Als het jou parkeerplaats is dan kan je de wegsleepdienst inschakelen.quote:
Ik zag een edit.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:48 schreef tonja het volgende:
@:chufi
@:chocofan
@:moemoe
@:Poezeligding
@:sjampoeh
@:charmian
@:ikfok
@:snetje
@:pearlbitch
@:mrsloveable
@:zeyina
@:D.
@:Deisyy
@:superbadeendje
@:soury
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://www.tonja-tekenshow.tkIk ben te scherp. Ik ben erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hoiquote:
Numerbord noteren alle persoonsgegevens achterhalen en bedreigenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Zo fokking irritant, staat er weer een vreemde auto op mijn parkeerplaats
Stoeptegel door de voorruit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Numerbord noteren alle persoonsgegevens achterhalen en bedreigen
Uitlaat verstoppenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Wat een leuke agressie, ik wilde mijn auto er achter zetten zodat hij niet weg kan rijden, maar dan kunnen de parkeerplaatsen aan beide kanten ook niet gebruikt worden.
Rellen op de straat en alles platbranden !!!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Wat een leuke agressie, ik wilde mijn auto er achter zetten zodat hij niet weg kan rijden, maar dan kunnen de parkeerplaatsen aan beide kanten ook niet gebruikt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |