BUBBELquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren nog Radio 1 geluisterd omtrent de huizenmarkt?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zei dat @:GGMM in moest grijpen in het Feyenoord-topic . Nu heeft Lenny een ban.
Toeval??????
zeker in Papendrecht ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:56 schreef aTypisch het volgende:
huis waar ik naar kijk is al met 10k gedaald deze week
coronaGOD
Dat was dus ook het verhaal op radio 1.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:00 schreef JanCees het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/h(...)oronacrisis~a5c7735a
Huizenmarkt loopt toch altijd wat achter? Wellicht dat de impact nog komt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was dus ook het verhaal op radio 1.
Brancheorganisatie ziet geen daling, in tegenstelling zelfs. Ook projectontwikkelaars voor nieuwbouw zien alleen maar stijging.
en wat dan nog?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zich met de huizenmarkt bezighouden zonder dat ze opzoek zijn naar een huis hebben vaak een kleine piemel.
7 centimeter hier. WAT MOET JE DAN?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zich met de huizenmarkt bezighouden zonder dat ze opzoek zijn naar een huis hebben vaak een kleine piemel.
‘Ik snap niet hoe het werkt, dus anderen die het wel snappen hebben een kleine piemel.’quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
Bloed of vlees?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
7 centimeter hier. WAT MOET JE DAN?
Nogal sneu jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch probeert wanhopig "Caland is een snitch" een dingetje te maken.
Zo lastig is het niet hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:05 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Ik snap niet hoe het werkt, dus anderen die het wel snappen hebben een kleine piemel.’
Wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet hoor.
Dat maakt het feit dat mensen er zo interessant over lopen te doen zo droevig.
Ik mag toch wel gewoon een mening hebben??quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar over te oordelen?
Dus als je ergens niet mee bezig bent, mag je het ook niet interessant vinden?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet hoor.
Dat maakt het feit dat mensen er zo interessant over lopen te doen zo droevig.
Dat is je mening helemaal niet. Je zegt dit gewoon om te zieken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag toch wel gewoon een mening hebben??
Dat moet haast wel jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus als je ergens niet mee bezig bent, mag je het ook niet interessant vinden?
Dat haal ik hier uit: ‘ Mensen die zich met de huizenmarkt bezighouden zonder dat ze opzoek zijn naar een huis hebben vaak een kleine piemel.’
Maar misschien begrijp ik het verkeerd.
Ik zeg nooit dingen om te zieken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is je mening helemaal niet. Je zegt dit gewoon om te zieken.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Naast virologen heeft FOK! (en dan vooral VBL) vastgoed experts, naast de koffie experts, de culinaire hoogstandjes experts, de bier experts, en moestuin experts. Ik vergeet hier vast een groepje experts, waarvoor mijn excuses.
Raar eigenlijk dat we met al deze experts nog steeds dagelijks uren op FOK! zitten en er maar een aantal van ons iets van hun leven hebben gemaakt. @:DonRaja @:Tarado
Je vergeet Rituals experts.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Naast virologen heeft FOK! (en dan vooral VBL) vastgoed experts, naast de koffie experts, de culinaire hoogstandjes experts, de bier experts, en moestuin experts. Ik vergeet hier vast een groepje experts, waarvoor mijn excuses.
Raar eigenlijk dat we met al deze experts nog steeds dagelijks uren op FOK! zitten en er maar een aantal van ons iets van hun leven hebben gemaakt. @:DonRaja @:Tarado
DAN LEES JE HET TOCH NIET JOH JOH JOHquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg nooit dingen om te zieken.
[..]
Niet gelezen.
spreek voor je eigen aubquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Twee bejaarden als voorbeeld nemenquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ja, dit is waarschijnlijk weer een saai kutverhaal. Ga ik niet lezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk breekt ie zijn been.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef onlogisch het volgende:
User @:Elan komt met gestrekt been de SC binnen
Holkruiper.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als iedereen deze 2 als voorbeeld had zou de wereld een stuk mooier zijn.
Eens. Ik zie deze twee heren niet als een stel proleten op FvD stemmen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de stap die nog ontbreekt naar een goddelijke status.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik zie deze twee heren niet als een stel proleten op FvD stemmen.
Ik moet eerlijk zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de stap die nog ontbreekt naar een goddelijke status.
Wow.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wietgebruiker @:scrummie2.1 projecteert zijn eigen waardeloze leven op de rest van de sc.
koekoekquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wietgebruiker @:scrummie2.1 projecteert zijn eigen waardeloze leven op de rest van de sc.
Oneens. Charlotte haar leven niet. Die had dan geen Rituals-pakketje ontvangen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
User @maxi-mus neemt nog een call aan op de Ziggo helpdesk. Tja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wowquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |