Oops, deed jij dat vroeger ook? Nog iets gebroken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn kleine neefje was vandaag met een driewieler een steile kelder in gereden en moest naar het ziekenhuis herkenbare dingen
Schouder breukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops, deed jij dat vroeger ook? Nog iets gebroken?
Ik neem aan dat het in Nederland wasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Elk jaar drie keer naar een of ander kansloos vakantie resort willen gaan omdat je denkt dat dat moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee johquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes, vrijgezel als maar kanHet is inderdaad vervelend maar het is ook wel weer een uitdaging of een kans om ehm dingen voor jezelf te doen. Hobby's op te pakken etc.
Ja wat werk betreft heb je helemaal gelijk. Het is dat ik het heel leuk vind en er daarom minder erg in heb dat ik zoveel werk maar het jaar was ineens voorbij en ik heb echt weinig andere dingen gedaan![]()
Hoe is het met jou verder? Had je al reis plannen gemaakt? Op de een of andere manier denk ik dat jij bijna ieder jaar naar Kroatië gaatZal wel niet
Ik vind het triestquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:02 schreef chufi het volgende:
Ja dat vakantiegevoel heb ik nooit ontwikkeld
Allebei de armen tegelijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Soury het volgende:
Tand door mijn lip. En in het gips voor gebroken armen, dat was cool
Ja dat zou echt cool zijnquote:
Waarom?quote:
Als kind was het cool. Als dertiger wat minder Ik heb van mijn schouder tot mijn vingers in het gips gezeten. Rechter kant, ik werd compleet gekquote:
Wie wel?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben het vaak niet met anderen mensen eens
Was je ook een keldertrap afgereden?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kind was het cool. Als dertiger wat minder Ik heb van mijn schouder tot mijn vingers in het gips gezeten. Rechter kant, ik werd compleet gek
ik was blij met links vorig jaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kind was het cool. Als dertiger wat minder Ik heb van mijn schouder tot mijn vingers in het gips gezeten. Rechter kant, ik werd compleet gek
Mensen die waan ideen hebben als ze een weekje op vakantie ergens kunnen alles veranderd ofzoquote:
Als je in mijn fobo kijkt zie je eerste en laatste vluchtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je in mijn fobo kijkt zie je eerste en laatste vlucht[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |