Ow, nou, dan vond ik nog wel iets te doen hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Espri kan scheidsen vandaag dus je bent vrij vanavond
quote:
En nu maar hopen dat er een paar potten tussen zitten.quote:
Nee, maar wel een paar lekkere wijvenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat er een paar potten tussen zitten.
Vandaag hadden we de glaszetters over de vloer om een paar deuren te plaatsen. Een daarvan was een bijzonder lekker wijf, maar ja, toen ik dat liet merken hoorde ik achter mij sissend: "Je bent aan het flirten!"quote:
Ghehehequote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vandaag hadden we de glaszetters over de vloer om een paar deuren te plaatsen. Een daarvan was een bijzonder lekker wijf, maar ja, toen ik dat liet merken hoorde ik achter mij sissend: "Je bent aan het flirten!"
Geef je ook kopjes?quote:
Ja en ze zingt ook als een valse kat.quote:
Dat klopt! Valse-kat-karaokequote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en ze zingt ook als een valse kat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geluid komt bij mij zo zacht binnen, als ik het volume hoger zet dan zit het vol gekraak.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:48 schreef tonja het volgende:
@:chufi
@:chocofan
@:moemoe
@:Poezeligding
@:sjampoeh
@:charmian
@:ikfok
@:snetje
@:pearlbitch
@:mrsloveable
@:zeyina
@:D.
@:Deisyy
@:superbadeendje
@:soury
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://www.tonja-tekenshow.tkIk voel me achtergesteld....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet aan jouw kant liggen, je bent de enige met die klacht volgens mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het geluid komt bij mij zo zacht binnen, als ik het volume hoger zet dan zit het vol gekraak.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:48 schreef tonja het volgende:
@:chufi
@:chocofan
@:moemoe
@:Poezeligding
@:sjampoeh
@:charmian
@:ikfok
@:snetje
@:pearlbitch
@:mrsloveable
@:zeyina
@:D.
@:Deisyy
@:superbadeendje
@:soury
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://www.tonja-tekenshow.tkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Als het Grey's seizoen is afgelopen kom ik weer mee doenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |