zo heet van de acteur?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:17 schreef Elan het volgende:
Ja dat is met Michael (althans zo heet van de acteur)
Vond je het saai ?
Ja en ik vond dat kind irritant.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:17 schreef Elan het volgende:
Vond je het saai ?
Misschien degene quoten tegen wie je het hebtquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:17 schreef Elan het volgende:
Vond je het saai ?
Seizoen 2 kapte ik meteen na de eerste aflevering, die vervanger was hem niet voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
Wel eens trouwens @:doublepain die serie was best aardig.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb een nieuwe lijst gemaakt waar SoA niet in voorkomt
1. B&A
2. Sopranos
3. The Wire
4. Breaking Bad
5. Samurai Pizza cats
Mvg,
Caland
Niet gelezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
1. B&A
2. Sopranos
3. The Wire
4. Breaking Bad
5. Samurai Pizza cats
Mvg,
Caland
allen niet gezien incl soaquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
1. B&A
2. Sopranos
3. The Wire
4. Breaking Bad
5. Samurai Pizza cats
Mvg,
Caland
@JR-Style-93 @Zipportalquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:21 schreef Doublepain het volgende:
Flodder was ook een leuke serie
@:Haags_Kwartiertje
@:JanCees
Kees blijf van je zusje afquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:21 schreef Doublepain het volgende:
Flodder was ook een leuke serie
@:Haags_Kwartiertje
@:JanCees
Caland geeft vaak zijn mening over docu's op Netflix.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu ben ik dus eigenlijk alleen nog op zoek naar iemand die de docu's op Netflix ook op waarde weet te schatten.
zoals?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu ben ik dus eigenlijk alleen nog op zoek naar iemand die de docu's op Netflix ook op waarde weet te schatten.
Dat is inderdaad de consensus.quote:
Als je videoland hebt raad ik Jonestown aanquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Operation Odessa, The Vietnam War, Our Planet. Die met die sekte, die met de vrijmetselaars.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een heatmap van waar de moeder van @:kingroland allemaal werkzaam is geweest?
Als ik de titel zo lees denk ik zeker te weten waar dit over gaat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je videoland hebt raad ik Jonestown aan
Ilse weer met haar act.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bevestigd.
[ afbeelding ]
GommersGod. @:caland
Kuntrie-snik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |