Ja mocht wel voor 12.00 uur eten, maar je wilde nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:46 schreef D. het volgende:
Ik heb 15 weken niet voor 12"00u mogen eten, en nu kan ik mezelf er niet meer toe zetten om eerder te eten
Ga weg met je eetfilmpjesquote:
Jaaa, neee, het mocht wel, maar dan gingen mijn 8 uurtjes eerder inquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja mocht wel voor 12.00 uur eten, maar je wilde niet
Ik kwam er vlak voordat ik op mijn werk was achter dat ik alles voor de lunch bij me had, behalve de gesneden witlof die klaar stond in de koelkast, dus ik moest nog even langs de Lidl
Mijn witlofsalade met tonijn heb ik aangepast in een gemengde salade met tonijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:16 schreef D. het volgende:
[..]
Jaaa, neee, het mocht wel, maar dan gingen mijn 8 uurtjes eerder in
Nu zelf snijden, of verkopen ze dat ook gesneden?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn witlofsalade met tonijn heb ik aangepast in een gemengde salade met tonijn.
Ik had gisteren tonijn op mijn pizza, tuna meltquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn witlofsalade met tonijn heb ik aangepast in een gemengde salade met tonijn.
Ik krijg er trek vanquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gisteren tonijn op mijn pizza, tuna melt
En dat woont in Zeelandquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alles wat uit de zee komt is smerig
Als er zee voer geserveerd word sla ik mijn strijdbijl de tafel doormidden !!!quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alles wat uit de zee komt is smerig
Ankie Broekers Knol? Die moet maar niet langs een manege lopen, dan krijgt ze meteen een zadel op haar rug.quote:
Daar hebben wel meer Ankies last van.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ankie Broekers Knol? Die moet maar niet langs een manege lopen, dan krijgt ze meteen een zadel op haar rug.
Ik zag wel wie ik per ongeluk had geblokkeerd maar zag nergens waar ik het ongedaan kom maken maar het is gelukt, vraag me niet hoe....quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Was dat in deze sc? Als je opnieuw door het topic scrolt (voorzichtig ') ) zie je vanzelf wie het was, de usernaam is namelijk nog wel te zien, maar het bericht zie je niet, dan kan je weer deblokkeren.
Misschien wil ze eens bereden worden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ankie Broekers Knol? Die moet maar niet langs een manege lopen, dan krijgt ze meteen een zadel op haar rug.
Maar het is geluktquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:08 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zag wel wie ik per ongeluk had geblokkeerd maar zag nergens waar ik het ongedaan kom maken maar het is gelukt, vraag me niet hoe....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |