Ja. Natuurlijk bedoel ik dat.quote:
Nee, dit is 'em net niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Vroeger toen de tippelzone in Rotterdam nog open was noemden wij de moeder van @:kingroland ook altijd een buitenunit.
Ik vind deze niet heel sterk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Vroeger toen de tippelzone in Rotterdam nog open was noemden wij de moeder van @:kingroland ook altijd een buitenunit.
Erg matig deze.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Dit is gelogen. Anders had je die tweeling bij je uit de klas ook wel gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
Ja, ik zat ook erg te twijfelen.
Maar mijn motto luidt bij twijfel altijd doen.
Dat motto hadden je ouders vroeger ook, en nu zitten wij met de gebakken peren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
Ja, ik zat ook erg te twijfelen.
Maar mijn motto luidt bij twijfel altijd doen.
Daar ontstond niet eens enige twijfel over makker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is gelogen. Anders had je die tweeling bij je uit de klas ook wel gedaan.
Ik ben zo benieuwd nu hè. Kut AVG.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ontstond niet eens enige twijfel over makker.
(het is jammer dat ik je niet kan laten zien hoe lelijk ze waren)
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Misschien gewoon eens je rekeningen betalen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
Ik krijg al maanden SMS'jes van een vreemd incassobureau.
Echt retevervelend.
Misschien je rekeningen voortaan eens betalen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
Echt retevervelend.
Gewoon betalen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
Echt retevervelend.
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens je rekeningen betalen.
Nouja, ze mogen me een brief of mail sturen. Ga niet reageren op SMS'jesquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens je rekeningen betalen.
Doe er je voordeel mee!quote:Het modern aandoende
'freelancer'
gaat heel ver terug
Het beroep waaraan de 'freelancer' z'n naam ontleent wordt al 3000 jaar geleden beschreven (en dat is geen typefout)
'Lance' staat voor 'lans' (het wapen) en 'free' verwijst er naar dat een strijder geen vaste alliantie had met een heerser
Het is dus de benaming voor 'vrije strijders'
Zij vochten aan de kant van de partij die het best betaalde: 'huurlingen' zouden wij nu zeggen
Dit waren 'gewoon' professionals die zich lieten inhuren om hun diensten te verrichten
Gewapende conflicten zijn door de geschiedenis heen immers aan de orde van de dag geweest
Al vanaf het jaar 1000 voor Christus is gedocumenteerd dat huurlingen ('stipendiarii', 'soliderii' of 'mercennarius') een belangrijke rol speelden
Zij konden met hun ervaring het verschil maken voor de overwinning
De benaming 'freelancer' voor deze groep strijders stamt 'pas' van 200 jaar geleden
Het is Sir Walter Scott die het als 'Free Lances' gebruikt in z'n boek 'Ivanhoe'
De benaming 'freelancer' heeft inmiddels gelukkig niets meer met oorlog te maken
Maar het heeft meer geschiedenis dan je zo zou denken
Stuur even een mailtje!quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
Wtf, waarom werd die post van @:jancees verwijderd
Gewoon betalenquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk duidelijk niet genoeg pauperprogramma's
Mediacourantquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)h-aan-huismerk-deen/
G'woon @:zipportal
MediacourantGODENquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)h-aan-huismerk-deen/
G'woon @:zipportal
Er wordt hier niet geroddeld.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet is uit!!!
@:zipportal
link graagquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
TR gezet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt hier niet geroddeld.
@:ikweethetookniet
Die reageert toch nergens op.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt hier niet geroddeld.
@:ikweethetookniet
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Dank voor je bevestiging
en ikwordra
ga lekker daar onzin posten
NWS / Errol Keyner: Accountants grootste prutsers
quote:Dus toen dacht je, laat ik in DM gaan schelden?
GENOT.quote:Je confronteren met je eigen domheid is toch geen schelden
En ja het beestje bij zijn naam noemen is pijnlijk zeker als je in de laagste categorie valt maar daar kan ik niks aan doen
ribeyequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Sowtwitter:lange_lans twitterde op woensdag 20-05-2020 om 16:57:35@0nlogisch Ik reageer maar even.
Je steekt zoveel tijd in deze act en dan 0 reacties, likes of rt's. Erg lullig. Waar zijn je maten als je ze nodig hebt? reageer retweet
ikweethetookniet is weer aan het schuimbekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |