Luizenmoeder.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waarom kom ik dit de afgelopen tijd overal tegen?
Luizenmoederquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een veel te serieus item over het paard van De Jongquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik, toch maar de voorkeur geven aan een razendspannend einde bij het ijshockey
Citaat uit een populaire nieuwe serie (De Luizenmoeder)quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het laagland PR van Takagi is 4:04,50 dus dat moet nog echt veel sneller om een Wüst of Sablikova in vorm te kunnen verslaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:36 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft de NOS het nu over Sablikova, terwijl Takagi veer gevaarlijker is
Ga maar zitten naast Takagi, dat is dat meisje met die oogjesquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Over een kwartier schakelen ze naar shorttrackquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat NOS anderhalf uur voorbeschouwing doen ja? Genot
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat NOS anderhalf uur voorbeschouwing doen ja? Genot
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik, toch maar de voorkeur geven aan een razendspannend einde bij het ijshockey
Oh ja, een van de meest bizarre hypes ooit zo te horen. Zelfs totale vreemden in de trein die elkaar op een of andere rare manier begroeten en dan helemaal dubbel liggenquote:
3,5 miljoen kijkers genotquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, een van de meest bizarre hypes ooit zo te horen. Zelfs totale vreemden in de trein die elkaar op een of andere rare manier begroeten en dan helemaal dubbel liggen
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, een van de meest bizarre hypes ooit zo te horen. Zelfs totale vreemden in de trein die elkaar op een of andere rare manier begroeten en dan helemaal dubbel liggen
Ik snap waar die hype vandaan komt, maar het gaat soms idd wel heel verquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik nooit van mijn zolderkamer kom, krijg ik dat allemaal een stuk minder mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap wel waar die hype vandaan komt, maar het gaat soms idd wel heel ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |