Met getinte menschen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef fetX het volgende:
Ah, de ‘generatie expert’ zit weer bij M
![]()
@:zipportal
Bbwquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man Bijt HontGod.
Die dikke zat ook in de Rijdende Rechter.
[ afbeelding ]
Die OP ziet er goed uitquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef Szura het volgende:
@:zipportal heb je deze gifs voor me:
- Lul Coronel die door het plafond springt
- Polonaise in het F1-café waarbij Kampsjaak en Frits Wester op de bank blijven zitten?
Wat leuk dat je een abo hebt afgesloten.quote:
Waarom krijgen crewleden geen aboquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een abo hebt afgesloten.Jij bent nu helemaal het mannetje!
(zoals je merkt is mijn mening veranderd sinds ik FA ben)
Thanks maat. Het is overbodig te melden dat jij naast een blauw vinkje wat voor iedereen zichtbaar is, bij mij ook een groen vinkje hebt. Dit groene vinkje staat symbool voor onze innige vriendschap.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een abo hebt afgesloten.Jij bent nu helemaal het mannetje!
(zoals je merkt is mijn mening veranderd sinds ik FA ben)
Omdat we graag willen dat mensen crew worden om iets bij te dragen aan FOK!, niet voor een gratis aboquote:
Gelachen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maat. Het is overbodig te melden dat jij naast een blauw vinkje wat voor iedereen zichtbaar is, bij mij ook een groen vinkje hebt. Dit groene vinkje staat symbool voor onze innige vriendschap.
[ afbeelding ]
Mensen kunnen toch crew worden om iets bij te dragen en dan als presentje een abo krijgen. Gewoon als blijk van waarderingquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat we graag willen dat mensen crew worden om iets bij te dragen aan FOK!, niet voor een gratis abo
[..]
Gelachen.![]()
Van mensen die om waardering vragen word ik ook een beetje moe.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch crew worden om iets bij te dragen en dan als presentje een abo krijgen. Gewoon als blijk van waardering
oke dank je welquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trek je niets van hem aan. Je bent hier van harte welkom
spannendquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een piemel in de asbak en een kut in de pot.
Dat bepaal jij nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trek je niets van hem aan. Je bent hier van harte welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |