Ik wou net dreigen met liedjes posten.quote:
quote:
2008quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door chufi op 18-05-2020 22:32:07 ]
Het was echt een magisch concert ...quote:Op maandag 18 mei 2020 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
Gaaf om dat mee te maken![]()
Ik heb ooit een nummer van hem opgenomen.
Ah dat ken ik wel. Mooie locatie is dat geworden.quote:
Ja multi-functioneel terreinquote:Op maandag 18 mei 2020 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah dat ken ik wel. Mooie locatie is dat geworden.
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
2008Daar was ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Het is wel heel rustig jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:27 schreef espri het volgende:
Goedemorgen, tegenwoordig kan je hier een bom afschieten zonder iemand te raken hè?
Eerst maar een bakkie.
Niemand maakt meer wat mee denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:35 schreef espri het volgende:
[..]
Ja echt, lijkt wel of iedereen op vakantie is maar lijkt me stug..
Keb een verstopte neusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:38 schreef espri het volgende:
[..]
Tonijntjeeeeeeeeeeee, in je bed gewaterd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da’s meer een raket danquote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:27 schreef espri het volgende:
Goedemorgen, tegenwoordig kan je hier een bom afschieten zonder iemand te raken hè?
Eerst maar een bakkie.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Keb een verstopte neus
Al in de vriezer gekeken.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan is slapen moeilijk als je wat benauwd er van wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |