Ik hoop eigenlijk Antoinette de Jong. Maar ik denk Takagi.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef Columbiafan het volgende:
Ik denk dat iedereen hier wel hoopt op Takagi, maar Wust en Sablikova kunnen altijd wat meer als het er echt toe doet. Ik vrees dus dat het niet gaat gebeuren.
Ik denk Takagi he. Ik hoop er niet op. Ik hoop op de Jong.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef Columbiafan het volgende:
Ik denk dat iedereen hier wel hoopt op Takagi, maar Wust en Sablikova kunnen altijd wat meer als het er echt toe doet. Ik vrees dus dat het niet gaat gebeuren.
Die start veel sneller dan Pechstein. Dus als ze een goede race rijdt zit ze er de hele rit ruim voor.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
En hoezo voor Blondin ongunstig dan?
Dan is dit ook veer Pechstein zeer nadelig?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die start veel sneller dan Pechstein. Dus als ze een goede race rijdt zit ze er de hele rit ruim voor.
Desondanks moeten we haar niet uitvlakken.
ik vind Blondin best goed, en die heeft sowiezo de massastart nogquote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
En hoezo voor Blondin ongunstig dan?
Pechstein rijdt toch meestal gewoon haar eigen race?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dan is dit ook veer Pechstein zeer nadelig?
Gezien haar leeftijd wel ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:37 schreef hhh38 het volgende:
Pechstein rijdt toch meestal gewoon haar eigen race?
Ik denk dat dat wel goed komt. De 5 beste seizoenstijden liggen ongeveer binnen een seconde van elkaar en zijn van 5 verschillende schaatssters. Wel hoogland natuurlijk, maar in de laagland world cups zaten ze ook dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog het meest op wat spanning en sensatie. Lekker marginale verschillen tussen de nummers 1, 2, 3 en 4 ofzo.
De koude rillingen lopen me over de rug als ik die vies opgemaakte wimpers en het volgeplamuurde gezicht in beeld zie. Als ze dat achterwege laat heb ik er verder geen enkel probleem mee.quote:
Vind het zo bijzonder dat ze altijd zo bar slecht op de 1500 meter is en ook geen fatsoenlijke 5 km kan schaatsen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:28 schreef franklop het volgende:
Sowieso wordt over Antwanet net gedaan of ze al werelddominantie heeft terwijl ze liefst 1 wereldbeker heeft gewonnen
Bar slecht? Nee.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind het zo bijzonder dat ze altijd zo bar slecht op de 1500 meter is en ook geen fatsoenlijke 5 km kan schaatsen.
Niet dat ik haar knap vind, maar veel sportsters kunnen daar anders nog wel wat van leren, make-upje zou bij velen niet misstaan... Gesoigneerd weet je wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
De koude rillingen lopen me over de rug als ik die vies opgemaakte wimpers en het volgeplamuurde gezicht in beeld zie. Als ze dat achterwege laat heb ik er verder geen enkel probleem mee.
Ze is tenminste niet zo narcistisch als Suzanne Schulting.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
De koude rillingen lopen me over de rug als ik die vies opgemaakte wimpers en het volgeplamuurde gezicht in beeld zie. Als ze dat achterwege laat heb ik er verder geen enkel probleem mee.
Topsporters zijn per definitie narcistischquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:39 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ze is tenminste niet zo narcistisch als Suzanne Schulting.
En waarom vind jij dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Topsporters zijn per definitie narcistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |