huhquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:48 schreef Coco. het volgende:
Oh KingRoland is er... ik ga de planten water geven.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:48 schreef Coco. het volgende:
Oh KingRoland is er... ik ga de planten water geven.
Jij zou woedend zijn als je géén PM van KingRoland ontvangt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
Er zijn blijkbaar een aantal mensen die geen PM hebben ontvangen.
Ik zou woedend zijn.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:17 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland is een vuile snitch.
@:Doublepain
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:52 schreef JanCees het volgende:
@Doublepain, @3rr0r, @Lange_Lans, @Wereldgozer, @Zipportal, @Coco., @Adames, @JanCees, @Mansjester, @Caland, @KingRoland, @AFCNiels, @fetX, @PicoMMP en @Buitendam
Fuck.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou woedend zijn als je géén PM van KingRoland ontvangt?
Jij en ik zijn erg verschillend!
Mooi lijstje op een enkele naam na.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:52 schreef JanCees het volgende:
Doublepain, 3rr0r, Lange_Lans, Wereldgozer, Zipportal, Coco., Adames, JanCees, Mansjester, Caland, KingRoland, AFCNiels, fetx, picommp en buitendam
ik heb PM's uitgezetquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
Er zijn blijkbaar een aantal mensen die geen PM hebben ontvangen.
Ik zou woedend zijn.
Ja dat zeg je nu voor de zoveelste keer.quote:
Wel waar, je zit nu snikkend op je kruk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Geen PM van Lenny.
Kan niet zeggen dat ik hier erg van baal.
dm mag hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
O vandaar dat mijn liefdesbrieven geen antwoord krijgen.
Straks begint ie weer over Bitcoin of over dat ie geen TV kijktquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu voor de zoveelste keer.
Raar dat iemand die zoveel pogingen doet om interessant gevonden te worden zijn PM uitzet.
En dat door een simpel griepje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:56 schreef aTypisch het volgende:
huis waar ik naar kijk is al met 10k gedaald deze week
coronaGOD
Gisteren nog Radio 1 geluisterd omtrent de huizenmarkt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:56 schreef aTypisch het volgende:
huis waar ik naar kijk is al met 10k gedaald deze week
coronaGOD
Ligt eraan, ging het via een 5G netwerk???quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zei dat @:GGMM in moest grijpen in het Feyenoord-topic . Nu heeft Lenny een ban.
Toeval??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |