Ah we hebben weer een anti Spotify holbewoner, dacht dat @onlogisch de enige wasquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik baal wel. Ook al is Spotyify gratis, ik doe er niets mee. Dus geen JRE meer vanaf januari.
Jij bent ook Katholiek? nicequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hebben we toch nog ergens hetzelfde geloof JC
mjaquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik baal wel. Ook al is Spotyify gratis, ik doe er niets mee. Dus geen JRE meer vanaf januari.
Spotyifyquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Apple music schaapquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah we hebben weer een anti Spotify holbewoner, dacht dat @:onlogisch de enige was
Deze holbewoner heeft Apple Music. Apple Music vreet Spotify als ontbijt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah we hebben weer een anti Spotify holbewoner, dacht dat @:onlogisch de enige was
lolquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Deze holbewoner heeft Apple Music. Apple Music vreet Spotify als ontbijt.
Spotyifyquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat (ALS APPLE GEBRUIKER ZIJNDE) is niet waarquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Deze holbewoner heeft Apple Music. Apple Music vreet Spotify als ontbijt.
als zijndequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat (ALS APPLE GEBRUIKER ZIJNDE) is niet waar
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat (ALS APPLE GEBRUIKER ZIJNDE) is niet waar
wist je dat bald een boomer is?quote:
hier trap ik niet in natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Schaakmat gezet door @:Doubplepain
Dan is het leven wel op een nieuw dieptepunt gekomen.
Als je in de APP zat kon je een goeie comeback zetten na vandaag, maar pech maatquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Schaakmat gezet door @:Doubplepain
Dan is het leven wel op een nieuw dieptepunt gekomen.
oh het was een echtequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En dan maak ik nog een typefout in zijn naam ook.
Ik log uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |