Hooivorken en fakkels.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Rellen op de straat en alles platbranden !!!
Buurtbewoners optrommelen een vette motiverende speech houden en alles plat brandenquote:
En een lapje stof.quote:
Ja, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Op elke schouder een kip tijdens de speech
Jawel hoor, 1 juni niet medische mondkapjes in het OV.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
niets over niet werkende mondkapjes voor het OV
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:48 schreef tonja het volgende:
@:chufi
@:chocofan
@:moemoe
@:Poezeligding
@:sjampoeh
@:charmian
@:ikfok
@:snetje
@:pearlbitch
@:mrsloveable
@:zeyina
@:D.
@:Deisyy
@:superbadeendje
@:soury
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://www.tonja-tekenshow.tkMoet nog eten enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik tijdensquote:
Ik heb een pakje gekregen in de post. Maar er staan allemaal chinese dingen opquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
niets over niet werkende mondkapjes voor het OV
Staan er doodshoofden enzo erop?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een pakje gekregen in de post. Maar er staan allemaal chinese dingen op
Nee maar ik zag een filmpje hoe het ingepakt werd. Een beetje niet zo hygienischquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Staan er doodshoofden enzo erop?
Dezelfde vlucht als de mijne dusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie weet ik kreeg ze. Maar dan nog het virus overleefd het niet.quote:
Wat voor dingen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind een hoop dingen ook maar schijnveiligheid.
Kan het virus tegen kou?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie weet ik kreeg ze. Maar dan nog het virus overleefd het niet.
Gelijk ritueel verbrandenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is teken tijdquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
jezus ik ben een beetje de tijd kwijt ik dacht dat het al minimaal 11 uur zou zijn ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |