Ik weet hetquote:
Dat was 10 jaar geleden wel leukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
op een ander sub forum gingen we tot diep in de nacht door hier
Zeg sneulap ik buig met een smiley voor een goddelijk iemand, probeer mij niet te pakken op een smiley... dat eeuwige uitlokken wordt vervelend.quote:
OKquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeg sneulap ik buig met een smiley voor een goddelijk iemand, probeer mij niet te pakken op een smiley... dat eeuwige uitlokken wordt vervelend.
Ik zeg hier maar niks opquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeg sneulap ik buig met een smiley voor een goddelijk iemand, probeer mij niet te pakken op een smiley... dat eeuwige uitlokken wordt vervelend.
Ik zou niet weten waarom en waarop.quote:
Hoe is het met je ?quote:
Jezus waar komt die haat ineens vandaan maakt mij verder niet uit ofzo maar tochquote:
Het is oud COS zeer volgens mijquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jezus waar komt die haat ineens vandaan maakt mij verder niet uit ofzo maar toch
Daar zou ik idd boven staan,\quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:58 schreef chufi het volgende:
Voel ik me aangesproken.... Nee ik sta daarboven
Nee hoor je komt hier zelden, en als je hier wel bent ga je gal spugen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar zou ik idd boven staan,\
Zodra ik wat zeg schijn ik mij wel aangesproken te moeten voelen hier? Iedereen moet maar kunnen zeggen wat hij/zij wil. Als dat niet leuk aankomt reageer ik terug klaar!
~HO....jij bent de eerste met je kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor je komt hier zelden, en als je hier wel bent ga je gal spugen.
Zie je welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
~HO....jij bent de eerste met je kutopmerkingen.
Ik ben bereid te negeren, jij hebt het onvermogen, jij moet zuigen. altijd!!!
Ach valt wel mee van mijn kantquote:
Kijk daar hebben we het aan de staart, welke club? waar heb je het over. Dit is interessant welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Je zou toch bij zo'n dikke maten club willen horen, nee dat zou mijn eer te na zijn.
Sorry voor degenen die wel zien hoe het is.
Dit is best engquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:22 schreef mootie het volgende:
Wie is de dikke-maten-club nou weer. En vanaf welke maat kan ik me aanmelden. 46?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |