nu het zoveel gequoot is moet ik welquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dit is waarschijnlijk weer een saai kutverhaal. Ga ik niet lezen.
Goede counter.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
User @:maxi-mus neemt nog een call aan op de Ziggo helpdesk. Tja.
Zwart.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:GGMM graag je eerlijke mening over Typhoon.
Ben bijna gewend aan het leven zonder voetbalquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook al een tijdje niet gebeurd in VBL
Vanaf oktober weer met publiek joh. Fuck dat virus.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben bijna gewend aan het leven zonder voetbal![]()
Wat een genot als het straks weer begint (zonder publiek).
Vooral genot als we gewoon weer in het stadion kunnen zitten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben bijna gewend aan het leven zonder voetbal![]()
Wat een genot als het straks weer begint (zonder publiek).
Ik hoop ‘t maat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vanaf oktober weer met publiek joh. Fuck dat virus.
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja. Kom maar op met dat bericht over seizoenskaartverlenging.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral genot als we gewoon weer in het stadion kunnen zitten.
Feyenoord-Ajax direct na de winterstop, dat valt meestal wel goed.
Ik open vlak na mijn post de favoriete krant van @onlogisch (het AD) en ik zie plots dit:quote:
Veel on nodig spatie gebruikquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Naast virologen heeft FOK! (en dan vooral VBL) vastgoed experts, naast de koffie experts, de culinaire hoogstandjes experts, de bier experts, en moestuin experts. Ik vergeet hier vast een groepje experts, waarvoor mijn excuses.
Raar eigenlijk dat we met al deze experts nog steeds dagelijks uren op FOK! zitten en er maar een aantal van ons iets van hun leven hebben gemaakt. @:DonRaja @:Tarado
Oktober 2021, als je geluk hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
dat is gepland in september toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord-Ajax direct na de winterstop, dat valt meestal wel goed.
Ik vind alle Nederlandse rap ontzettend kut.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:GGMM graag je eerlijke mening over Typhoon.
Hier staat echt niks nuttigs in.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik open vlak na mijn post de favoriete krant van @:Onlogisch (het AD) en ik zie plots dit:
UEFA-baas: Voetbal met supporters zal er snel weer zijn
https://www.ad.nl/buitenl(...)-weer-zijn~a0af5d26/
Eens met deze man.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind alle Nederlandse rap ontzettend kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |