Als ze haar bek dicht houdt draait ze er wel een wokkel van ben ik in de veronderstelling, ja.quote:
WTF @aTypischquote:De podcast The Joe Rogan Experience is door een deal met Spotify alleen nog op dat streamingplatform te beluisteren. Spotify belooft dat de podcast voor alle gebruikers gratis te beluisteren blijft.
Flikker op met je tyfus appquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je in de app zat wist je dit gister al
Voor 5 euro vertel ik het.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door DonRaja op 20-05-2020 15:27 ]
Jammer, ik wil wel weten wat er stond
Laat maar zitten dan, zelfs je moeder is goedkoper.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Jammer, ik wil wel weten wat er stond
Voor 5 euro vertel ik het.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://tweakers.net/geek(...)rste-afbeelding.html
@:onlogisch mooie plaatjes
Geklikt en teleurgesteld weer afgeslotenquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jammer dat het bij stipjes blijftquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
einde van het jaar pas helemaal over geloof ikquote:
Dat geloof ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
einde van het jaar pas helemaal over geloof ik
Dat kan goedkoper!!!quote:
quote:Je hebt 1205 edits gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je edits openbaren.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je edits wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je edits dan direct inzien.
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (178214) en de melding 'edits'. Zodra je betaling is ontvangen zorgen we ervoor dat je je edits kunt inzien.
(je naam en adres hoef je alleen in te vullen als je dit graag op de factuur wilt hebben, is dus niet verplicht!)
De betalingsverwerking wordt uitgevoerd door Mollie. Klik hier voor hun privacyverklaring.
Nee, ik ook niet, maar ik baal wel. Ook al is Spotyify gratis, ik doe er niets mee. Dus geen JRE meer vanaf januari.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
einde van het jaar pas helemaal over geloof ik
die heeft een enorme zak met geld gekregen, geef hem geen ongelijk
Spotyify????quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik baal wel. Ook al is Spotyify gratis, ik doe er niets mee. Dus geen JRE meer vanaf januari.
Ah we hebben weer een anti Spotify holbewoner, dacht dat @onlogisch de enige wasquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik baal wel. Ook al is Spotyify gratis, ik doe er niets mee. Dus geen JRE meer vanaf januari.
Jij bent ook Katholiek? nicequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hebben we toch nog ergens hetzelfde geloof JC
mjaquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Spotyifyquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Apple music schaapquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah we hebben weer een anti Spotify holbewoner, dacht dat @:onlogisch de enige was
Deze holbewoner heeft Apple Music. Apple Music vreet Spotify als ontbijt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah we hebben weer een anti Spotify holbewoner, dacht dat @:onlogisch de enige was
lolquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Deze holbewoner heeft Apple Music. Apple Music vreet Spotify als ontbijt.
Spotyifyquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat (ALS APPLE GEBRUIKER ZIJNDE) is niet waarquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Deze holbewoner heeft Apple Music. Apple Music vreet Spotify als ontbijt.
als zijndequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat (ALS APPLE GEBRUIKER ZIJNDE) is niet waar
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat (ALS APPLE GEBRUIKER ZIJNDE) is niet waar
wist je dat bald een boomer is?quote:
hier trap ik niet in natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Schaakmat gezet door @:Doubplepain
Dan is het leven wel op een nieuw dieptepunt gekomen.
Als je in de APP zat kon je een goeie comeback zetten na vandaag, maar pech maatquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Schaakmat gezet door @:Doubplepain
Dan is het leven wel op een nieuw dieptepunt gekomen.
oh het was een echtequote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En dan maak ik nog een typefout in zijn naam ook.
Ik log uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |