neequote:Op donderdag 21 mei 2020 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Rotterdamse mondkapjes zijn leuk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:49 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog een paar van die zonnebrillen die je over je echt bril kunt dragen.. Die voldoen ook prima volgens mij
Ow ja dat is niet handig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat autorijden met mijn hand nog niet zo'n succes is
Jij lekker het water op?
Ook lekker, het is zonde om binnen te blijven met dit mooie weer.quote:
Dat zoziezoquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker, het is zonde om binnen te blijven met dit mooie weer.
Succesquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zoziezo
Ook wel mooi weer om te gaan skeeleren
Volgens mij mag je dan niet eens autorijden, je moet 2 handen kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat autorijden met mijn hand nog niet zo'n succes is
Jij lekker het water op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dan niet eens autorijden, je moet 2 handen kunnen gebruiken.Als je niet kan schakelen dan moet je idd in een automaat rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja want een automaat heb je absoluut geen 2e hand voor nodig zeker.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je niet kan schakelen dan moet je idd in een automaat rijden.
Hij heeft ervan geleerdquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik denk dat hij wel een verstandige jongen is.
Je hebt toch gereden?quote:
quote:
Hmmm !!!quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:59 schreef sacha het volgende:
[..]
waar Chanel staat moet Soury staan stop de tijd
Ja sorryquote:
Niet meer doen, ik begon je al te missen.quote:
Ik zat in de dikke staarten clubquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet meer doen, ik begon je al te missen.
Je vond het maar al te grappig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet meer doen, ik begon je al te missen.
quote:
Vertelquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Die opmerking van sas vond ik ook grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |