zo heet van de acteur?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:17 schreef Elan het volgende:
Ja dat is met Michael (althans zo heet van de acteur)
Vond je het saai ?
Ja en ik vond dat kind irritant.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:17 schreef Elan het volgende:
Vond je het saai ?
Misschien degene quoten tegen wie je het hebtquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:17 schreef Elan het volgende:
Vond je het saai ?
Seizoen 2 kapte ik meteen na de eerste aflevering, die vervanger was hem niet voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
Wel eens trouwens @:doublepain die serie was best aardig.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb een nieuwe lijst gemaakt waar SoA niet in voorkomt
1. B&A
2. Sopranos
3. The Wire
4. Breaking Bad
5. Samurai Pizza cats
Mvg,
Caland
Niet gelezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
1. B&A
2. Sopranos
3. The Wire
4. Breaking Bad
5. Samurai Pizza cats
Mvg,
Caland
allen niet gezien incl soaquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
1. B&A
2. Sopranos
3. The Wire
4. Breaking Bad
5. Samurai Pizza cats
Mvg,
Caland
@JR-Style-93 @Zipportalquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:21 schreef Doublepain het volgende:
Flodder was ook een leuke serie
@:Haags_Kwartiertje
@:JanCees
Kees blijf van je zusje afquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:21 schreef Doublepain het volgende:
Flodder was ook een leuke serie
@:Haags_Kwartiertje
@:JanCees
Caland geeft vaak zijn mening over docu's op Netflix.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu ben ik dus eigenlijk alleen nog op zoek naar iemand die de docu's op Netflix ook op waarde weet te schatten.
zoals?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu ben ik dus eigenlijk alleen nog op zoek naar iemand die de docu's op Netflix ook op waarde weet te schatten.
Dat is inderdaad de consensus.quote:
Als je videoland hebt raad ik Jonestown aanquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Operation Odessa, The Vietnam War, Our Planet. Die met die sekte, die met de vrijmetselaars.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een heatmap van waar de moeder van @:kingroland allemaal werkzaam is geweest?
Als ik de titel zo lees denk ik zeker te weten waar dit over gaat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je videoland hebt raad ik Jonestown aan
Ilse weer met haar act.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bevestigd.
[ afbeelding ]
GommersGod. @:caland
Kuntrie-snik.quote:
Als ze haar bek dicht houdt draait ze er wel een wokkel van ben ik in de veronderstelling, ja.quote:
WTF @aTypischquote:De podcast The Joe Rogan Experience is door een deal met Spotify alleen nog op dat streamingplatform te beluisteren. Spotify belooft dat de podcast voor alle gebruikers gratis te beluisteren blijft.
Flikker op met je tyfus appquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je in de app zat wist je dit gister al
Voor 5 euro vertel ik het.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door DonRaja op 20-05-2020 15:27 ]
Jammer, ik wil wel weten wat er stond
Laat maar zitten dan, zelfs je moeder is goedkoper.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Jammer, ik wil wel weten wat er stond
Voor 5 euro vertel ik het.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://tweakers.net/geek(...)rste-afbeelding.html
@:onlogisch mooie plaatjes
Geklikt en teleurgesteld weer afgeslotenquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jammer dat het bij stipjes blijftquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
einde van het jaar pas helemaal over geloof ikquote:
Dat geloof ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
einde van het jaar pas helemaal over geloof ik
Dat kan goedkoper!!!quote:
quote:Je hebt 1205 edits gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je edits openbaren.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je edits wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je edits dan direct inzien.
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (178214) en de melding 'edits'. Zodra je betaling is ontvangen zorgen we ervoor dat je je edits kunt inzien.
(je naam en adres hoef je alleen in te vullen als je dit graag op de factuur wilt hebben, is dus niet verplicht!)
De betalingsverwerking wordt uitgevoerd door Mollie. Klik hier voor hun privacyverklaring.
Nee, ik ook niet, maar ik baal wel. Ook al is Spotyify gratis, ik doe er niets mee. Dus geen JRE meer vanaf januari.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
einde van het jaar pas helemaal over geloof ik
die heeft een enorme zak met geld gekregen, geef hem geen ongelijk
Spotyify????quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik baal wel. Ook al is Spotyify gratis, ik doe er niets mee. Dus geen JRE meer vanaf januari.
Ah we hebben weer een anti Spotify holbewoner, dacht dat @onlogisch de enige wasquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik baal wel. Ook al is Spotyify gratis, ik doe er niets mee. Dus geen JRE meer vanaf januari.
Jij bent ook Katholiek? nicequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hebben we toch nog ergens hetzelfde geloof JC
mjaquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Spotyifyquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Apple music schaapquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah we hebben weer een anti Spotify holbewoner, dacht dat @:onlogisch de enige was
Deze holbewoner heeft Apple Music. Apple Music vreet Spotify als ontbijt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah we hebben weer een anti Spotify holbewoner, dacht dat @:onlogisch de enige was
lolquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Deze holbewoner heeft Apple Music. Apple Music vreet Spotify als ontbijt.
[..]
Dat (ALS APPLE GEBRUIKER ZIJNDE) is niet waarquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Deze holbewoner heeft Apple Music. Apple Music vreet Spotify als ontbijt.
als zijndequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat (ALS APPLE GEBRUIKER ZIJNDE) is niet waar
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat (ALS APPLE GEBRUIKER ZIJNDE) is niet waar
wist je dat bald een boomer is?quote:
hier trap ik niet in natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Schaakmat gezet door @:Doubplepain
Dan is het leven wel op een nieuw dieptepunt gekomen.
Als je in de APP zat kon je een goeie comeback zetten na vandaag, maar pech maatquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
oh het was een echtequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En dan maak ik nog een typefout in zijn naam ook.
Ik log uit.
poppenspeler.cfgquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh het was een echte
LOL
@:doublepain check deze gast
[..]
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ach en daar is de geforceerde typfout voor aandacht.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Klootzak.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:47 schreef Coco. het volgende:
Nog 1 uur en drie kwartier en dan weekend @:Caland
Om 5 uurquote:
Oh ik dacht dat deze week jouw vrije vrijdag was.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Om 5 uur
Maar niet echt weekend want mag vrijdag gewoon weer
Dat klopt. Lang verhaal.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat deze week jouw vrije vrijdag was.
Nog 1 uur en 8 minuten hier tot weekend.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:47 schreef Coco. het volgende:
Nog 1 uur en drie kwartier en dan weekend @:Caland
Dom varken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Of nouja lang verhaal, je moet officieel dan nog wel vrij vragen op een feestdag en dat was ik vergeten
Daardoor is mijn rooster opengebroken en moet ik vrijdag werken
The end
Jouw probleem.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
Om het nog leuker te maken mag ik vrijdag dan ook nog eens tot 8-9 uur in de avond werken terwijl ik een feestje heb dan
FML
Wel echt noodzaak bij 20 graden ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:57 schreef Ifrane het volgende:
Mijn mobiele airco is gearriveerd en staat aan terwijl ik tegelijkertijd werk en FOK!.
Intens genot.
Nog 3 minuten hier en dan weekend.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nog 1 uur en 8 minuten hier tot weekend.
Je zou maar vrijdag moeten werken!
Wat heb je ervoor betaald?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:57 schreef Ifrane het volgende:
Mijn mobiele airco is gearriveerd en staat aan terwijl ik tegelijkertijd werk en FOK!.
Intens genot.
Is om te testen voor het echte werk morgen en komende zomer.quote:
Dat verwacht je ook niet zeg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:58 schreef Ifrane het volgende:
Vorig jaar zomer waren alle airco's uitverkocht tijdens de hittegolf,
Dit meen je niet!quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:58 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer waren alle airco's uitverkocht tijdens de hittegolf
https://www.coolblue.nl/product/855245/fuave-acb12k01.htmlquote:
Kan dat ding ook bier koudhouden?? lolquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/product/855245/fuave-acb12k01.html
Heb deze gehaald.
Resultaat van al het opgespaarde geld die normaliter naar festivals en de kroeg zou gaan.
Handig, want jij kan de hele dag in bed blijven liggen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zaterdag hangt er hier een ventilator aan het plafond in m'n slaapkamer. Gaat hopelijk genottelijk worden in de zomer
heb je geen koelkast?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan dat ding ook bier koudhouden?? lol
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Handig, want jij kan de hele dag in bed blijven liggen.
Ik heb nog van die ouderwetse kantelramen, volgens mij werkt dat voor geen meter danquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/product/855245/fuave-acb12k01.html
Heb deze gehaald.
Resultaat van al het opgespaarde geld die normaliter naar festivals en de kroeg zou gaan.
ik wil denk ik tafelmodel erbij halen voor bierkoelkastquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doel meer op de grootte van dat ding
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:58 schreef Ifrane het volgende:
Vorig jaar zomer waren alle airco's uitverkocht tijdens de hittegolf
Dit is wel heel erg toevallig Drizzt_!quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zaterdag hangt er hier een ventilator aan het plafond in m'n slaapkamer. Gaat hopelijk genottelijk worden in de zomer
Wat leuk ik heb ook kantelramen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog van die ouderwetse kantelramen, volgens mij werkt dat voor geen meter dan
Grap???quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
De grap van @:doublepain mislukt.
Dit is nog vanzelfsprekender dan
[..]
Zou wel nice zijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wil denk ik tafelmodel erbij halen voor bierkoelkast
Ik ga het eens testen morgen. Ik hou je op de hoogte.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan dat ding ook bier koudhouden?? lol
Ik heb net ook een airco besteld.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:08 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ga het eens testen morgen. Ik hou je op de hoogte.
Ga nu ff sixpackies Hertog Jan halen want weekend.
Maakt ie veel lawaai?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:08 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ga het eens testen morgen. Ik hou je op de hoogte.
Ga nu ff sixpackies Hertog Jan halen want weekend.
Ik heb eerlijk gezegd 2 weken al besteld en wij krijgen een airco aan de muur. Met zo een buitenunit, snap je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als o.us van een brug springt doe jij het dan ook?
Ik heb dan ook geen huishoudschool gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:52 schreef Zipportal het volgende:
Straks een eitje bakken. Dus geen waterige snottebellen. @:Muskusboktor57
2 weken geleden bedoel je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd 2 weken al besteld en wij krijgen een airco aan de muur. Met zo een buitenunit, snap je?
Ja. Natuurlijk bedoel ik dat.quote:
Nee, dit is 'em net niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Vroeger toen de tippelzone in Rotterdam nog open was noemden wij de moeder van @:kingroland ook altijd een buitenunit.
Ik vind deze niet heel sterk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Vroeger toen de tippelzone in Rotterdam nog open was noemden wij de moeder van @:kingroland ook altijd een buitenunit.
Erg matig deze.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Dit is gelogen. Anders had je die tweeling bij je uit de klas ook wel gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
Ja, ik zat ook erg te twijfelen.
Maar mijn motto luidt bij twijfel altijd doen.
Dat motto hadden je ouders vroeger ook, en nu zitten wij met de gebakken peren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
Ja, ik zat ook erg te twijfelen.
Maar mijn motto luidt bij twijfel altijd doen.
Daar ontstond niet eens enige twijfel over makker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is gelogen. Anders had je die tweeling bij je uit de klas ook wel gedaan.
Ik ben zo benieuwd nu hè. Kut AVG.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ontstond niet eens enige twijfel over makker.
(het is jammer dat ik je niet kan laten zien hoe lelijk ze waren)
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Misschien gewoon eens je rekeningen betalen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
Ik krijg al maanden SMS'jes van een vreemd incassobureau.
Echt retevervelend.
Misschien je rekeningen voortaan eens betalen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
Echt retevervelend.
Gewoon betalen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
Echt retevervelend.
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens je rekeningen betalen.
Nouja, ze mogen me een brief of mail sturen. Ga niet reageren op SMS'jesquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens je rekeningen betalen.
Doe er je voordeel mee!quote:Het modern aandoende
'freelancer'
gaat heel ver terug
Het beroep waaraan de 'freelancer' z'n naam ontleent wordt al 3000 jaar geleden beschreven (en dat is geen typefout)
'Lance' staat voor 'lans' (het wapen) en 'free' verwijst er naar dat een strijder geen vaste alliantie had met een heerser
Het is dus de benaming voor 'vrije strijders'
Zij vochten aan de kant van de partij die het best betaalde: 'huurlingen' zouden wij nu zeggen
Dit waren 'gewoon' professionals die zich lieten inhuren om hun diensten te verrichten
Gewapende conflicten zijn door de geschiedenis heen immers aan de orde van de dag geweest
Al vanaf het jaar 1000 voor Christus is gedocumenteerd dat huurlingen ('stipendiarii', 'soliderii' of 'mercennarius') een belangrijke rol speelden
Zij konden met hun ervaring het verschil maken voor de overwinning
De benaming 'freelancer' voor deze groep strijders stamt 'pas' van 200 jaar geleden
Het is Sir Walter Scott die het als 'Free Lances' gebruikt in z'n boek 'Ivanhoe'
De benaming 'freelancer' heeft inmiddels gelukkig niets meer met oorlog te maken
Maar het heeft meer geschiedenis dan je zo zou denken
Stuur even een mailtje!quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
Wtf, waarom werd die post van @:jancees verwijderd
Gewoon betalenquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk duidelijk niet genoeg pauperprogramma's
Mediacourantquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)h-aan-huismerk-deen/
G'woon @:zipportal
MediacourantGODENquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)h-aan-huismerk-deen/
G'woon @:zipportal
Er wordt hier niet geroddeld.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet is uit!!!
@:zipportal
link graagquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
TR gezet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt hier niet geroddeld.
@:ikweethetookniet
Die reageert toch nergens op.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt hier niet geroddeld.
@:ikweethetookniet
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Dank voor je bevestiging
en ikwordra
ga lekker daar onzin posten
NWS / Errol Keyner: Accountants grootste prutsers
quote:Dus toen dacht je, laat ik in DM gaan schelden?
GENOT.quote:Je confronteren met je eigen domheid is toch geen schelden
En ja het beestje bij zijn naam noemen is pijnlijk zeker als je in de laagste categorie valt maar daar kan ik niks aan doen
ribeyequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Sowtwitter:lange_lans twitterde op woensdag 20-05-2020 om 16:57:35@0nlogisch Ik reageer maar even.
Je steekt zoveel tijd in deze act en dan 0 reacties, likes of rt's. Erg lullig. Waar zijn je maten als je ze nodig hebt? reageer retweet
ikweethetookniet is weer aan het schuimbekken.quote:
Hallo zeg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:25 schreef Caland het volgende:
Sowtwitter:lange_lans twitterde op woensdag 20-05-2020 om 16:57:35@:0nlogisch Ik reageer maar even.
Je steekt zoveel tijd in deze act en dan 0 reacties, likes of rt's. Erg lullig. Waar zijn je maten als je ze nodig hebt? reageer retweet
Koekoek
Wat vind je van @ikweethetookniet 's fascinatie met accountants?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
Szura geniet mee.quote:
Ik wist niet dat die altijd zo boos werd. Jeetje zeg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
@:ikweethetookniet is altijd ziedend op alles en iedereen. Iedereen moet aan de hoogste boom, fouten maken mag niet.
Wie?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat vind je van @:ikweethetookniet 's fascinatie met accountants?
Carpaccio wel dan? @De_Kraamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Lenny_Leonard
Ik heb alleen in etappe 1 een team ingevuld dus dat schiet niet echt op ben ik bang. Was het vergeten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:37 schreef fetX het volgende:
Hoeveel punten heb je op scorito @:maxi-mus ?
Ik ben woedend over de etappe van vandaag. Geen Teuns, geen vAvermaet, Sagan die Matthews laat gaan.
Wielrennen is geen sport.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb alleen in etappe 1 een team ingevuld dus dat schiet niet echt op ben ik bang. Was het vergeten.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Carpaccio wel dan? @:de_kraamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:lenny_leonardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jammer dat ze niet bij Op1 zit vanavond.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Bellemoeke is uit!!!!
https://www.telegraaf.nl/(...)-razend-in-rechtbank
"RAZEND"
@:el-stinho
@:coco.
@:wereldgozer
Dat die goorlel lekker corona krijgtquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
"RAZEND"
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat die goorlel lekker corona krijgt
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ [url=https://assets-www.npo3.nl/uploads/media(...)15689.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet bij Op1 zit vanavond.
Is een moeke. Zie haar regelmatig in het echt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je haar doen?
Deze vraag is ook voor @:zipportal
Van @:ggmm weten we het al.
#KeithBakker kijkt de hele tijd naar het slachtoffer in de zaak. Toen hij binnenkwam stak hij zijn middelvinger naar haar op. Er is een parketwacht tussen gaan zitten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
"RAZEND"
quote:
In de rechtbank?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is een moeke. Zie haar regelmatig in het echt.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man Bijt HontGod.
Die dikke zat ook in de Rijdende Rechter.
[ afbeelding ]
Die hebben we op FOK! ook wel toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef fetX het volgende:
Ah, de ‘generatie expert’ zit weer bij M
![]()
Ik zag het niet in jouw rijtje staanquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die hebben we op FOK! ook wel toch?
Haha dat was echt een genotsuitzending, die hadden toch ook die keffer in een karretje meegenomenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man Bijt HontGod.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha dat was echt een genotsuitzending, die hadden toch ook die keffer in een karretje meegenomen
Met getinte menschen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef fetX het volgende:
Ah, de ‘generatie expert’ zit weer bij M
![]()
Bbwquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man Bijt HontGod.
[ afbeelding ]
Die OP ziet er goed uitquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef Szura het volgende:
@:zipportal heb je deze gifs voor me:
- Lul Coronel die door het plafond springt
- Polonaise in het F1-café waarbij Kampsjaak en Frits Wester op de bank blijven zitten?
Wat leuk dat je een abo hebt afgesloten.quote:
Waarom krijgen crewleden geen aboquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een abo hebt afgesloten.Jij bent nu helemaal het mannetje!
(zoals je merkt is mijn mening veranderd sinds ik FA ben)
Thanks maat. Het is overbodig te melden dat jij naast een blauw vinkje wat voor iedereen zichtbaar is, bij mij ook een groen vinkje hebt. Dit groene vinkje staat symbool voor onze innige vriendschap.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een abo hebt afgesloten.Jij bent nu helemaal het mannetje!
(zoals je merkt is mijn mening veranderd sinds ik FA ben)
Omdat we graag willen dat mensen crew worden om iets bij te dragen aan FOK!, niet voor een gratis aboquote:
Gelachen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maat. Het is overbodig te melden dat jij naast een blauw vinkje wat voor iedereen zichtbaar is, bij mij ook een groen vinkje hebt. Dit groene vinkje staat symbool voor onze innige vriendschap.
[ afbeelding ]
Mensen kunnen toch crew worden om iets bij te dragen en dan als presentje een abo krijgen. Gewoon als blijk van waarderingquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat we graag willen dat mensen crew worden om iets bij te dragen aan FOK!, niet voor een gratis abo
[..]
Gelachen.![]()
Van mensen die om waardering vragen word ik ook een beetje moe.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch crew worden om iets bij te dragen en dan als presentje een abo krijgen. Gewoon als blijk van waardering
oke dank je welquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trek je niets van hem aan. Je bent hier van harte welkom
spannendquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een piemel in de asbak en een kut in de pot.
Dat bepaal jij nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Donder jij ook maar op danquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
donder opquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee..... als je weet wie ik ben, dan mag je mij wel
Geen kloon, maar kan niet meer terug poesquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:42 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die interessant doen met hun kloon hebben een heel leeg leven.
Hahaha ja daarom heb je zeker Tjacka als mod uitgekozen!???quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat we graag willen dat mensen crew worden om iets bij te dragen aan FOK!, niet voor een gratis abo
[..]
Gelachen.![]()
Okequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee..... als je weet wie ik ben, dan mag je mij wel
Mis het punt nog meer.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Geen kloon, maar kan niet meer terug poes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |