Er wordt mooi uitgedeeldquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een heatmap van waar de moeder van @:kingroland allemaal werkzaam is geweest?
Eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Sowieso is wedden om een UI echt ontzettend kansloos.
Oh, 50 euro is je te veel dus. Beetje armoedig, maar oke, wat jij wil.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké deal, doen we gewoon weer een UI kiezen voor de periode van een half jaar?
Yup.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
Sowieso is wedden om een UI echt ontzettend kansloos.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Weet je nog dat onlogisch met die belachelijke angerfist-UI moest posten?
Oh wacht dat was vrijwillig.
Mijn vader is 58quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:33 schreef fetX het volgende:
50+ thuisblijven. De rest naar het stadion.
ZE ZOEKEN HET MAAR UIT.
Je hoogtijdagen waren met de groene haas UI. Toen had men nog een beetje respect voor je.quote:
Ik heb geen zin om mijn privégegevens met jou te delen eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh, 50 euro is je te veel dus. Beetje armoedig, maar oke, wat jij wil.
hoogtij dagenquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je hoogtijdagen waren met de groene haas UI. Toen had men nog een beetje respect voor je.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mijn privégegevens met jou te delen eigenlijk.
Waren dat de dagen toen onlogisch Mitchell te Vrede een topspeler vond of was het nog eerder dan dat?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je hoogtijdagen waren met de groene haas UI. Toen had men nog een beetje respect voor je.
Ja stoer, maar gaan ze natuurlijk nooit aan beginnen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dus? Beetje groepsimmuniteit kweken, gaat niemand dood van (naja een paar boomers misschien)
LEXIE IN ORANJE!!1!!!1quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waren dat de dagen toen onlogisch Mitchell te Vrede een topspeler vond of was het nog eerder dan dat?
Je krijgt toch een gratis abo als crew?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Overigens kan ik die nu niet meer kiezen. Ik had een abonnement waardoor ik meer UI's kon opslaan. Mijn abonnement is verlopen en heeft FOK! een keuze voor mij gemaakt welke UI's nog beschikbaar zijn.
#WANBELEID
Nee je krijgt kortingquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je krijgt toch een gratis abo als crew?
Ook goed.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Zullen we anders een PSN kaart of zo doen.
Neh inderdaad, jouw voorstel om ze in kooien in het buitenland te laten spelen was wel wat beterquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja stoer, maar gaan ze natuurlijk nooit aan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |