???????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Geen Jaap TT. Geen Jaap OP.
Jaap is een gevallen held.
@PicoMMPquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:27 schreef GGMM het volgende:
Groot gelijk @:jancees Dat soort beesten horen hier niet thuis.
Ik zie eigenlijk geen verschil tussen zo'n doorgefokte cavia en die anorexiakat van jou.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:27 schreef GGMM het volgende:
Groot gelijk @:jancees Dat soort beesten horen hier niet thuis.
1 gifje maarquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
hardstylequote:
niet zomaar een gifjequote:Op woensdag 20 mei 2020 10:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
1 gifje maar
We leven in rare tijden maat. Zelfs een grootheid als Jaap is niet onaantastbaar.
Hardstyle.quote:
Hoe komt het toch dat jij van goede platen altijd nummers uitkiest die ik zelf altijd skip?quote:
Heb je de endeldarm van Rebekka deze morgen nog gekieteld?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij van goede platen altijd nummers uitkiest die ik zelf altijd skip?
Omdat je een smakeloze man bent?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij van goede platen altijd nummers uitkiest die ik zelf altijd skip?
Wil je zelf een keertje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je de endeldarm van Rebekka deze morgen nog gekieteld?
Ik luister vooral wat oudere hiphop of soms zelfs Nederlandstalige hiphop. In het weekend vooral @JanCees muziek natuurlijkquote:
Mietje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee dank je. Mijn endeldarm laat je met rust, smeerlap.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:52 schreef JanCees het volgende:
In plaats van te werken kijk ik nu een braddie review over slavinken
sow koekoekquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
oldskool hiphop genot, moderne is meukquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik luister vooral wat oudere hiphop of soms zelfs Nederlandstalige hiphop. In het weekend vooral @:jancees muziek natuurlijk
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:52 schreef JanCees het volgende:
In plaats van te werken kijk ik nu een braddie review over slavinken
Als je nog een keer zo over Braddie praat dan kom ik naar Oostknollendam en ik kom je daar in je reet neuken, begrepen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dan met zn klauwen opvreten
wat een smerig wanstaltig mormel is het toch
Moet jij weten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:55 schreef Caland het volgende:
Af en toe wat oldschool hardcore luister ik ook nog wel eens.
sinds wanneer ben jij topquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je nog een keer zo over Braddie praat dan kom ik naar Oostknollendam en ik kom je daar in je reet neuken, begrepen?
happy hardcore genotquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:55 schreef Caland het volgende:
Af en toe wat oldschool hardcore luister ik ook nog wel eens.
Dat vind ik dan weer niks.quote:
ik moet vrijdag weer werken helaas pindakaasquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:56 schreef Caland het volgende:
Gezien het na vandaag een soort van miniweekend is zet ik straks al radio NL op denk ik genot
Happy is voor homo's heb ik wel eens gehoordquote:
heb in?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Happy is voor homo's heb in wel eens gehoord
Ja ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik moet vrijdag weer werken helaas pindakaas
weekend weg naar nergens?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ook
Volgende week wel van vrijdag t/m dinsdag vrij puur genot
[..]
Happy is voor homo's heb in wel eens gehoord
Ga denk ik even naar Rotterdam de grote HMF oa bezoeken maar verder gewoon een lekker lang weekendje naar nergens ja.quote:
[..]
Happy is voor homo's heb ik wel eens gehoord
twitter:thejermaine twitterde op woensdag 20-05-2020 om 10:18:16#KeithBakker kijkt de hele tijd naar het slachtoffer in de zaak. Toen hij binnenkwam stak hij zijn middelvinger naar haar op. Er is een parketwacht tussen gaan zitten. reageer retweet
Opsluiten die gek.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:04 schreef Caland het volgende:
twitter:thejermaine twitterde op woensdag 20-05-2020 om 10:18:16#KeithBakker kijkt de hele tijd naar het slachtoffer in de zaak. Toen hij binnenkwam stak hij zijn middelvinger naar haar op. Er is een parketwacht tussen gaan zitten. reageer retweet
quote:
twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 16:12:51@AT5 Misschien volgende keer op andere partijen stemmen en hopen op een “echte” burgemeester? reageer retweet
Done.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
Tijd dat @:ggmm even ingrijpt in het Feijenoordtopic
Graag gedaan, makker!quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Bedankt voor het melden weer CalandDoor jou wordt VBL een leukere plaats voor iedereen!
Uitstekend gemodereerd weer @GGMM . Niet alleen de reageerder maar ook de ageerder genadeloos aanpakken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Bedankt voor het melden weer CalandDoor jou wordt VBL een leukere plaats voor iedereen!
Huh?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Generationalpha gaat behoorlijk de mist in.
Na 5 keer editten lijkt het nog steeds nergens op.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Uitstekend gemodereerd weer @:GGMM . Niet alleen de reageerder maar ook de ageerder genadeloos aanpakken.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na 5 keer editten lijkt het nog steeds nergens op.
Ik ben blij dat hij eindelijk het licht gezien heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:28 schreef Buitendam het volgende:
User @:caland neemt hier een bijzonder gevaarlijke afslag door @:GGMM bij te staan in moderatiegerelateerde zaken.
Ik wilde het eerst nog bij @onlogisch neerleggen gezien diens aanwezigheid in dit topic maar toen kwam ik toch al snel tot de conclusie dat dat wel een hele gekke gedachte wasquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:28 schreef Buitendam het volgende:
User @:caland neemt hier een bijzonder gevaarlijke afslag door @:GGMM bij te staan in moderatiegerelateerde zaken.
Alsof ik snitches helpquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst nog bij @:onlogisch neerleggen gezien diens aanwezigheid in dit topic maar toen kwam ik toch al snel tot de conclusie dat dat wel een hele gekke gedachte was
Eerst COR-unban.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij eindelijk het licht gezien heeft.
Benieuwd wanneer zijn sollicitatie binnenkomt
Je hebt user @Lennsb ook al!quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij eindelijk het licht gezien heeft.
Benieuwd wanneer zijn sollicitatie binnenkomt
CORREDquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:40 schreef fetX het volgende:
Mijn goede vriend @:Lenny_Leonard heeft een ban.
Ik ben woedend.
Meid toch.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:42 schreef GGMM het volgende:
Mijn foto is zonder toestemming gebruikt in ONZ
Ik ben woedend.
Ik wilde net puush installeren maar zelfs dat mag van de baas nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:42 schreef GGMM het volgende:
Mijn foto is zonder toestemming gebruikt in ONZ
Ik ben woedend.
@GGMM kan dit ook alleen maar omdat hij thuis aan het werk is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde net puush installeren maar zelfs dat mag van de baas niet
Ik ben ook woedend
Ja ik ook.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM kan dit ook alleen maar omdat hij thuis aan het werk is.
Joh je meent het.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM kan dit ook alleen maar omdat hij thuis aan het werk is.
Een goed moment om de komende 48u even in de spiegel te kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:46 schreef onlogisch het volgende:
Geen pm ontvangen van Lenny
Vriendschap onlogisch en lenny
Watquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:48 schreef Coco. het volgende:
Oh KingRoland is er... ik ga de planten water geven.
huhquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:48 schreef Coco. het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:48 schreef Coco. het volgende:
Jij zou woedend zijn als je géén PM van KingRoland ontvangt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
Er zijn blijkbaar een aantal mensen die geen PM hebben ontvangen.
Ik zou woedend zijn.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:17 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland is een vuile snitch.
@:Doublepain
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:52 schreef JanCees het volgende:
@Doublepain, @3rr0r, @Lange_Lans, @Wereldgozer, @Zipportal, @Coco., @Adames, @JanCees, @Mansjester, @Caland, @KingRoland, @AFCNiels, @fetX, @PicoMMP en @Buitendam
Fuck.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou woedend zijn als je géén PM van KingRoland ontvangt?
Jij en ik zijn erg verschillend!
Mooi lijstje op een enkele naam na.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:52 schreef JanCees het volgende:
Doublepain, 3rr0r, Lange_Lans, Wereldgozer, Zipportal, Coco., Adames, JanCees, Mansjester, Caland, KingRoland, AFCNiels, fetx, picommp en buitendam
ik heb PM's uitgezetquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
Er zijn blijkbaar een aantal mensen die geen PM hebben ontvangen.
Ik zou woedend zijn.
Ja dat zeg je nu voor de zoveelste keer.quote:
Wel waar, je zit nu snikkend op je kruk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Geen PM van Lenny.
Kan niet zeggen dat ik hier erg van baal.
dm mag hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
O vandaar dat mijn liefdesbrieven geen antwoord krijgen.
Straks begint ie weer over Bitcoin of over dat ie geen TV kijktquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu voor de zoveelste keer.
Raar dat iemand die zoveel pogingen doet om interessant gevonden te worden zijn PM uitzet.
En dat door een simpel griepje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:56 schreef aTypisch het volgende:
huis waar ik naar kijk is al met 10k gedaald deze week
coronaGOD
Gisteren nog Radio 1 geluisterd omtrent de huizenmarkt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:56 schreef aTypisch het volgende:
coronaGOD
Ligt eraan, ging het via een 5G netwerk???quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zei dat @:GGMM in moest grijpen in het Feyenoord-topic . Nu heeft Lenny een ban.
Toeval??????
BUBBELquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren nog Radio 1 geluisterd omtrent de huizenmarkt?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zei dat @:GGMM in moest grijpen in het Feyenoord-topic . Nu heeft Lenny een ban.
Toeval??????
zeker in Papendrecht ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:56 schreef aTypisch het volgende:
coronaGOD
Dat was dus ook het verhaal op radio 1.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:00 schreef JanCees het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/h(...)oronacrisis~a5c7735a
Huizenmarkt loopt toch altijd wat achter? Wellicht dat de impact nog komt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was dus ook het verhaal op radio 1.
Brancheorganisatie ziet geen daling, in tegenstelling zelfs. Ook projectontwikkelaars voor nieuwbouw zien alleen maar stijging.
en wat dan nog?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zich met de huizenmarkt bezighouden zonder dat ze opzoek zijn naar een huis hebben vaak een kleine piemel.
7 centimeter hier. WAT MOET JE DAN?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zich met de huizenmarkt bezighouden zonder dat ze opzoek zijn naar een huis hebben vaak een kleine piemel.
‘Ik snap niet hoe het werkt, dus anderen die het wel snappen hebben een kleine piemel.’quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
Bloed of vlees?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
7 centimeter hier. WAT MOET JE DAN?
Nogal sneu jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch probeert wanhopig "Caland is een snitch" een dingetje te maken.
Zo lastig is het niet hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:05 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Ik snap niet hoe het werkt, dus anderen die het wel snappen hebben een kleine piemel.’
Wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet hoor.
Dat maakt het feit dat mensen er zo interessant over lopen te doen zo droevig.
Ik mag toch wel gewoon een mening hebben??quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar over te oordelen?
Dus als je ergens niet mee bezig bent, mag je het ook niet interessant vinden?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet hoor.
Dat maakt het feit dat mensen er zo interessant over lopen te doen zo droevig.
Dat is je mening helemaal niet. Je zegt dit gewoon om te zieken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag toch wel gewoon een mening hebben??
Dat moet haast wel jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus als je ergens niet mee bezig bent, mag je het ook niet interessant vinden?
Dat haal ik hier uit: ‘ Mensen die zich met de huizenmarkt bezighouden zonder dat ze opzoek zijn naar een huis hebben vaak een kleine piemel.’
Maar misschien begrijp ik het verkeerd.
Ik zeg nooit dingen om te zieken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is je mening helemaal niet. Je zegt dit gewoon om te zieken.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Naast virologen heeft FOK! (en dan vooral VBL) vastgoed experts, naast de koffie experts, de culinaire hoogstandjes experts, de bier experts, en moestuin experts. Ik vergeet hier vast een groepje experts, waarvoor mijn excuses.
Raar eigenlijk dat we met al deze experts nog steeds dagelijks uren op FOK! zitten en er maar een aantal van ons iets van hun leven hebben gemaakt. @:DonRaja @:Tarado
Je vergeet Rituals experts.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Naast virologen heeft FOK! (en dan vooral VBL) vastgoed experts, naast de koffie experts, de culinaire hoogstandjes experts, de bier experts, en moestuin experts. Ik vergeet hier vast een groepje experts, waarvoor mijn excuses.
Raar eigenlijk dat we met al deze experts nog steeds dagelijks uren op FOK! zitten en er maar een aantal van ons iets van hun leven hebben gemaakt. @:DonRaja @:Tarado
DAN LEES JE HET TOCH NIET JOH JOH JOHquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg nooit dingen om te zieken.
[..]
Niet gelezen.
spreek voor je eigen aubquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Twee bejaarden als voorbeeld nemenquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ja, dit is waarschijnlijk weer een saai kutverhaal. Ga ik niet lezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk breekt ie zijn been.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef onlogisch het volgende:
User @:Elan komt met gestrekt been de SC binnen
Holkruiper.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als iedereen deze 2 als voorbeeld had zou de wereld een stuk mooier zijn.
Eens. Ik zie deze twee heren niet als een stel proleten op FvD stemmen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de stap die nog ontbreekt naar een goddelijke status.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik zie deze twee heren niet als een stel proleten op FvD stemmen.
Ik moet eerlijk zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de stap die nog ontbreekt naar een goddelijke status.
Wow.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wietgebruiker @:scrummie2.1 projecteert zijn eigen waardeloze leven op de rest van de sc.
koekoekquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wietgebruiker @:scrummie2.1 projecteert zijn eigen waardeloze leven op de rest van de sc.
Oneens. Charlotte haar leven niet. Die had dan geen Rituals-pakketje ontvangen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
User @maxi-mus neemt nog een call aan op de Ziggo helpdesk. Tja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wowquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Brak jouw toetsenbord maar. Wat zou dat de kwaliteit van dit topic ten goede komen.quote:
nu het zoveel gequoot is moet ik welquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dit is waarschijnlijk weer een saai kutverhaal. Ga ik niet lezen.
Goede counter.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
User @:maxi-mus neemt nog een call aan op de Ziggo helpdesk. Tja.
Zwart.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:GGMM graag je eerlijke mening over Typhoon.
Ben bijna gewend aan het leven zonder voetbalquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook al een tijdje niet gebeurd in VBL
Vanaf oktober weer met publiek joh. Fuck dat virus.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben bijna gewend aan het leven zonder voetbal![]()
Wat een genot als het straks weer begint (zonder publiek).
Vooral genot als we gewoon weer in het stadion kunnen zitten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben bijna gewend aan het leven zonder voetbal![]()
Wat een genot als het straks weer begint (zonder publiek).
Ik hoop ‘t maat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vanaf oktober weer met publiek joh. Fuck dat virus.
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja. Kom maar op met dat bericht over seizoenskaartverlenging.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral genot als we gewoon weer in het stadion kunnen zitten.
Feyenoord-Ajax direct na de winterstop, dat valt meestal wel goed.
Ik open vlak na mijn post de favoriete krant van @onlogisch (het AD) en ik zie plots dit:quote:
Veel on nodig spatie gebruikquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oktober 2021, als je geluk hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
dat is gepland in september toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord-Ajax direct na de winterstop, dat valt meestal wel goed.
Ik vind alle Nederlandse rap ontzettend kut.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:GGMM graag je eerlijke mening over Typhoon.
Hier staat echt niks nuttigs in.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik open vlak na mijn post de favoriete krant van @:Onlogisch (het AD) en ik zie plots dit:
UEFA-baas: Voetbal met supporters zal er snel weer zijn
https://www.ad.nl/buitenl(...)-weer-zijn~a0af5d26/
Eens met deze man.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind alle Nederlandse rap ontzettend kut.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Typhoon_(rapper)quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens met deze man.
Maar Typhoon is geen rap (toch?).
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze tekst zou prima in Scrummie z'n signature passen.
Hmm. Ik haal wat zangers/rappers door elkaar denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Typhoon_(rapper)
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wedden is voor proleten. Dus dit kunnen jullie prima doen inderdaad.
quote:Op zondag 16 december 2018 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is goed als het niet zo is neem je een Ajax ui en als het wel zo is ik een PSV ui. Weekje of zo??
[..]
Ik vind alle Nederlandse rap ontzettend kut.
Eh ja, schijnbaar. Proleetquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je nou 2 jaar terug gegaan voor een ui-bet?
Jij zei oktober dit jaar. Zullen we zeggen voor maart 2021 geen wedstrijden met publiek?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oke, jij zegt oktober 2021, ik zeg eerder dan dat. 50 euro.
Vraagquote:
Deze tekst zou prima in Scrummie z'n signature passen.
handje uitverkorenquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zei oktober dit jaar. Zullen we zeggen voor maart 2021 geen wedstrijden met publiek?
En dat wat verstaan we onder met publiek? Volledige bezetting of telt een handje uitverkoren of businessleden ook als "met publiek" ?
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2018 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik iemand ken die zo heet.
quote:Op zondag 11 november 2018 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik durf te wedden dat mijn elftal daarvan wint.
quote:
quote:
quote:
Als deze weddenschap plaats gaat vinden zie ik Scrummie wel voor maart 2021 inbreken in een voetbalstadion tijdens een wedstrijd om bewijs te leveren dat er publiek aanwezig is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zei oktober dit jaar. Zullen we zeggen voor maart 2021 geen wedstrijden met publiek?
En dat wat verstaan we onder met publiek? Volledige bezetting of telt een handje uitverkoren of businessleden ook als "met publiek" ?
Ik wil godverdomme eerst mijn seizoenkaart verlengen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
Ik zit rond oktober gewoon weer in het voetbalstadion hoor.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
User @:maxi-mus zegt wedden is voor proleten.
Ook user @:maxi-mus
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
KOEKOEKquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
User @:maxi-mus zegt wedden is voor proleten.
Ook user @:maxi-mus
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Boeiend, dat komt wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik wil godverdomme eerst mijn seizoenkaart verlengen.
Er zijn wel erg veel mitsen en maren voor een simpele weddenschap.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
In Duitsland misschien.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
Zolang er geen vaccin of geneesmiddel is gaan ze dat natuurlijk nooit toestaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
Zou het stadion van Vitesse dan niet als voorbeeld gebruikenquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er zijn wel erg veel mitsen en maren voor een simpele weddenschap.
Maar oke, ik zeg voor maart 2021, volledige bezetting.
Was dat niet gewoon een heatmap van waar de moeder van @KingRoland allemaal werkzaam is geweest?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:30 schreef Ifrane het volgende:
@:Kingroland Bedankt voor de social distancing kaart van Rotterdam, maat. Veel straten in het rood door de nauwe stoeppies maar ach.
DM afgehandeld.
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang er geen vaccin of geneesmiddel is gaan ze dat natuurlijk nooit toestaan.
Ja dus? Beetje groepsimmuniteit kweken, gaat niemand dood van (naja een paar boomers misschien)quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang er geen vaccin of geneesmiddel is gaan ze dat natuurlijk nooit toestaan.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou het stadion van Vitesse dan niet als voorbeeld gebruiken
Ik ken eigenlijk ook nog steeds niemand die aan dat boomergriepje is overledenquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dus? Beetje groepsimmuniteit kweken, gaat niemand dood van (naja een paar boomers misschien)
Proleetquote:Op zondag 16 december 2018 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is goed als het niet zo is neem je een Ajax ui en als het wel zo is ik een PSV ui. Weekje of zo??
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een heatmap van waar de moeder van @:kingroland allemaal werkzaam is geweest?
Wedden om een UI dat dit niet zo is?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Sowieso is wedden om een UI echt ontzettend kansloos.
Eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Oké deal, doen we gewoon weer een UI kiezen voor de periode van een half jaar?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er zijn wel erg veel mitsen en maren voor een simpele weddenschap.
Maar oke, ik zeg voor maart 2021, volledige bezetting.
Eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:33 schreef fetX het volgende:
50- thuisblijven. De rest naar het stadion.
ZE ZOEKEN HET MAAR UIT.
Er wordt mooi uitgedeeldquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een heatmap van waar de moeder van @:kingroland allemaal werkzaam is geweest?
Eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Oh, 50 euro is je te veel dus. Beetje armoedig, maar oke, wat jij wil.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké deal, doen we gewoon weer een UI kiezen voor de periode van een half jaar?
Yup.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Weet je nog dat onlogisch met die belachelijke angerfist-UI moest posten?
Oh wacht dat was vrijwillig.
Mijn vader is 58quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:33 schreef fetX het volgende:
50+ thuisblijven. De rest naar het stadion.
ZE ZOEKEN HET MAAR UIT.
Je hoogtijdagen waren met de groene haas UI. Toen had men nog een beetje respect voor je.quote:
Ik heb geen zin om mijn privégegevens met jou te delen eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh, 50 euro is je te veel dus. Beetje armoedig, maar oke, wat jij wil.
hoogtij dagenquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je hoogtijdagen waren met de groene haas UI. Toen had men nog een beetje respect voor je.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mijn privégegevens met jou te delen eigenlijk.
Waren dat de dagen toen onlogisch Mitchell te Vrede een topspeler vond of was het nog eerder dan dat?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je hoogtijdagen waren met de groene haas UI. Toen had men nog een beetje respect voor je.
Ja stoer, maar gaan ze natuurlijk nooit aan beginnen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dus? Beetje groepsimmuniteit kweken, gaat niemand dood van (naja een paar boomers misschien)
LEXIE IN ORANJE!!1!!!1quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waren dat de dagen toen onlogisch Mitchell te Vrede een topspeler vond of was het nog eerder dan dat?
Je krijgt toch een gratis abo als crew?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Overigens kan ik die nu niet meer kiezen. Ik had een abonnement waardoor ik meer UI's kon opslaan. Mijn abonnement is verlopen en heeft FOK! een keuze voor mij gemaakt welke UI's nog beschikbaar zijn.
#WANBELEID
Nee je krijgt kortingquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je krijgt toch een gratis abo als crew?
Ook goed.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Zullen we anders een PSN kaart of zo doen.
Neh inderdaad, jouw voorstel om ze in kooien in het buitenland te laten spelen was wel wat beterquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja stoer, maar gaan ze natuurlijk nooit aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |