Ok Hansquote:Op zondag 16 december 2018 16:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Doelsaldo gaat niet meespelen. Psv wordt gewoon op punten kampioen.
Wij verstaan hier wel Nederlands hoor.quote:Op zondag 16 december 2018 16:19 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Je snapt hoe ondertiteling werkt?
Overwinning PSV, gelijkspel ajax. 4 punten. Wie snapt het hier nou niet?quote:Op zondag 16 december 2018 16:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet kijken hoe de puntentelling in de Eredivisie werkt![]()
Is zometeen 2 verschil. Kerel denkt dat Ajax volgende week gelijkspeelt en PSV wint.quote:Op zondag 16 december 2018 16:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet kijken hoe de puntentelling in de Eredivisie werkt![]()
2 punten nu. Als psv wint zijn het er 5. Ajax speelt gelijk dan zijn het er 4. Huiliequote:Op zondag 16 december 2018 16:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ga je nog in op de weddenschap of blijf je laf?quote:Op zondag 16 december 2018 16:20 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
2 punten nu. Als psv wint zijn het er 5. Ajax speelt gelijk dan zijn het er 4. Huilie
WTF, doe je dit gewoon uit het hoofd?quote:Op zondag 16 december 2018 16:20 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
2 punten nu. Als psv wint zijn het er 5. Ajax speelt gelijk dan zijn het er 4. Huilie
Kan toch gewoon?quote:Op zondag 16 december 2018 16:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2018 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WTF, doe je dit gewoon uit het hoofd?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 16 december 2018 16:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Zo, en nu klaarmaken voor Roda JC. Tegen wie moet PSV eigenlijk volgende week?
Maar dit was vroeger toch ook zo dat Ajax zo dik wonquote:Op zondag 16 december 2018 16:23 schreef Smoofie het volgende:
Dit kan echt niet meer. BeNeliga. Of Bundesdivisie
Geniet van de enige prijs die jullie eventueel gaan winnen dit seizoen😂quote:Op zondag 16 december 2018 16:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Azquote:Op zondag 16 december 2018 16:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Doan is ook nog niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 16 december 2018 16:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind emmen die groningen verslaat op basis van dit seizoen niet heel gek.
Toen speelde andere clubs wel beter.quote:Op zondag 16 december 2018 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dit was vroeger toch ook zo dat Ajax zo dik won
Laffe haas.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Geniet van de enige prijs die jullie eventueel gaan winnen dit seizoen😂
Wat zijn PSV'ers toch altijd weer arrogant.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Geniet van de enige prijs die jullie eventueel gaan winnen dit seizoen😂
Cambuur.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef KingRoland het volgende:
Heerenveen verloren
Groningen verloren
Emmen gewonnen
laat weer eens zien dat er maar 1 echte club is in het noorden
Aldus een ajacied.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn PSV'ers toch altijd weer arrogant.
Hoger niveau nastreven, maar als je volgend jaar een compleet nieuw middenveld neerzet kan het wat zijn als wisselspeler.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doan is ook nog niet goed genoeg voor Ajax.
Het probleem zit hem meer bij clubs uit de subtop die droevig zijn, maar clubs als De Graafschap waren altijd walgelijk slecht.quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen speelde andere clubs wel beter.
Leuk voor de breedte net als Labyad nu wellicht, maar we hebben al een gigagrote selectie zo.quote:Op zondag 16 december 2018 16:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoger niveau nastreven, maar als je volgend jaar een compleet nieuw middenveld neerzet kan het wat zijn als wisselspeler.
quote:Op zondag 16 december 2018 16:24 schreef KingRoland het volgende:
Heerenveen verloren
Groningen verloren
Emmen gewonnen
laat weer eens zien dat er maar 1 echte club is in het noorden
Liever dat we een toptalent uit mexico halen oid.quote:Op zondag 16 december 2018 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk voor de breedte net als Labyad nu wellicht, maar we hebben al een gigagrote selectie zo.
Twente won van Cambuurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Heb ik ook liever.quote:Op zondag 16 december 2018 16:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Liever dat we een toptalent uit mexico halen oid.
Ja van welke clubs kan je in godsnaam verliezen?quote:Op zondag 16 december 2018 16:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dan toch redelijk in de buurt zitten qua puntenaantal.
nu LFC genot.quote:Op zondag 16 december 2018 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik ook liever.
Of een Braziliaantje.
Feyenoord?quote:Op zondag 16 december 2018 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja van welke clubs kan je in godsnaam verliezen?
Tja, met 1-0 win je ook een wedstrijdquote:Op zondag 16 december 2018 16:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dan toch redelijk in de buurt zitten qua puntenaantal.
De laatste keer dat Ajax kampioen werd scoorden ze maar 69 doelpunten in het gehele seizoen (lol).quote:
En hadden ze net wat meer punten dan dat PSV nu al heeft.quote:Op zonudag 16 december 2018 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Ajax kampioen werd scoorden ze maar 69 doelpunten in het gehele seizoen (lol).
Het seizoen 13/14 sloeg echt nergens op.quote:Op zondag 16 december 2018 16:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En hadden ze net wat meer punten dan dat PSV nu al heeft.
4 jaar kampioen van de armoede.
Meer als 3-0 zal het niet worden vrees ik.quote:Op zondag 16 december 2018 16:49 schreef GGMM het volgende:
Na de 8-0 van Ajax zal Feyenoord alles op alles zetten om ook iets te doen aan hun doelsaldo.Ik verwacht daarom ook dat dit een spektakelstuk wordt.
Alsquote:Op zondag 16 december 2018 16:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Meer als 3-0 zal het niet worden vrees ik.
Zelfs in de rust aandacht voor Ajaxquote:Op zondag 16 december 2018 16:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pfff lekker bij Ajax blijven hangen, tyfusjoden bij Fox. Voorbeschouwing van 2 mins bij Feyenoord.
Ajax is ook veel interessanter dan Feyenoord.quote:Op zondag 16 december 2018 17:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zelfs in de rust aandacht voor Ajax
Ze leren het nooit.quote:Op zondag 16 december 2018 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
WE DOEN WEER MEE OM DE TITEL JAAAAAAA
Gerapporteerdquote:Op zondag 16 december 2018 17:55 schreef JanCees het volgende:
OP NAAR HET FEYENOORDTOPIC
[ afbeelding ]
Bracht een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zondag 16 december 2018 17:55 schreef JanCees het volgende:
OP NAAR HET FEYENOORDTOPIC
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2018 16:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pfff lekker bij Ajax blijven hangen, tyfusjoden bij Fox. Voorbeschouwing van 2 mins bij Feyenoord.
lol, ziedendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |