https://www.coolblue.nl/product/855245/fuave-acb12k01.htmlquote:
Kan dat ding ook bier koudhouden?? lolquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/product/855245/fuave-acb12k01.html
Heb deze gehaald.
Resultaat van al het opgespaarde geld die normaliter naar festivals en de kroeg zou gaan.
Handig, want jij kan de hele dag in bed blijven liggen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zaterdag hangt er hier een ventilator aan het plafond in m'n slaapkamer. Gaat hopelijk genottelijk worden in de zomer
heb je geen koelkast?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan dat ding ook bier koudhouden?? lol
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Handig, want jij kan de hele dag in bed blijven liggen.
Ik heb nog van die ouderwetse kantelramen, volgens mij werkt dat voor geen meter danquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/product/855245/fuave-acb12k01.html
Heb deze gehaald.
Resultaat van al het opgespaarde geld die normaliter naar festivals en de kroeg zou gaan.
ik wil denk ik tafelmodel erbij halen voor bierkoelkastquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doel meer op de grootte van dat ding
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:58 schreef Ifrane het volgende:
Vorig jaar zomer waren alle airco's uitverkocht tijdens de hittegolf
Dit is wel heel erg toevallig Drizzt_!quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zaterdag hangt er hier een ventilator aan het plafond in m'n slaapkamer. Gaat hopelijk genottelijk worden in de zomer
Wat leuk ik heb ook kantelramen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog van die ouderwetse kantelramen, volgens mij werkt dat voor geen meter dan
Grap???quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
De grap van @:doublepain mislukt.
Dit is nog vanzelfsprekender dan
[..]
Zou wel nice zijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wil denk ik tafelmodel erbij halen voor bierkoelkast
Ik ga het eens testen morgen. Ik hou je op de hoogte.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan dat ding ook bier koudhouden?? lol
Ik heb net ook een airco besteld.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:08 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ga het eens testen morgen. Ik hou je op de hoogte.
Ga nu ff sixpackies Hertog Jan halen want weekend.
Maakt ie veel lawaai?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:08 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ga het eens testen morgen. Ik hou je op de hoogte.
Ga nu ff sixpackies Hertog Jan halen want weekend.
Ik heb eerlijk gezegd 2 weken al besteld en wij krijgen een airco aan de muur. Met zo een buitenunit, snap je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als o.us van een brug springt doe jij het dan ook?
Ik heb dan ook geen huishoudschool gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:52 schreef Zipportal het volgende:
Straks een eitje bakken. Dus geen waterige snottebellen. @:Muskusboktor57
2 weken geleden bedoel je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd 2 weken al besteld en wij krijgen een airco aan de muur. Met zo een buitenunit, snap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |