Hallo zeg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:25 schreef Caland het volgende:
Sowtwitter:lange_lans twitterde op woensdag 20-05-2020 om 16:57:35@:0nlogisch Ik reageer maar even.
Je steekt zoveel tijd in deze act en dan 0 reacties, likes of rt's. Erg lullig. Waar zijn je maten als je ze nodig hebt? reageer retweet
Koekoek
Wat vind je van @ikweethetookniet 's fascinatie met accountants?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet is uit!!!
@:zipportal
Szura geniet mee.quote:
Ik wist niet dat die altijd zo boos werd. Jeetje zeg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
@:ikweethetookniet is altijd ziedend op alles en iedereen. Iedereen moet aan de hoogste boom, fouten maken mag niet.
Wie?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat vind je van @:ikweethetookniet 's fascinatie met accountants?
Carpaccio wel dan? @De_Kraamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Lenny_Leonard
Ik heb alleen in etappe 1 een team ingevuld dus dat schiet niet echt op ben ik bang. Was het vergeten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:37 schreef fetX het volgende:
Hoeveel punten heb je op scorito @:maxi-mus ?
Ik ben woedend over de etappe van vandaag. Geen Teuns, geen vAvermaet, Sagan die Matthews laat gaan.
Wielrennen is geen sport.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb alleen in etappe 1 een team ingevuld dus dat schiet niet echt op ben ik bang. Was het vergeten.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Carpaccio wel dan? @:de_kraamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:lenny_leonardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jammer dat ze niet bij Op1 zit vanavond.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Bellemoeke is uit!!!!
https://www.telegraaf.nl/(...)-razend-in-rechtbank
"RAZEND"
@:el-stinho
@:coco.
@:wereldgozer
Dat die goorlel lekker corona krijgtquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
"RAZEND"
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat die goorlel lekker corona krijgt
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ [url=https://assets-www.npo3.nl/uploads/media(...)15689.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet bij Op1 zit vanavond.
Is een moeke. Zie haar regelmatig in het echt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je haar doen?
Deze vraag is ook voor @:zipportal
Van @:ggmm weten we het al.
#KeithBakker kijkt de hele tijd naar het slachtoffer in de zaak. Toen hij binnenkwam stak hij zijn middelvinger naar haar op. Er is een parketwacht tussen gaan zitten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
"RAZEND"
quote:
In de rechtbank?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is een moeke. Zie haar regelmatig in het echt.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man Bijt HontGod.
Die dikke zat ook in de Rijdende Rechter.
[ afbeelding ]
Die hebben we op FOK! ook wel toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef fetX het volgende:
Ah, de ‘generatie expert’ zit weer bij M
![]()
@:zipportal
Ik zag het niet in jouw rijtje staanquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die hebben we op FOK! ook wel toch?
Haha dat was echt een genotsuitzending, die hadden toch ook die keffer in een karretje meegenomenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man Bijt HontGod.
Die dikke zat ook in de Rijdende Rechter.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha dat was echt een genotsuitzending, die hadden toch ook die keffer in een karretje meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |