happy hardcore genotquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:55 schreef Caland het volgende:
Af en toe wat oldschool hardcore luister ik ook nog wel eens.
Dat vind ik dan weer niks.quote:
ik moet vrijdag weer werken helaas pindakaasquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:56 schreef Caland het volgende:
Gezien het na vandaag een soort van miniweekend is zet ik straks al radio NL op denk ik genot
Happy is voor homo's heb ik wel eens gehoordquote:
heb in?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Happy is voor homo's heb in wel eens gehoord
Ja ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik moet vrijdag weer werken helaas pindakaas
weekend weg naar nergens?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ook
Volgende week wel van vrijdag t/m dinsdag vrij puur genot
[..]
Happy is voor homo's heb in wel eens gehoord
Ga denk ik even naar Rotterdam de grote HMF oa bezoeken maar verder gewoon een lekker lang weekendje naar nergens ja.quote:
[..]
Happy is voor homo's heb ik wel eens gehoord
twitter:thejermaine twitterde op woensdag 20-05-2020 om 10:18:16#KeithBakker kijkt de hele tijd naar het slachtoffer in de zaak. Toen hij binnenkwam stak hij zijn middelvinger naar haar op. Er is een parketwacht tussen gaan zitten. reageer retweet
Opsluiten die gek.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:04 schreef Caland het volgende:
twitter:thejermaine twitterde op woensdag 20-05-2020 om 10:18:16#KeithBakker kijkt de hele tijd naar het slachtoffer in de zaak. Toen hij binnenkwam stak hij zijn middelvinger naar haar op. Er is een parketwacht tussen gaan zitten. reageer retweet
quote:
twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 16:12:51@AT5 Misschien volgende keer op andere partijen stemmen en hopen op een “echte” burgemeester? reageer retweet
Done.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
Tijd dat @:ggmm even ingrijpt in het Feijenoordtopic
Graag gedaan, makker!quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Bedankt voor het melden weer CalandDoor jou wordt VBL een leukere plaats voor iedereen!
Uitstekend gemodereerd weer @GGMM . Niet alleen de reageerder maar ook de ageerder genadeloos aanpakken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Bedankt voor het melden weer CalandDoor jou wordt VBL een leukere plaats voor iedereen!
Huh?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Generationalpha gaat behoorlijk de mist in.
Na 5 keer editten lijkt het nog steeds nergens op.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Uitstekend gemodereerd weer @:GGMM . Niet alleen de reageerder maar ook de ageerder genadeloos aanpakken.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na 5 keer editten lijkt het nog steeds nergens op.
Ik ben blij dat hij eindelijk het licht gezien heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:28 schreef Buitendam het volgende:
User @:caland neemt hier een bijzonder gevaarlijke afslag door @:GGMM bij te staan in moderatiegerelateerde zaken.
Ik wilde het eerst nog bij @onlogisch neerleggen gezien diens aanwezigheid in dit topic maar toen kwam ik toch al snel tot de conclusie dat dat wel een hele gekke gedachte wasquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:28 schreef Buitendam het volgende:
User @:caland neemt hier een bijzonder gevaarlijke afslag door @:GGMM bij te staan in moderatiegerelateerde zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |