Stelling: Beiden zijn nog steeds tien keer beter dan Veltman.quote:Op zondag 16 december 2018 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Stelling: Kristensen is beter dan Maza
Er staan veel verdedigers op scherp in de CL dus ik acht de kans groot dat Veltman dan ook weer eens mag meedoen.quote:Op zondag 16 december 2018 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Stelling: Beiden zijn nog steeds tien keer beter dan Veltman.
Speelt matig weerquote:Op zondag 16 december 2018 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dolberg moet wel zijn goaltje nog meepakken.
amenquote:Op zondag 16 december 2018 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Stelling: Beiden zijn nog steeds tien keer beter dan Veltman.
quote:Op zondag 16 december 2018 15:54 schreef El-Stinho het volgende:
Wat is dit weer voor water-naar-de-zee-wissel van Henkie Henk.
Ziyech is goed uit die maandje rust gekomen.quote:Op zondag 16 december 2018 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijna op dubbele cijfers op zowel goals als assists genot.
diequote:Op zondag 16 december 2018 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ziyech is goed uit die maandje rust gekomen.²
Wel mooi dat hij zijn periode bij Ajax kan afsluiten met zo'n seizoen, ipv in de zomer al weggegaan zijn.quote:Op zondag 16 december 2018 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ziyech is goed uit die maandje rust gekomen.²
Ja, ze kunnen hem heus wel opvangen. Maar hij is een unieke voetballer.quote:
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 16-12-2018 om 15:53:30Ajax in thuisduels in 2018:- Ongeslagen in de Eredivisie- Ongeslagen in de beker - Ongeslagen in de CL20 zeges, 3 gelijke spelen reageer retweet
Wat zit je euforisch te kletsen??quote:
WATTE???quote:Op zondag 16 december 2018 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
KIJKEN OF DE hockeyers wel srafballen kunnen nemen voor de wereldtitel tegen die belgen
En Dolberg nog geen goalquote:Op zondag 16 december 2018 15:57 schreef StarGazer het volgende:
Ook eindelijk eens 6 goals in een thuiswedstrijdje
hockey finale sukkelquote:
heb ik jou wat gevraagd debiel? nee, dus bek dicht.quote:Op zondag 16 december 2018 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zit je euforisch te kletsen??²
Koekoek.quote:Op zondag 16 december 2018 15:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb ik jou wat gevraagd debiel? nee, dus bek dicht.
Nou nou nou rolandquote:Op zondag 16 december 2018 15:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg jou wat. Ik hoor het antwoord vast zo wel.quote:Op zondag 16 december 2018 15:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wow Rolandquote:Op zondag 16 december 2018 15:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind dit een hemeltergende tekst.quote:
Ze gaan gewoon iemand kopen, wees maar niet bang.quote:Op zondag 16 december 2018 15:59 schreef Smoofie het volgende:
Sinkgraven! Wordt dat de opvolger van Ziyech?
Officiële account ookquote:Op zondag 16 december 2018 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dit een hemeltergende tekst.
Ze hadden Tadic al gekocht als opvolger van Ziyech toch?quote:Op zondag 16 december 2018 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon iemand kopen, wees maar niet bang.
Je kan hem ook zien als vervanger van Younes en Kluivertquote:Op zondag 16 december 2018 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hadden Tadic al gekocht als opvolger van Ziyech toch?
Alleen toen bleef Ziyech opeens.
Zonder grap, als middenvelder of verkapte rechtsbuiten heb ik wel vertrouwen in sink.quote:Op zondag 16 december 2018 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon iemand kopen, wees maar niet bang.
Ziyech is ook de beste transfer van deze zomer gebleken.quote:Op zondag 16 december 2018 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hadden Tadic al gekocht als opvolger van Ziyech toch?
Alleen toen bleef Ziyech opeens.
Op dit moment vind ik ziyech een betere speler, maargoed fdj nog een stuk jonger.quote:Op zondag 16 december 2018 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong is een leuke speler. Ik ben een groot fan. Maar hij heeft niet de finesse die Ziyech wel heeft. Hij zet zelden iemand voor de goal vrij.²
''hUid DuUr VerKoPeN''quote:
Te weinig rendement.quote:Op zondag 16 december 2018 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder grap, als middenvelder of verkapte rechtsbuiten heb ik wel vertrouwen in sink.
Tijdens het lezen van deze post miste ik een goal.quote:Op zondag 16 december 2018 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ziyech is ook de beste transfer van deze zomer gebleken.²
Zeker, dit kan echt niet andersquote:Op zondag 16 december 2018 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
Dolberg moet er wel even één maken hoor
Ja, ik denk ook dat de potentie van Frenkie de Jong hoger ligt. Maar het moet echt nog blijken. En toch snap ik die transfersommen niet. Ziyech is in elk elftal waar hij speelt of heeft gespeeld de belangrijkste speler en heeft het in die zin dus ook elder dan bij Ajax bewezen.quote:Op zondag 16 december 2018 16:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik ziyech een betere speler, maargoed fdj nog een stuk jonger.
Snap ook niets van die transferssom, letterlijk elke club zou voor 30m ziyech moeten halen.quote:Op zondag 16 december 2018 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat de potentie van Frenkie de Jong hoger ligt. Maar het moet echt nog blijken. En toch snap ik die transfersommen niet. Ziyech is in elk elftal waar hij speelt of heeft gespeeld de belangrijkste speler en heeft het in die zin dus ook elder dan bij Ajax bewezen.²
hier naar ???quote:Op zondag 16 december 2018 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan hier naar Liverpool - Man Utd kijken met twee doelpogingen in de gehele wedstrijd
hier naar??quote:Op zondag 16 december 2018 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan hier naar Liverpool - Man Utd kijken met twee doelpogingen in de gehele wedstrijd
Anderlecht?quote:Op zondag 16 december 2018 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig volgende week een wedstrijd met weerstand.
Verkeerd topic, gozer!quote:Op zondag 16 december 2018 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
die schoot outs zijn spannender
Nee. Is geen LB.quote:Op zondag 16 december 2018 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te weinig rendement.
Maar Sink is een prima linksback.
Beetje het Real Madrid en Barcelona van Nederland... Vraag me alleen af voor welk team Feyenoord door kan gaan dan...quote:Op zondag 16 december 2018 16:05 schreef Doublepain het volgende:
De Eredivisie is 1 grote grap
Beter opheffen en PSV/AJAX lekker laten aansluiten in de Bundesliga ofzo
Atlético hè.quote:Op zondag 16 december 2018 16:06 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Beetje het Real Madrid en Barcelona van Nederland... Vraag me alleen af voor welk team Feyenoord door kan gaan dan...
Gaat om europees niveauquote:Op zondag 16 december 2018 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Eredivisie heb je meer aan een back met aanvallende en voetballende kwaliteiten.
Zie wat een effect er is als de top niet zijn beste spelers verkoopt.quote:Op zondag 16 december 2018 16:05 schreef Doublepain het volgende:
De Eredivisie is 1 grote grap
Beter opheffen en PSV/AJAX lekker laten aansluiten in de Bundesliga ofzo
Ten Hag outquote:Op zondag 16 december 2018 16:07 schreef GGMM het volgende:
Duurt wel heel lang voordat de 8-0 valt.
Waar zijn ze mee bezig?
Ik stond altijd achter Ten Hag.quote:Op zondag 16 december 2018 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
En inmiddels heeft Ten Hag de geprezen Bosz ruimschoots ingehaald. Zelfs het spel is beter.
Alle credits naar Ten Hag.²
Ik vorig jaar in het begin nog niet tbh.quote:Op zondag 16 december 2018 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stond altijd achter Ten Hag.
Vooral ook omdat ik het ontslag van Keizer niet steunde.quote:Op zondag 16 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vorig jaar in het begin nog niet tbh.
Moet jij nog wat huid kopen?quote:Op zondag 16 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
Heeft ook wel een versterkend effect dat imago van PSV en Ajax nu.
Andere jaren hadden clubs nog wel het idee dat er wat te halen viel bij ajax, nu is het meer gaan met het idee om met een zo klein mogelijk verschil te verliezen heb ik het idee.
Weet ik.quote:Op zondag 16 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vorig jaar in het begin nog niet tbh.
Ik wel, dat kon echt niet hoor.quote:Op zondag 16 december 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ik het ontslag van Keizer niet steunde.
Denk dat veel gewoon te maken heeft gehad met Nouri toch. Als je ziet hoe hij daarvoor jong liet spelen en nu Lissabon.quote:Op zondag 16 december 2018 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Ik wel, dat kon echt niet hoor.
Over Sporting las ik ook al dat het verdedigend vaak penibel is, maar ook dat is een gehandicaptencompetitie.quote:Op zondag 16 december 2018 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat veel gewoon te maken heeft gehad met Nouri toch. Als je ziet hoe hij daarvoor jong liet spelen en nu Lissabon.
Heeft nooit een echte voorbereiding met Ajax kunnen draaien daardoor.
SPOILERquote:Op zondag 16 december 2018 16:11 schreef StarGazer het volgende:
Dat ik nog mag meemaken dat België wereldkampioen hockey wordt.
Zijn er mensen die nog altijd durven vol te houden dat er niet schandalig met Keizer is omgegaan dan?quote:Op zondag 16 december 2018 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat veel gewoon te maken heeft gehad met Nouri toch. Als je ziet hoe hij daarvoor jong liet spelen en nu Lissabon.
Heeft nooit een echte voorbereiding met Ajax kunnen draaien daardoor.
Welles.quote:Op zondag 16 december 2018 16:12 schreef skysherrif het volgende:
Verloren van de fucking belgen.
Maargoed, hockey is geen sport.
Gewaagdquote:Op zondag 16 december 2018 16:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Dolberg gaat nooit meer scoren, als je bij 7-0 al niet mee kan doen...
Had vorige keer nog een heerlijke kool. (en woensdag een goede actie waarna de penalty volgde)quote:Op zondag 16 december 2018 16:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Hij gaat wel weer scoren in De Kuip.quote:Op zondag 16 december 2018 16:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Hij had het Nouri verhaal beter moeten managen en (veel) betere resultaten moeten halen. Dus schoonheidsprijs: nee. Terecht: Ja.quote:Op zondag 16 december 2018 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er mensen die nog altijd durven vol te houden dat er niet schandalig met Keizer is omgegaan dan?
wattequote:Op zondag 16 december 2018 16:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Volgende week zijn het weer 4 punten.
Haha. Hahaha.quote:Op zondag 16 december 2018 16:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Wedden van niet.quote:Op zondag 16 december 2018 16:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zondag 16 december 2018 16:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Is goed als het niet zo is neem je een Ajax ui en als het wel zo is ik een PSV ui. Weekje of zo??quote:
Ok Hansquote:Op zondag 16 december 2018 16:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Doelsaldo gaat niet meespelen. Psv wordt gewoon op punten kampioen.
Wij verstaan hier wel Nederlands hoor.quote:Op zondag 16 december 2018 16:19 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Je snapt hoe ondertiteling werkt?
Overwinning PSV, gelijkspel ajax. 4 punten. Wie snapt het hier nou niet?quote:Op zondag 16 december 2018 16:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet kijken hoe de puntentelling in de Eredivisie werkt![]()
Is zometeen 2 verschil. Kerel denkt dat Ajax volgende week gelijkspeelt en PSV wint.quote:Op zondag 16 december 2018 16:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet kijken hoe de puntentelling in de Eredivisie werkt![]()
2 punten nu. Als psv wint zijn het er 5. Ajax speelt gelijk dan zijn het er 4. Huiliequote:Op zondag 16 december 2018 16:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ga je nog in op de weddenschap of blijf je laf?quote:Op zondag 16 december 2018 16:20 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
2 punten nu. Als psv wint zijn het er 5. Ajax speelt gelijk dan zijn het er 4. Huilie
WTF, doe je dit gewoon uit het hoofd?quote:Op zondag 16 december 2018 16:20 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
2 punten nu. Als psv wint zijn het er 5. Ajax speelt gelijk dan zijn het er 4. Huilie
Kan toch gewoon?quote:Op zondag 16 december 2018 16:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2018 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WTF, doe je dit gewoon uit het hoofd?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 16 december 2018 16:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Zo, en nu klaarmaken voor Roda JC. Tegen wie moet PSV eigenlijk volgende week?
Maar dit was vroeger toch ook zo dat Ajax zo dik wonquote:Op zondag 16 december 2018 16:23 schreef Smoofie het volgende:
Dit kan echt niet meer. BeNeliga. Of Bundesdivisie
Geniet van de enige prijs die jullie eventueel gaan winnen dit seizoen😂quote:Op zondag 16 december 2018 16:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Azquote:Op zondag 16 december 2018 16:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Doan is ook nog niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 16 december 2018 16:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind emmen die groningen verslaat op basis van dit seizoen niet heel gek.
Toen speelde andere clubs wel beter.quote:Op zondag 16 december 2018 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dit was vroeger toch ook zo dat Ajax zo dik won
Laffe haas.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Geniet van de enige prijs die jullie eventueel gaan winnen dit seizoen😂
Wat zijn PSV'ers toch altijd weer arrogant.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Geniet van de enige prijs die jullie eventueel gaan winnen dit seizoen😂
Cambuur.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef KingRoland het volgende:
Heerenveen verloren
Groningen verloren
Emmen gewonnen
laat weer eens zien dat er maar 1 echte club is in het noorden
Aldus een ajacied.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn PSV'ers toch altijd weer arrogant.
Hoger niveau nastreven, maar als je volgend jaar een compleet nieuw middenveld neerzet kan het wat zijn als wisselspeler.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doan is ook nog niet goed genoeg voor Ajax.
Het probleem zit hem meer bij clubs uit de subtop die droevig zijn, maar clubs als De Graafschap waren altijd walgelijk slecht.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen speelde andere clubs wel beter.
Leuk voor de breedte net als Labyad nu wellicht, maar we hebben al een gigagrote selectie zo.quote:Op zondag 16 december 2018 16:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoger niveau nastreven, maar als je volgend jaar een compleet nieuw middenveld neerzet kan het wat zijn als wisselspeler.
quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef KingRoland het volgende:
Heerenveen verloren
Groningen verloren
Emmen gewonnen
laat weer eens zien dat er maar 1 echte club is in het noorden
Liever dat we een toptalent uit mexico halen oid.quote:Op zondag 16 december 2018 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk voor de breedte net als Labyad nu wellicht, maar we hebben al een gigagrote selectie zo.
Twente won van Cambuurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Heb ik ook liever.quote:Op zondag 16 december 2018 16:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Liever dat we een toptalent uit mexico halen oid.
Ja van welke clubs kan je in godsnaam verliezen?quote:Op zondag 16 december 2018 16:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dan toch redelijk in de buurt zitten qua puntenaantal.
nu LFC genot.quote:Op zondag 16 december 2018 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik ook liever.
Of een Braziliaantje.
Feyenoord?quote:Op zondag 16 december 2018 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja van welke clubs kan je in godsnaam verliezen?
Tja, met 1-0 win je ook een wedstrijdquote:Op zondag 16 december 2018 16:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dan toch redelijk in de buurt zitten qua puntenaantal.
De laatste keer dat Ajax kampioen werd scoorden ze maar 69 doelpunten in het gehele seizoen (lol).quote:
En hadden ze net wat meer punten dan dat PSV nu al heeft.quote:Op zonudag 16 december 2018 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Ajax kampioen werd scoorden ze maar 69 doelpunten in het gehele seizoen (lol).
Het seizoen 13/14 sloeg echt nergens op.quote:Op zondag 16 december 2018 16:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En hadden ze net wat meer punten dan dat PSV nu al heeft.
4 jaar kampioen van de armoede.
Meer als 3-0 zal het niet worden vrees ik.quote:Op zondag 16 december 2018 16:49 schreef GGMM het volgende:
Na de 8-0 van Ajax zal Feyenoord alles op alles zetten om ook iets te doen aan hun doelsaldo.Ik verwacht daarom ook dat dit een spektakelstuk wordt.
Alsquote:Op zondag 16 december 2018 16:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Meer als 3-0 zal het niet worden vrees ik.
Zelfs in de rust aandacht voor Ajaxquote:Op zondag 16 december 2018 16:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pfff lekker bij Ajax blijven hangen, tyfusjoden bij Fox. Voorbeschouwing van 2 mins bij Feyenoord.
Ajax is ook veel interessanter dan Feyenoord.quote:Op zondag 16 december 2018 17:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zelfs in de rust aandacht voor Ajax
Ze leren het nooit.quote:Op zondag 16 december 2018 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
WE DOEN WEER MEE OM DE TITEL JAAAAAAA
Gerapporteerdquote:Op zondag 16 december 2018 17:55 schreef JanCees het volgende:
OP NAAR HET FEYENOORDTOPIC
[ afbeelding ]
Bracht een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zondag 16 december 2018 17:55 schreef JanCees het volgende:
OP NAAR HET FEYENOORDTOPIC
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2018 16:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pfff lekker bij Ajax blijven hangen, tyfusjoden bij Fox. Voorbeschouwing van 2 mins bij Feyenoord.
lol, ziedendquote:
(lol)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |