quote:
twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 16:12:51@AT5 Misschien volgende keer op andere partijen stemmen en hopen op een “echte” burgemeester? reageer retweet
Done.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
Tijd dat @:ggmm even ingrijpt in het Feijenoordtopic
Graag gedaan, makker!quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Bedankt voor het melden weer CalandDoor jou wordt VBL een leukere plaats voor iedereen!
Uitstekend gemodereerd weer @GGMM . Niet alleen de reageerder maar ook de ageerder genadeloos aanpakken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Bedankt voor het melden weer CalandDoor jou wordt VBL een leukere plaats voor iedereen!
Huh?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Generationalpha gaat behoorlijk de mist in.
Na 5 keer editten lijkt het nog steeds nergens op.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Uitstekend gemodereerd weer @:GGMM . Niet alleen de reageerder maar ook de ageerder genadeloos aanpakken.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na 5 keer editten lijkt het nog steeds nergens op.
Ik ben blij dat hij eindelijk het licht gezien heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:28 schreef Buitendam het volgende:
User @:caland neemt hier een bijzonder gevaarlijke afslag door @:GGMM bij te staan in moderatiegerelateerde zaken.
Ik wilde het eerst nog bij @onlogisch neerleggen gezien diens aanwezigheid in dit topic maar toen kwam ik toch al snel tot de conclusie dat dat wel een hele gekke gedachte wasquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:28 schreef Buitendam het volgende:
User @:caland neemt hier een bijzonder gevaarlijke afslag door @:GGMM bij te staan in moderatiegerelateerde zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |