Die mensen lezen niksquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal dat artikel gelezen waarin staat dat het nauwelijks overdraagbaar is in de buitenlucht denk ik.
nauwelijks is niet totaal niet.
Kolder, er zijn genoeg plekken waar mensen buiten kunnen recreëren zonder boven op elkaars lip te zitten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je met zijn allen op een kluitje gaat wonen.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Park in Amsterdam [ afbeelding ]
Park in Rotterdam
[ afbeelding ]
Je kan wel zien waar de slimste mensen wonen
ja hierquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Park in Rotterdam
[ afbeelding ]
Maar daar zitten meer van die kut tekenquote:
Dat kan nog weleens tegenvallen of tel je weilanden ook mee?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kolder, er zijn genoeg plekken waar mensen buiten kunnen recreëren zonder boven op elkaars lip te zitten.
Mooi gebied, dat mis ik wel eens.quote:
Zo is het overal wel wat.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar daar zitten meer van die kut teken
Ik woonde vlak bij het Vondelpark. Wat kut was dat in de zomerquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Park in Rotterdam
[ afbeelding ]
Ik moet die drukte niet ....quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woonde vlak bij het Vondelpark. Wat kut was dat in de zomer
Neequote:
Ja, de mooiste plekken kun je met het kutste vandaan komen. Maar mooi is het wel.quote:
Als ik hier rondom het meer kijk, dan zie ik genoeg lekkere plekjes waar je lekker aan het water kan zitten op een veilige afstand. Nee mensen moeten dan persé in de file om met zijn alle hutje mutje op het strand te liggen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat kan nog weleens tegenvallen of tel je weilanden ook mee?
Idd, met een lange broek aan en niet door begroeiing lopen dan is de kans op teken uitermate klein.quote:
Ja een bootje is wel coolquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik hier rondom het meer kijk, dan zie ik genoeg lekkere plekjes waar je lekker aan het water kan zitten op een veilige afstand. Nee mensen moeten dan persé in de file om met zijn alle hutje mutje op het stand te liggen.
Nog nooit door een teek gebeten... wil dat ook z houden eikquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, met een lange broek aan en niet door begroeiing lopen dan is de kans op teken uitermate klein.
Dat is momenteel helemaal een uitkomst, ik prijs me zelf er gelukkig mee.quote:
Ons zonnetje in huisquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:48 schreef chufi het volgende:
Moet ie niet lek slaan op een of ander illegaal gedumpt afval ...
Ik snap het. Fuck iedereenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is momenteel helemaal een uitkomst, ik prijs me zelf er gelukkig mee.
Dan moet je ook de natuur in.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit door een teek gebeten... wil dat ook z houden eik
Ik denk dat ze hem niet lustenquote:
Het maakt nogal uit hoe je dat doet, als een kip zonder kop in zomers tenue door het struikgewas is prijsschieten.quote:
Ja als een moter rijder zonder helmquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het maakt nogal uit hoe je dat doet, als een kip zonder kop in zomers tenue door het struikgewas is prijsschieten.
Hoe dan?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik word geregeld door teken gebeten. Het is inmiddels routine: desinfecteren, markeren en in de gaten houden.
Je weet dat je ook besmet kan zijn met de borelia-bacterie ook al krijg je geen rode kring of wat dan ook?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik word geregeld door teken gebeten. Het is inmiddels routine: desinfecteren, markeren en in de gaten houden.
Dat dacht ik nietquote:
Ja, en je kan nog veel meer oplopen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet dat je ook besmet kan zijn met de borelia-bacterie ook al krijg je geen rode kring of wat dan ook?
Is idd. mijn werk.quote:
Fake news, toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Park in Rotterdam
[ afbeelding ]
Maar voel je het ? wanneer je er weer een hebt, want ze kunnen ook op gekke plekken kruipen toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, en je kan nog veel meer oplopen.
Niet om wat op te lopenquote:
Gelukkig ben je je er van bewust.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, en je kan nog veel meer oplopen.
Nee. Ik check mezelf van top tot teen als ik ga douchen. Ze kunnen overal zitten ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar voel je het ? wanneer je er weer een hebt, want ze kunnen ook op gekke plekken kruipen toch?
Ik zou ze het park omsingelen en ze allemaal 400 euro laten betalenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)eperkingen~aaf6d64f/
Ik heb er ook wel de nodige gehad. Is minder geworden sinds ik niet meer in bomen klim.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zou het heel knap vinden als jij in je eentje het park kan omsingelen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou ze het park omsingelen en ze allemaal 400 euro laten betalen
Stelletje idioten
Ik ben best breedquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het heel knap vinden als jij in je eentje het park kan omsingelen.
Als iemand het kan, is het D.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het heel knap vinden als jij in je eentje het park kan omsingelen.
Of hij heeft meer dan 1 spalkje daarna nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |