Nee ik pas ook. WTFquote:
Oh goed te horenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi![]()
Helemaal goed, maar hoe is het met jou? Lang niet gezien.
Ja, het tekenseizoen is weer begonnen.quote:
Oh even kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het tekenseizoen is weer begonnen.
Neequote:
Rood is kaalquote:
Druk met leuke dingen hoop ik. Werk je nog steeds voor dezelfde werkgever en heb je je een beetje door de corona-perikelen kunnen worstelen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh goed te horenHoest met de kat?
Met mij gaat het goed, had even geen zin meer na mijn modschap en heb het verder ook wel erg druk gehadMaar vandaag weer zin om te FOK!ken, eens zien hoe lang het duurt
Choco is zo hyper dat ze het hele woordenboek ophoestquote:
Tis een manier die werkt.. Vorige keer won ze ook zoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Choco is zo hyper dat ze het hele woordenboek ophoest
Het is een prima ideequote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een manier die werkt.. Vorige keer won ze ook zo
Ja daar werk ik nog steeds. Ook nog steeds heel leuk maar heb wel besloten dat het dit jaar een tandje minder kanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druk met leuke dingen hoop ik. Werk je nog steeds voor dezelfde werkgever en heb je je een beetje door de corona-perikelen kunnen worstelen?
Tom wordt elke dag een grotere kroelkatSoms wel heel vermoeiend maar vooral lief en hoe is het met die van jou?
Ah wat verdrietig, maar goed dat je niet aan het tobben bent gegaan met van allerlei medicijnen, het zal voor jou wel heel erg wennen geweest zijn geen beestjes meer in huis.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja daar werk ik nog steeds. Ook nog steeds heel leuk maar heb wel besloten dat het dit jaar een tandje minder kanCorona, pfffff ben er wel een beetje klaar mee geloof ik. Net als de rest van de wereld
![]()
Ah wel leuk dat Tom zo verandert is. Hij was eerst toch nogal schuw met die andere erbij?
Mijn katten zijn in februari overledenOud, ziek en ik wilde ze niet met een batterij aan medicijnen opzadelen. Dus tja...
Yes, vrijgezel als maar kanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah wat verdrietig, maar goed dat je niet aan het tobben bent gegaan met van allerlei medicijnen, het zal voor jou wel heel erg wennen geweest zijn geen beestjes meer in huis.
Goed voornemen om het niet meer zo gek te maken met je werk, het is maar werk hč en waarschijnlijk komt het toch nooit af en meer dan je best doe kan je niet.
Tom is inderdaad heel erg veranderd sinds zijn broer bij mijn dochter is gaan wonen en ook sinds hij niet meer op jacht kan buiten, chillen op balkon vindt hij prima.
Ik ben ook wel klaar met dat corona, maar vooral als je alleen woont kan ik me voorstellen dat je het helemaal zat bent, ik zie dat ook aan vrijgezelle vriendinnen, het valt gewoon niet mee. Benje eigenlijk nog wel vrijgezel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |