Het maakt nogal uit hoe je dat doet, als een kip zonder kop in zomers tenue door het struikgewas is prijsschieten.quote:
Ja als een moter rijder zonder helmquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het maakt nogal uit hoe je dat doet, als een kip zonder kop in zomers tenue door het struikgewas is prijsschieten.
Hoe dan?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik word geregeld door teken gebeten. Het is inmiddels routine: desinfecteren, markeren en in de gaten houden.
Je weet dat je ook besmet kan zijn met de borelia-bacterie ook al krijg je geen rode kring of wat dan ook?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik word geregeld door teken gebeten. Het is inmiddels routine: desinfecteren, markeren en in de gaten houden.
Dat dacht ik nietquote:
Ja, en je kan nog veel meer oplopen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet dat je ook besmet kan zijn met de borelia-bacterie ook al krijg je geen rode kring of wat dan ook?
Is idd. mijn werk.quote:
Fake news, toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Park in Amsterdam [ afbeelding ]
Park in Rotterdam
[ afbeelding ]
Je kan wel zien waar de slimste mensen wonen
Maar voel je het ? wanneer je er weer een hebt, want ze kunnen ook op gekke plekken kruipen toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, en je kan nog veel meer oplopen.
Niet om wat op te lopenquote:
Gelukkig ben je je er van bewust.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, en je kan nog veel meer oplopen.
Nee. Ik check mezelf van top tot teen als ik ga douchen. Ze kunnen overal zitten ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar voel je het ? wanneer je er weer een hebt, want ze kunnen ook op gekke plekken kruipen toch?
Ik zou ze het park omsingelen en ze allemaal 400 euro laten betalenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)eperkingen~aaf6d64f/
Ik heb er ook wel de nodige gehad. Is minder geworden sinds ik niet meer in bomen klim.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zou het heel knap vinden als jij in je eentje het park kan omsingelen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou ze het park omsingelen en ze allemaal 400 euro laten betalen
Stelletje idioten
Ik ben best breedquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het heel knap vinden als jij in je eentje het park kan omsingelen.
Als iemand het kan, is het D.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het heel knap vinden als jij in je eentje het park kan omsingelen.
Of hij heeft meer dan 1 spalkje daarna nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |