Ja. Natuurlijk bedoel ik dat.quote:
Nee, dit is 'em net niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Vroeger toen de tippelzone in Rotterdam nog open was noemden wij de moeder van @:kingroland ook altijd een buitenunit.
Ik vind deze niet heel sterk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Vroeger toen de tippelzone in Rotterdam nog open was noemden wij de moeder van @:kingroland ook altijd een buitenunit.
Erg matig deze.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Dit is gelogen. Anders had je die tweeling bij je uit de klas ook wel gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
Ja, ik zat ook erg te twijfelen.
Maar mijn motto luidt bij twijfel altijd doen.
Dat motto hadden je ouders vroeger ook, en nu zitten wij met de gebakken peren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
Ja, ik zat ook erg te twijfelen.
Maar mijn motto luidt bij twijfel altijd doen.
Daar ontstond niet eens enige twijfel over makker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is gelogen. Anders had je die tweeling bij je uit de klas ook wel gedaan.
Ik ben zo benieuwd nu hè. Kut AVG.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ontstond niet eens enige twijfel over makker.
(het is jammer dat ik je niet kan laten zien hoe lelijk ze waren)
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Misschien gewoon eens je rekeningen betalen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
Ik krijg al maanden SMS'jes van een vreemd incassobureau.
Echt retevervelend.
Misschien je rekeningen voortaan eens betalen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
Echt retevervelend.
Gewoon betalen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
Echt retevervelend.
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens je rekeningen betalen.
Nouja, ze mogen me een brief of mail sturen. Ga niet reageren op SMS'jesquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens je rekeningen betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |