Als we dat bij elke sport/onderdeel gaan doen wordt het inderdaad wel lekker overzichtelijk....quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:17 schreef Remzz het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch dat elke schaatsafatand een eigen topic krijgt toch?
De Jong denk ik.quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:45 schreef Columbiafan het volgende:
Sablikova gaat dit toch gewoon winnen, die neemt iedereen in de maling met haar praatjes?
Martina is echt niet zo goed dit seizoen. Al weet ik niet of het echt zo is dat ze afgelopen 2 maanden niet heeft kunnen trainenquote:Op donderdag 8 februari 2018 16:45 schreef Columbiafan het volgende:
Sablikova gaat dit toch gewoon winnen, die neemt iedereen in de maling met haar praatjes?
Het schaatsen is wel wat populairder denk ik dan elke ander willekeurige sport.quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als we dat bij elke sport/onderdeel gaan doen wordt het inderdaad wel lekker overzichtelijk....
Lijkt me ook. Anders is OWS ook maar zo doods.quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:17 schreef Remzz het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch dat elke schaatsafatand een eigen topic krijgt toch?
Vanwege haar leeftijd?quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou het failliet van de sport zijn.
Dit is de standaard gang van zakenquote:Op donderdag 8 februari 2018 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nattekrant is hier vast blij mee. Hoe meer topics voor zelfde sport hoe beter
Het zou juist mooi zijn als ze 26 jaar na Albertville opnieuw een medaille pakt. Zo'n tijdspanne tussen je eerste en laatste medaille is volgens mij nog nooit gebeurd.quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rancune staat niet op de dopinglijst.quote:
In het wielrennen zou iemand als Pechstein verafgood worden. Je kan zeggen wat je wil van Pechtstein, maar als je 26 jaar na Albertville nog steeds om de medailles strijdt ben je een fenomeen. Claudia is ook een bijzonder talent natuurlijk, zo'n Kasai doet ook nog mee met de top in het schansspringen, dat zegt niet noodzakelijk alles over het niveau van de sport.quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Scheelde niet zo heel veel.twitter:TeamD twitterde op donderdag 08-02-2018 om 15:16:31Fahnenträger @eric_frenzel bekam 31,4 % der Gesamtstimmen bei der Wahl durch @Team D und Sportfans. Claudia Pechstein kam auf 24,5 %. Die anderen Kandidaten waren Christian Ehrhoff (18,7), Viktoria Rebensburg (16,7) und Natalie Geisenberger (8,7). #WirfuerD https://t.co/AMY8DkLAZI reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |