KOEKOEKquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
User @:maxi-mus zegt wedden is voor proleten.
Ook user @:maxi-mus
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tijdens deze discussie zijn er vooralsnog geen winnaars, enkel verliezers.quote:
Boeiend, dat komt wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik wil godverdomme eerst mijn seizoenkaart verlengen.
Er zijn wel erg veel mitsen en maren voor een simpele weddenschap.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zei oktober dit jaar. Zullen we zeggen voor maart 2021 geen wedstrijden met publiek?
En dat wat verstaan we onder met publiek? Volledige bezetting of telt een handje uitverkoren of businessleden ook als "met publiek" ?
In Duitsland misschien.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
Ik zit rond oktober gewoon weer in het voetbalstadion hoor.
Zolang er geen vaccin of geneesmiddel is gaan ze dat natuurlijk nooit toestaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
Ik zit rond oktober gewoon weer in het voetbalstadion hoor.
Zou het stadion van Vitesse dan niet als voorbeeld gebruikenquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er zijn wel erg veel mitsen en maren voor een simpele weddenschap.
Maar oke, ik zeg voor maart 2021, volledige bezetting.
Was dat niet gewoon een heatmap van waar de moeder van @KingRoland allemaal werkzaam is geweest?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:30 schreef Ifrane het volgende:
@:Kingroland Bedankt voor de social distancing kaart van Rotterdam, maat. Veel straten in het rood door de nauwe stoeppies maar ach.
DM afgehandeld.
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang er geen vaccin of geneesmiddel is gaan ze dat natuurlijk nooit toestaan.
Ja dus? Beetje groepsimmuniteit kweken, gaat niemand dood van (naja een paar boomers misschien)quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang er geen vaccin of geneesmiddel is gaan ze dat natuurlijk nooit toestaan.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou het stadion van Vitesse dan niet als voorbeeld gebruiken
Ik ken eigenlijk ook nog steeds niemand die aan dat boomergriepje is overledenquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dus? Beetje groepsimmuniteit kweken, gaat niemand dood van (naja een paar boomers misschien)
Proleetquote:Op zondag 16 december 2018 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is goed als het niet zo is neem je een Ajax ui en als het wel zo is ik een PSV ui. Weekje of zo??
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een heatmap van waar de moeder van @:kingroland allemaal werkzaam is geweest?
Wedden om een UI dat dit niet zo is?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Sowieso is wedden om een UI echt ontzettend kansloos.
Eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Sowieso is wedden om een UI echt ontzettend kansloos.
Oké deal, doen we gewoon weer een UI kiezen voor de periode van een half jaar?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er zijn wel erg veel mitsen en maren voor een simpele weddenschap.
Maar oke, ik zeg voor maart 2021, volledige bezetting.
Eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:33 schreef fetX het volgende:
50- thuisblijven. De rest naar het stadion.
ZE ZOEKEN HET MAAR UIT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |