???????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Geen Jaap TT. Geen Jaap OP.
Jaap is een gevallen held.
@PicoMMPquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:27 schreef GGMM het volgende:
Groot gelijk @:jancees Dat soort beesten horen hier niet thuis.
Ik zie eigenlijk geen verschil tussen zo'n doorgefokte cavia en die anorexiakat van jou.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:27 schreef GGMM het volgende:
Groot gelijk @:jancees Dat soort beesten horen hier niet thuis.
1 gifje maarquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
hardstylequote:
niet zomaar een gifjequote:Op woensdag 20 mei 2020 10:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
1 gifje maar
We leven in rare tijden maat. Zelfs een grootheid als Jaap is niet onaantastbaar.
Hardstyle.quote:
Hoe komt het toch dat jij van goede platen altijd nummers uitkiest die ik zelf altijd skip?quote:
Heb je de endeldarm van Rebekka deze morgen nog gekieteld?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij van goede platen altijd nummers uitkiest die ik zelf altijd skip?
Omdat je een smakeloze man bent?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij van goede platen altijd nummers uitkiest die ik zelf altijd skip?
Wil je zelf een keertje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je de endeldarm van Rebekka deze morgen nog gekieteld?
Ik luister vooral wat oudere hiphop of soms zelfs Nederlandstalige hiphop. In het weekend vooral @JanCees muziek natuurlijkquote:
Mietje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee dank je. Mijn endeldarm laat je met rust, smeerlap.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:52 schreef JanCees het volgende:
In plaats van te werken kijk ik nu een braddie review over slavinken
sow koekoekquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
oldskool hiphop genot, moderne is meukquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik luister vooral wat oudere hiphop of soms zelfs Nederlandstalige hiphop. In het weekend vooral @:jancees muziek natuurlijk
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:52 schreef JanCees het volgende:
In plaats van te werken kijk ik nu een braddie review over slavinken
Als je nog een keer zo over Braddie praat dan kom ik naar Oostknollendam en ik kom je daar in je reet neuken, begrepen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dan met zn klauwen opvreten
wat een smerig wanstaltig mormel is het toch
Moet jij weten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:55 schreef Caland het volgende:
Af en toe wat oldschool hardcore luister ik ook nog wel eens.
sinds wanneer ben jij topquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je nog een keer zo over Braddie praat dan kom ik naar Oostknollendam en ik kom je daar in je reet neuken, begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |