Nouquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou
Dat is helemaal niet op de winterspelen. Ik denk dat hij curling bedoelt. Daar dweilen ze constant.
joh wat ben je grappigquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
Zegt me niks. Kijk normaal echt nooit schaatsen.
Sorry
Zo'n prutser is Njatun ook weer niet. Maar onder de 4 minuten moet wel kunnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:04 schreef Remzz het volgende:
Dit lijkt me Wust ijs, als Njatun al niet helemaal kapot gaat moest Wust helemaal dik onder de 4 minutnen kunnen schaatsen
Japan gaat dat wel winnen ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:09 schreef Remzz het volgende:
Chinezen denken kans te hebben op de ploegenachtervolging? Japan gaat dat toch met 5 seconde voorsprong op de rest winnen?
Slaat nergens op idd. Hersmanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:10 schreef Remzz het volgende:
Alsof het Sablikova boeit wat Zdrahalova doet
Na 6 ritten.quote:
dat sowiesoquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:09 schreef Remzz het volgende:
Chinezen denken kans te hebben op de ploegenachtervolging? Japan gaat dat toch met 5 seconde voorsprong op de rest winnen?
Precies dit ja. Als Njatun al zolang 31'ers kan rijden, houdt Wüst dat nog 2 rondjes langer vastquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:04 schreef Remzz het volgende:
Dit lijkt me Wust ijs, als Njatun al niet helemaal kapot gaat moest Wust helemaal dik onder de 4 minutnen kunnen schaatsen
Het is wel lastigquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:13 schreef franklop het volgende:
Schaatsen, shorttrack en biatlon kijken. Multitasken deluxe.
Nu pauze bij shorttrack. Dat scheelt.quote:
De streepquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:14 schreef DeeBee het volgende:
Nog geen DE LIJN aids voorlopig, maar dat zal nog wel komen...
Geen lijn en snelheid aids idd, houwe zo!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:14 schreef DeeBee het volgende:
Nog geen DE LIJN aids voorlopig, maar dat zal nog wel komen...
Of de snelheden in beeld. Hopelijk blijft het daarbij.quote:
In mijn quote stond al schaatsen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op het feit dat je nooit tennis kijkt
Idd damnquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:15 schreef Klummie het volgende:
Het geluid van de stadionspeaker maar wel wat minder.
Het commentaar gaat compleet langs me heenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:16 schreef Eenskijken het volgende:
ok ik het geluid muten. niemand anders die zich ergert aan dit commentaar?
Ook bijna finish in Dubai.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:13 schreef franklop het volgende:
Schaatsen, shorttrack en biatlon kijken. Multitasken deluxe.
quote:
Sjinkie gaat glitteren deze OS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |