Als we dat bij elke sport/onderdeel gaan doen wordt het inderdaad wel lekker overzichtelijk....quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:17 schreef Remzz het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch dat elke schaatsafatand een eigen topic krijgt toch?
De Jong denk ik.quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:45 schreef Columbiafan het volgende:
Sablikova gaat dit toch gewoon winnen, die neemt iedereen in de maling met haar praatjes?
Martina is echt niet zo goed dit seizoen. Al weet ik niet of het echt zo is dat ze afgelopen 2 maanden niet heeft kunnen trainenquote:Op donderdag 8 februari 2018 16:45 schreef Columbiafan het volgende:
Sablikova gaat dit toch gewoon winnen, die neemt iedereen in de maling met haar praatjes?
Het schaatsen is wel wat populairder denk ik dan elke ander willekeurige sport.quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als we dat bij elke sport/onderdeel gaan doen wordt het inderdaad wel lekker overzichtelijk....
Lijkt me ook. Anders is OWS ook maar zo doods.quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:17 schreef Remzz het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch dat elke schaatsafatand een eigen topic krijgt toch?
Vanwege haar leeftijd?quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou het failliet van de sport zijn.
Dit is de standaard gang van zakenquote:Op donderdag 8 februari 2018 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nattekrant is hier vast blij mee. Hoe meer topics voor zelfde sport hoe beter
Het zou juist mooi zijn als ze 26 jaar na Albertville opnieuw een medaille pakt. Zo'n tijdspanne tussen je eerste en laatste medaille is volgens mij nog nooit gebeurd.quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rancune staat niet op de dopinglijst.quote:
In het wielrennen zou iemand als Pechstein verafgood worden. Je kan zeggen wat je wil van Pechtstein, maar als je 26 jaar na Albertville nog steeds om de medailles strijdt ben je een fenomeen. Claudia is ook een bijzonder talent natuurlijk, zo'n Kasai doet ook nog mee met de top in het schansspringen, dat zegt niet noodzakelijk alles over het niveau van de sport.quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Scheelde niet zo heel veel.twitter:TeamD twitterde op donderdag 08-02-2018 om 15:16:31Fahnenträger @eric_frenzel bekam 31,4 % der Gesamtstimmen bei der Wahl durch @Team D und Sportfans. Claudia Pechstein kam auf 24,5 %. Die anderen Kandidaten waren Christian Ehrhoff (18,7), Viktoria Rebensburg (16,7) und Natalie Geisenberger (8,7). #WirfuerD https://t.co/AMY8DkLAZI reageer retweet
Er is iemand in het dameswielrennen die je met Pechstein kunt vergelijken en die wordt allesbehalve verafgood.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:14 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
In het wielrennen zou iemand als Pechstein verafgood worden. Je kan zeggen wat je wil van Pechtstein, maar als je 26 jaar na Albertville nog steeds om de medailles strijdt ben je een fenomeen. Claudia is ook een bijzonder talent natuurlijk, zo'n Kasai doet ook nog mee met de top in het schansspringen, dat zegt niet noodzakelijk alles over het niveau van de sport.
dit, ik wil pas inschakelen als er wat te beleven valtquote:Op donderdag 8 februari 2018 16:34 schreef Columbiafan het volgende:
Wanneer wordt er geloot voor deze wedstrijd?
Dat schijnt ook een heel naar mens geweest te zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is iemand in het dameswielrennen die je met Pechstein kunt vergelijken en die wordt allesbehalve verafgood.
Klopt, en dat valt bij Pechstein nog wel mee geloof ik.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat schijnt ook een heel naar mens geweest te zijn.
Nu overschat je het schaatsen.... Zeker op de langere afstanden stelt het internationaal ook gewoon niks voor. Sterker nog 3, 5 en 10km zijn hun olympische status niet eens waardig met respectievelijk 13 nationaliteiten op 3 en 5km en 9 op de 5 en 10km. En dan hebben we het nog maar niet over de breedte van de top bij die afstanden.quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Wüst vs Sablikova ging dat ook best vaak goed andersquote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:07 schreef Montov het volgende:
Ongunstige loting voor Blondin en De Jong denk ik.
De Jong zal voortvarend openen waardoor Takagi kan profiteren omdat die de race vlak kan houden., en ik verwacht niet dat De Jong in de eindfase nog kan versnellen om Takagi tegenstand te bieden.
En hoezo voor Blondin ongunstig dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:07 schreef Montov het volgende:
Ongunstige loting voor Blondin en De Jong denk ik.
De Jong zal voortvarend openen waardoor Takagi kan profiteren omdat die de race vlak kan houden., en ik verwacht niet dat De Jong in de eindfase nog kan versnellen om Takagi tegenstand te bieden.
Ik vrees voor Sablikova, maar het is wel duidelijk dat hier maar twee échte kandidaten op goud aan de start staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Wüst vs Sablikova ging dat ook best vaak goed anders
(maar denk dat het voor goud vooral van Wüst moet komen ja)
Takagi en Wüst?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vrees voor Sablikova, maar het is wel duidelijk dat hier maar twee échte kandidaten op goud aan de start staan.
Martina heeft zelf geen vertrouwen zei ze van de week. Heeft inderdaad twee maanden niet getraind.quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Martina is echt niet zo goed dit seizoen. Al weet ik niet of het echt zo is dat ze afgelopen 2 maanden niet heeft kunnen trainen
En een iquote:
Nou ja, de vraag is dus of dat echt zo is. Het kan natuurlijk net zo makkelijk een beetje psychologie zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Martina heeft zelf geen vertrouwen zei ze van de week. Heeft inderdaad twee maanden niet getraind.
Zijn haar woorden hè .quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:16 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, de vraag is dus of dat echt zo is. Het kan natuurlijk net zo makkelijk een beetje psychologie zijn.
Dit lijkt me een Contadortje van Martina ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, de vraag is dus of dat echt zo is. Het kan natuurlijk net zo makkelijk een beetje psychologie zijn.
En wat is 'niet getraind'. Als je normaal jezelf afbeult en je hebt nu maar wat rondjes kunnen schaatsen en wat kunnen fietsen dan noem je dat natuurlijk 'niet trainen'. Ik geloof nooit dat die 2 maanden op bed heeft gelegen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Japanse schaatssters gaan schroeien.quote:
Ik hoop eigenlijk Antoinette de Jong. Maar ik denk Takagi.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef Columbiafan het volgende:
Ik denk dat iedereen hier wel hoopt op Takagi, maar Wust en Sablikova kunnen altijd wat meer als het er echt toe doet. Ik vrees dus dat het niet gaat gebeuren.
Ik denk Takagi he. Ik hoop er niet op. Ik hoop op de Jong.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef Columbiafan het volgende:
Ik denk dat iedereen hier wel hoopt op Takagi, maar Wust en Sablikova kunnen altijd wat meer als het er echt toe doet. Ik vrees dus dat het niet gaat gebeuren.
Die start veel sneller dan Pechstein. Dus als ze een goede race rijdt zit ze er de hele rit ruim voor.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
En hoezo voor Blondin ongunstig dan?
Dan is dit ook veer Pechstein zeer nadelig?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die start veel sneller dan Pechstein. Dus als ze een goede race rijdt zit ze er de hele rit ruim voor.
Desondanks moeten we haar niet uitvlakken.
ik vind Blondin best goed, en die heeft sowiezo de massastart nogquote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
En hoezo voor Blondin ongunstig dan?
Pechstein rijdt toch meestal gewoon haar eigen race?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dan is dit ook veer Pechstein zeer nadelig?
Gezien haar leeftijd wel ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:37 schreef hhh38 het volgende:
Pechstein rijdt toch meestal gewoon haar eigen race?
Ik denk dat dat wel goed komt. De 5 beste seizoenstijden liggen ongeveer binnen een seconde van elkaar en zijn van 5 verschillende schaatssters. Wel hoogland natuurlijk, maar in de laagland world cups zaten ze ook dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog het meest op wat spanning en sensatie. Lekker marginale verschillen tussen de nummers 1, 2, 3 en 4 ofzo.
De koude rillingen lopen me over de rug als ik die vies opgemaakte wimpers en het volgeplamuurde gezicht in beeld zie. Als ze dat achterwege laat heb ik er verder geen enkel probleem mee.quote:
Vind het zo bijzonder dat ze altijd zo bar slecht op de 1500 meter is en ook geen fatsoenlijke 5 km kan schaatsen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:28 schreef franklop het volgende:
Sowieso wordt over Antwanet net gedaan of ze al werelddominantie heeft terwijl ze liefst 1 wereldbeker heeft gewonnen
Bar slecht? Nee.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind het zo bijzonder dat ze altijd zo bar slecht op de 1500 meter is en ook geen fatsoenlijke 5 km kan schaatsen.
Niet dat ik haar knap vind, maar veel sportsters kunnen daar anders nog wel wat van leren, make-upje zou bij velen niet misstaan... Gesoigneerd weet je wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
De koude rillingen lopen me over de rug als ik die vies opgemaakte wimpers en het volgeplamuurde gezicht in beeld zie. Als ze dat achterwege laat heb ik er verder geen enkel probleem mee.
Ze is tenminste niet zo narcistisch als Suzanne Schulting.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
De koude rillingen lopen me over de rug als ik die vies opgemaakte wimpers en het volgeplamuurde gezicht in beeld zie. Als ze dat achterwege laat heb ik er verder geen enkel probleem mee.
Topsporters zijn per definitie narcistischquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:39 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ze is tenminste niet zo narcistisch als Suzanne Schulting.
En waarom vind jij dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Topsporters zijn per definitie narcistisch
Dat kan best zijn, maar Schulting kan zich binnen dat kringetje van topsporters nog eens duidelijk onderscheiden in het op zichzelf geilen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Egoïstisch wel, maar narcistisch....quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is sowieso sinds 2006 al zoquote:
Op de officiële website:quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:11 schreef Eenskijken het volgende:
is ergens een overzicht met de tijden te vinden van het schaatsen?
ISU =\= IOCquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:33 schreef showtimer het volgende:
Prutsers van de ISU doen deze weken niets?
http://www.isuresults.eu/
bij shorttrack staat anders wel alles netjes erinquote:
Het kan ook wel zonder dweil lijkt me?quote:
Als er 8 ritten zijn op de 3km doen ze geen dweil, bij 10 of 12 ritten altijd welquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het kan ook wel zonder dweil lijkt me?
Volgens het shorttrack-topic is er idd een dweil na 6 ritten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als er 8 ritten zijn op de 3km doen ze geen dweil, bij 10 of 12 ritten altijd wel
Klopt, is er ook, vanwege bovenstaande reden dusquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens het shorttrack-topic is er idd een dweil na 6 ritten.
Annette?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:37 schreef Remzz het volgende:
Alsof Antoinette een spreekbeurt aan het houden is
Idd. Erg overdreven dit.quote:
Toffe film.quote:
Waarom kom ik dit de afgelopen tijd overal tegen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder.
Ik ook geloof ik, toch maar de voorkeur geven aan een razendspannend einde bij het ijshockeyquote:
Luizenmoeder.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waarom kom ik dit de afgelopen tijd overal tegen?
Luizenmoederquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een veel te serieus item over het paard van De Jongquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik, toch maar de voorkeur geven aan een razendspannend einde bij het ijshockey
Citaat uit een populaire nieuwe serie (De Luizenmoeder)quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het laagland PR van Takagi is 4:04,50 dus dat moet nog echt veel sneller om een Wüst of Sablikova in vorm te kunnen verslaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:36 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft de NOS het nu over Sablikova, terwijl Takagi veer gevaarlijker is
Ga maar zitten naast Takagi, dat is dat meisje met die oogjesquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Over een kwartier schakelen ze naar shorttrackquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat NOS anderhalf uur voorbeschouwing doen ja? Genot
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat NOS anderhalf uur voorbeschouwing doen ja? Genot
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik, toch maar de voorkeur geven aan een razendspannend einde bij het ijshockey
Oh ja, een van de meest bizarre hypes ooit zo te horen. Zelfs totale vreemden in de trein die elkaar op een of andere rare manier begroeten en dan helemaal dubbel liggenquote:
3,5 miljoen kijkers genotquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, een van de meest bizarre hypes ooit zo te horen. Zelfs totale vreemden in de trein die elkaar op een of andere rare manier begroeten en dan helemaal dubbel liggen
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, een van de meest bizarre hypes ooit zo te horen. Zelfs totale vreemden in de trein die elkaar op een of andere rare manier begroeten en dan helemaal dubbel liggen
Ik snap waar die hype vandaan komt, maar het gaat soms idd wel heel verquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik nooit van mijn zolderkamer kom, krijg ik dat allemaal een stuk minder mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap wel waar die hype vandaan komt, maar het gaat soms idd wel heel ver
Dat vinden wij niet raar, dat vinden we alleen maar heel erg bijzonder.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik krijg het alleen mee van de mediaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik nooit van mijn zolderkamer kom, krijg ik dat allemaal een stuk minder mee.
Geweldige lead-out was dat.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:51 schreef franklop het volgende:
De figurant in de Gouden race van Gerard
Dat snapt heywoodu dus nietquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raar, dat vinden we alleen maar heel erg bijzonder.
geer kon wel mooi in zijn slipstream gaan hangenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:51 schreef franklop het volgende:
De figurant in de Gouden race van Gerard
Nee!?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Begint de dames 3000m schaatsen later?!
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nog steeds Schorttrack zie ik.
Schorttrackquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nog steeds Schorttrack zie ik.
12:00quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Begint de dames 3000m schaatsen later?!
PIEEEEPquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ben ik de enige die op NOS alleen KEIHARD muziek hoort en verder vrijwel niks van al het gepraat?
In het shorttrack topic klagen heel veel. Ik heb zelf nergens last van.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ben ik de enige die op NOS alleen KEIHARD muziek hoort en verder vrijwel niks van al het gepraat?
Ik zie het net ja. Het is nu wel goed de laatste paar minuutjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het shorttrack topic klagen heel veel. Ik heb zelf nergens last van.
Wüstquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:59 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand de rondijden en doorkomsttijden van het BR bij de hand?
Ik heb echt helemaal nergens last van dus ik betwijfel of de NOS dit keer de schuld moet krijgen.quote:
Na de dweil pas.quote:
Tennis?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
Zegt me niks. Kijk normaal echt nooit tennis.
Sorry
Samequote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal nergens last van dus ik betwijfel of de NOS dit keer de schuld moet krijgen.
Nouquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou
Dat is helemaal niet op de winterspelen. Ik denk dat hij curling bedoelt. Daar dweilen ze constant.
joh wat ben je grappigquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
Zegt me niks. Kijk normaal echt nooit schaatsen.
Sorry
Zo'n prutser is Njatun ook weer niet. Maar onder de 4 minuten moet wel kunnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:04 schreef Remzz het volgende:
Dit lijkt me Wust ijs, als Njatun al niet helemaal kapot gaat moest Wust helemaal dik onder de 4 minutnen kunnen schaatsen
Japan gaat dat wel winnen ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:09 schreef Remzz het volgende:
Chinezen denken kans te hebben op de ploegenachtervolging? Japan gaat dat toch met 5 seconde voorsprong op de rest winnen?
Slaat nergens op idd. Hersmanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:10 schreef Remzz het volgende:
Alsof het Sablikova boeit wat Zdrahalova doet
Na 6 ritten.quote:
dat sowiesoquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:09 schreef Remzz het volgende:
Chinezen denken kans te hebben op de ploegenachtervolging? Japan gaat dat toch met 5 seconde voorsprong op de rest winnen?
Precies dit ja. Als Njatun al zolang 31'ers kan rijden, houdt Wüst dat nog 2 rondjes langer vastquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:04 schreef Remzz het volgende:
Dit lijkt me Wust ijs, als Njatun al niet helemaal kapot gaat moest Wust helemaal dik onder de 4 minutnen kunnen schaatsen
Het is wel lastigquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:13 schreef franklop het volgende:
Schaatsen, shorttrack en biatlon kijken. Multitasken deluxe.
Nu pauze bij shorttrack. Dat scheelt.quote:
De streepquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:14 schreef DeeBee het volgende:
Nog geen DE LIJN aids voorlopig, maar dat zal nog wel komen...
Geen lijn en snelheid aids idd, houwe zo!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:14 schreef DeeBee het volgende:
Nog geen DE LIJN aids voorlopig, maar dat zal nog wel komen...
Of de snelheden in beeld. Hopelijk blijft het daarbij.quote:
In mijn quote stond al schaatsen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op het feit dat je nooit tennis kijkt
Idd damnquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:15 schreef Klummie het volgende:
Het geluid van de stadionspeaker maar wel wat minder.
Het commentaar gaat compleet langs me heenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:16 schreef Eenskijken het volgende:
ok ik het geluid muten. niemand anders die zich ergert aan dit commentaar?
Ook bijna finish in Dubai.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:13 schreef franklop het volgende:
Schaatsen, shorttrack en biatlon kijken. Multitasken deluxe.
quote:
Sjinkie gaat glitteren deze OS.quote:
Nee, meteen de finale.quote:
Ja. Dan is het goed is al afgelopen.quote:
Afhankelijk van hoe snel ze dweilen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja. Dan is het goed is al afgelopen.
Iets met een roestig dak.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:23 schreef Pedroso het volgende:
Zal Ireen het ook al met Antoinette gedaan hebben ?
Top, thanksquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja. Dan is het goed is al afgelopen.
Ik heb een hekel aan die zogenaamd interessante eigen beelden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat boeit de eerste kilometer nou?
15 minuutjes ongeveer? Maar je hebt gelijk, het zou kunnen dat de laatste rit nog bezig is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe snel ze dweilen.
Zeker als er een wedstrijd aan de gang is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die zogenaamd interessante eigen beelden.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:25 schreef Klummie het volgende:
Mijn Chinese vriend is overleden gister, So Yung.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:25 schreef Klummie het volgende:
zo grappig dat ik vergat te lachenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:25 schreef Klummie het volgende:
Ik vrees dat ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |