Is daar een ruiter voor te vinden dan? Daar moet je toch niet aan denken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien wil ze eens bereden worden.
Ja dat is dan wel een beetje jammer, dat er maar snel mooie kuiken uit mogen komen dan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Kunnen we eindelijk weer voorzichtig vliegen, broeden er vogels op ons veld.
Veldleeuwerik. Gaat minstens tot augustus duren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel een beetje jammer, dat er maar snel mooie kuiken uit mogen komen dan.
Mooi man! Ik moest hem even opzoeken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veldleeuwerik. Gaat minstens tot augustus duren.
Beschermde vogelsoort kennelijk. In Gelderland stikt het er van.
Zouden ze lekker zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi man! Ik moest hem even opzoeken.
[ afbeelding ]
quote:De veldleeuwerik is een beschermde inheemse diersoort. Net als alle andere vogels die van nature in het wild in Nederland voorkomen, zijn veldleeuweriken beschermd op grond van de Europese Vogelrichtlijn. De bescherming van de veldleeuwerik is in Nederland geregeld in de Wet natuurbescherming.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veldleeuwerik. Gaat minstens tot augustus duren.
Beschermde vogelsoort kennelijk. In Gelderland stikt het er van.
En laat je Nottie een paar maanden op haar eieren op het veld liggen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was het maar waar. Kon ik tenminste vliegen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En laat je Nottie een paar maanden op haar eieren op het veld liggen.
Kun je ergens anders ook vliegen? Of mag dat niet? Hier bij Malden bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Kunnen we eindelijk weer voorzichtig vliegen, broeden er vogels op ons veld.
Je kan als club uitwijken naar een ander veld als de club van wie het veld is, dat goed vind.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kun je ergens anders ook vliegen? Of mag dat niet? Hier bij Malden bijvoorbeeld?
owj dan idd uitzittenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je kan als club uitwijken naar een ander veld als de club van wie het veld is, dat goed vind.
Maar die hebben ook met coronamaatregelen te maken. En dan kan het al snel te druk worden op een strip. Word gewoon uitzitten ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |