ohhh echt?? Ga je het toch doen? Cool!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helaas wel.
Als dit over is ga ik lessen op een motorkist.
Je tuigje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:18 schreef D. het volgende:
Mijn 'tuigje' is binnen
Samen met mijn spalk voel ik me nu net een soort Universal Soldier
Was het in januari al van plan. Wel blij dat ik het toen nog niet gedaan heb, 15k aftikken en vervolgens twee maanden niet vliegen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh echt?? Ga je het toch doen? Cool!
Wanneer begin je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was het in januari al van plan. Wel blij dat ik het toen nog niet gedaan heb, 15k aftikken en vervolgens twee maanden niet vliegen.
oh daar dus ook mee wachten. Zal nog even duren vrees ikquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als die corona echt het land uit is. Geen idee dus nog.
Je laat me niet bungelen he?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga maar alvast hangen, ik kom er zo aan
Denk het ook wel. Maar ja, gezondheid is nu gewoon even belangrijker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh daar dus ook mee wachten. Zal nog even duren vrees ik
Het coronavirus is op de vlucht voor de pollen las ik net. Dus lang leve de hooikoorts!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Maar ja, gezondheid is nu gewoon even belangrijker.
Ja, eindelijk een goede kant aan hooikoorts!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het coronavirus is op de vlucht voor de pollen las ik net. Dus lang leve de hooikoorts!
dat absoluutquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Maar ja, gezondheid is nu gewoon even belangrijker.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het coronavirus is op de vlucht voor de pollen las ik net. Dus lang leve de hooikoorts!
Que?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is pas 20 gradenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die pleuris hitte helpt ook wel nu
Corona gaat dus even op vakantie en is in augustus weer terugquote:
Ik ga eens opzoek danquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja geen fake nieuws pullup ik heb het ook gelezen
Ben ik ook als de dood voor jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Corona gaat dus even op vakantie en is in augustus weer terug
Ja, mensen met hooikoorts hebben nu een sterker actief immuunsysteem vanwege de pollen.quote:
Oh dat is mooi, ik heb er ook altijd last vanquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, mensen met hooikoorts hebben nu een sterker actief immuunsysteem vanwege de pollen.
Hoorde ik gisteren ook op de radio.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:35 schreef Prisha het volgende:
oh maar ik heb geen last van hooikoorts geloof ik. Maar goed, wel blij voor iedereen die hooikoorts heeft
Ohh lekkerquote:
Ik ook niet, maar ik heb heul veul vitamine c en D3quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:35 schreef Prisha het volgende:
oh maar ik heb geen last van hooikoorts geloof ik. Maar goed, wel blij voor iedereen die hooikoorts heeft
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:35 schreef Prisha het volgende:
Inderdaad, die pokkewind, een verademing dat die nu met corona op vakantie isquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ohh lekker![]()
Dit is het ideale weer hier u. Ook de wind is er sinds begin feb een keertje mee opgehouden
Heb je zelf je rijbewijs al?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Sommigen kunnen echt niet parkeren.hiervoor probeerde iemand het en rijdt een gestalde fiets op de stoep omver en daarna klapt die op de geparkeerde auto voor hem. En er zat geeneens een vrouw achter het stuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |