Je vergeet Rituals experts.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Naast virologen heeft FOK! (en dan vooral VBL) vastgoed experts, naast de koffie experts, de culinaire hoogstandjes experts, de bier experts, en moestuin experts. Ik vergeet hier vast een groepje experts, waarvoor mijn excuses.
Raar eigenlijk dat we met al deze experts nog steeds dagelijks uren op FOK! zitten en er maar een aantal van ons iets van hun leven hebben gemaakt. @:DonRaja @:Tarado
DAN LEES JE HET TOCH NIET JOH JOH JOHquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg nooit dingen om te zieken.
[..]
Niet gelezen.
spreek voor je eigen aubquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Naast virologen heeft FOK! (en dan vooral VBL) vastgoed experts, naast de koffie experts, de culinaire hoogstandjes experts, de bier experts, en moestuin experts. Ik vergeet hier vast een groepje experts, waarvoor mijn excuses.
Raar eigenlijk dat we met al deze experts nog steeds dagelijks uren op FOK! zitten en er maar een aantal van ons iets van hun leven hebben gemaakt. @:DonRaja @:Tarado
Twee bejaarden als voorbeeld nemenquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ja, dit is waarschijnlijk weer een saai kutverhaal. Ga ik niet lezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk breekt ie zijn been.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef onlogisch het volgende:
User @:Elan komt met gestrekt been de SC binnen
Holkruiper.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als iedereen deze 2 als voorbeeld had zou de wereld een stuk mooier zijn.
Eens. Ik zie deze twee heren niet als een stel proleten op FvD stemmen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de stap die nog ontbreekt naar een goddelijke status.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik zie deze twee heren niet als een stel proleten op FvD stemmen.
Ik moet eerlijk zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de stap die nog ontbreekt naar een goddelijke status.
Wow.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wietgebruiker @:scrummie2.1 projecteert zijn eigen waardeloze leven op de rest van de sc.
koekoekquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wietgebruiker @:scrummie2.1 projecteert zijn eigen waardeloze leven op de rest van de sc.
Oneens. Charlotte haar leven niet. Die had dan geen Rituals-pakketje ontvangen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
User @maxi-mus neemt nog een call aan op de Ziggo helpdesk. Tja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wowquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |