Het is de NOS waar we het over hebben. Dus wit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Of juist niet uitgenodigd want man en blank.
Ik denk dat je mijn post verkeerd begrijpt. Ik zeg ook nergens dat hij geen punt heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Positieve discriminatie bestaat niet dus ergens heeft die gewoon een punt, ze nodigen een expert niet uit omdat die wit is...
Gros v/d Marokkanen in NL heeft een blanke huidskleur, zelfde verhaal voor de Turken in NL.quote:En het gaat hier niet om huidskleur? Het zijn wel toevallig erg vaak minderheden van bepaalde huidskleur anders... Ze zullen geen lijstje met Belgen en Engelsen bijhouden vermoed ik zo.
Hm ja ik denk dat we het toch wel aardig eens zijn dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post verkeerd begrijpt. Ik zeg ook nergens dat hij geen punt heeft.
[..]
Gros v/d Marokkanen in NL heeft een blanke huidskleur, zelfde verhaal voor de Turken in NL.
Maar los vd huidskleur zou het inderdaad kunnen dat men vooral op bepaalde minderheden focust, dat weet ik niet. Ik weet bijv. niet of er ook Polen op het lijstje staan.
Ik vermoed (pure aanname) dat men vooral kijkt naar welke minderheden in hun ogen de meeste hulp nodig hebben.... Hoe dan ook, een zeer kwalijke zaak... "Minderheden" als homegene hulpeloze groep zien
Prima dat er aandacht is voor diversiteit en gelijke kansen, maar dit komt alles bij elkaar bijzonder geforceerd en onnatuurlijk over.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Toen deze tulpenclub eenzijdig besloot dat blanken "witten" genoemd moesten worden wist je al wel wat voor vlees je in de kuip had.
Netjes de Amerikaanse identiteitsproblematiek geïmporteerd jongons..
Nee maar Prem is wel een irritante kwal met grote bek en die selecteert men sowieso, ongeacht huidskleur. Dus denk dat Prem geen goed voorbeeld is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:58 schreef Idisrom het volgende:
Prem is zo'n iemand die je niet op deskundigheid selecteert voor een programma.
Dat dit soort praktijken bestaan bij de NOS is toch wel erg vaak tegengesproken hier.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:23 schreef Harvest89 het volgende:
Dit had echt helemaal niemand verwacht.
Schokkend dit zeg...
Haha, dat je überhaupt de tijd genomen hebt om een mail naar die engnekken te sturen.quote:
--> BNW.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat dit soort praktijken bestaan bij de NOS is toch wel erg vaak tegengesproken hier.
Daar moet je mee oppassen tegenwoordig.quote:
Mooiste was nog dat nos iets zei als "wit is het tegenovergestelde van zwart dat vonden we beter".quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Toen deze tulpenclub eenzijdig besloot dat blanken "witten" genoemd moesten worden wist je al wel wat voor vlees je in de kuip had.
Het was natuurlijk een hihaho opmerking, maar minderheden voortrekken om een prijsje te scoren is gewoon smerig.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Haha!![]()
Want het gaat hier om blank vs negers! Uiteraard!
Dit lijkt me wel een prima gelegenheid om dat BNW topic gewoon weer naar NWS te verplaatsen, waar het thuishoort.quote:
Welke was dat?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een prima gelegenheid om dat BNW topic gewoon weer naar NWS te verplaatsen, waar het thuishoort.
Ik heb er zelfs notes voor ontvangen volgens mij. Nu blijken we toch gelijk te hebben en geen complotgekkies.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat dit soort praktijken bestaan bij de NOS is toch wel erg vaak tegengesproken hier.
Dat is eigenlijk niet helemaal eerlijk, in Amerika noemen ze blanken, white.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Trouw heeft nu ook een stukje. OPHEF staat erbovenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel bijzonder dat ook alleeen de telegraaf hier over lijkt te schrijven verder.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Trouw heeft nu ook een stukje. OPHEF staat erboven
NRC ook trouwens.
Mooi verwoord van Zohair.quote:‘Mensen met een migratie-achtergrond zoals ik zijn toch geen figuranten in een kaartenbak waar je punten mee kunt scoren en een trofee mee wint?’
Dat onderscheid maken gebaseerd op achtergrond en ras opeens wel geoorloofd is. Naast dat alles waar journalistiek op gebaseerd is over boord gegooid wordt overigens. Maar verder niets hoor. Slaap lekker verder.quote:
hoe dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:03 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Dat onderscheid maken gebaseerd op achtergrond en ras opeens wel geoorloofd is. Naast dat alles waar journalistiek op gebaseerd is over boord gegooid wordt overigens. Maar verder niets hoor. Slaap lekker verder.
doe nou niet zo kinderachtigquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:13 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Ja daag, zoals ik zei slaap lekker verder.
Omdat ze selecteren op diversiteit ipv kennisgebied en daar dan ook weer een "trofee" aan koppelen.quote:
Ze zijn niet bezig verslag doen, maar met propaganda.quote:
Mooie post!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zijn niet bezig verslag doen, maar met propaganda.
Het beperkt zich ook niet tot deze bokaal. Het dwangmatig opdringen van de boodschap vervuilt ook op zich goede programma's. In verborgen verleden moet zo'n NOS-kip ineens allerlei referenties naar vluchtelingen en buitenlandse komaf er tussendoor rammen. Je kunt geen reeks over de tachtigjarige oorlog maken zonder dat moslimterrorisme wordt goedgepraat. In terug naar de plantage mogen zwarten niet alleen afleveringen achter elkaar zielig doen over dingen die ze in de verste verte niet meegemaakt hebben, maar ook vrolijk de geschiedenis vervalsen.
Gregory Sedoc moet ineens presentator worden ondanks maar zeer beperkte geschiktheid. Hans Goedkoop van Andere Tijden is vervangen door een getinte jongedame om onduidelijke redenen. 'Historisch bewijs' werd gepresenteerd door een donkere sociologe, een of andere junior museummedewerker waarvan je je inmiddels niet meer hoeft af te vragen waar die die eer aan te danken had.
Ik zie graag diversiteit. Gewoon omdat het er leuk uitziet als het tenminste niet in de vorm van een hoofddoek is, maar ook omdat die mensen vanuit een migratie-achtergrond op eigen kracht zover zijn gekomen dat ze op tv mogen. Dat is helemaal niks waard als het zo gekunsteld is en ze er zitten vanwege hun kleurtje. Het is ook helemaal nergens voor nodig, Fidan Ekiz is hartstikke bekwaam, Danny Goosen en Ersin nogwat kunnen echt wel wat. Die juffrouw met dat grote haar bij WNL kan prima die negroide trendwatcher interviewen op het niveau van WNL.
Ik verlang echt terug naar de tijd dat Umberto Tan nog uitgemaakt werd voor ideale schoonzoon, Prem zijn grote bek gaf, Hugo Walker niet meer dan een commentaarstem hoefde te zijn, Stanley Franker het over negers had als het bij hoge uitzondering een keer niet over tennis ging en Sylvana Simons nog gewoon een lekker ding was. Met dat geforceerde gedoe bereik je juist niet dat wat vanzelf wel goed ging.
Wow.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5153495/wisselbokaal-voor-nosgesprekken/
Ze maken het wel steeds leuker bij de NOS.
Flinke lekkende kraan binnen de NOS. Het lijkt dat sommigen daar er ook flink de schurft in hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5153495/wisselbokaal-voor-nosgesprekken/
Ze maken het wel steeds leuker bij de NOS.
Wordt wel vaker gelekt door ex-werknemers, over wegpesten, stemgedrag, anti-blanke sentimenten. Maar wordt meestal onder het tapijt geschoven en NRC ed. publiceren er niks over.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Flinke lekkende kraan binnen de NOS. Het lijkt dat sommigen daar er ook flink de schurft in hebben.
Zag net dat Trouw er wel een artikel over heeft:quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt wel vaker gelekt door ex-werknemers, over wegpesten, stemgedrag, anti-blanke sentimenten. Maar wordt meestal onder het tapijt geschoven en NRC ed. publiceren er niks over.
Orde uit chaos. Einz!!8!!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:46 schreef cempexo het volgende:
ok...maar wat is nu het rendement van dat naar voren schuiven? Voor wie of voor wat dan ?
Waarom is het überhaupt noodzakelijk om mensen te profileren ? Wat is het doel daarvan?
Het pushen van de diversiteits-agenda van de NOS. Waarom ze die hebben.... geen idee.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:46 schreef cempexo het volgende:
ok...maar wat is nu het rendement van dat naar voren schuiven? Voor wie of voor wat dan ?
Waarom is het überhaupt noodzakelijk om mensen te profileren ? Wat is het doel daarvan?
Wat een lulverhaal. Alsof ze eenzelfde evenredige representatie hanteren mbt zaken als geloof, leeftijd, opleidingsniveau of inkomen.quote:[..]
NOS-hoofdredacteur Marcel Gelauff zegt vrijdag de reacties te begrijpen, maar staat achter het bestaan van de database en bokaal. Volgens Gelauff zijn het methodieken om meer diversiteit in de productie van de omroep te krijgen, iets wat onderdeel zou zijn van de „publieke opdracht” van de NOS. „Je probeert verhalen en nieuws te maken voor en door iedereen. Journalistiek moet de samenleving in de breedte representeren.” Het invoeren van de database en de bokaaluitreiking zijn volgens Gelauff voorbeelden van de „actieve stappen” die de NOS zet om representatiever te worden.
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ase-van-nos-a3999862
het is toch niet gezegd dat het kennisgebied er niet toe doet?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:24 schreef descon het volgende:
[..]
Omdat ze selecteren op diversiteit ipv kennisgebied en daar dan ook weer een "trofee" aan koppelen.
Dan word diversiteit een doel ipv een middel.
Omdat het lizard people zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het pushen van de diversiteits-agenda van de NOS. Waarom ze die hebben.... geen idee.
Ze zeggen omdat ze een representatie van de gehele maatschappij willen zijn, om zoveel mogelijk mensen aan te spreken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het pushen van de diversiteits-agenda van de NOS. Waarom ze die hebben.... geen idee.
ze verlenen een publieke service aan de medewerkers en de groep sec...want??quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is toch niet gezegd dat het kennisgebied er niet toe doet?
blijkt ook niet uit de gegeven voorbeelden en binnen die poule gaan ze voor zoveel mogelijk diversiteit
ik zie er oprecht geen probleem in
Deugpunten scoren en deugtrofe's winnen door zielige bruine mensen op de tv te pushen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze zeggen omdat ze een representatie van de gehele maatschappij willen zijn, om zoveel mogelijk mensen aan te spreken.
Is onzin natuurlijk, wanneer zo'n selectie alleen maar plaatsvindt op basis van etniciteit.
Waarom is die diversiteit zo dringend nodig mbt etniciteit en sekse, en niet of nauwelijks met betrekking tot andere persoonskenmerken?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
blijkt ook niet uit de gegeven voorbeelden en binnen die poule gaan ze voor zoveel mogelijk diversiteit
Ik denk eerder dat de NOS hun linkse actieve politieke vrienden willen kietelen, immers die zijn de sluis voor hun miljarden subsidies, achterdeur - voordeur systeem. En die willen nu wat terug hebben voor hun inspanningen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom is die diversiteit zo dringend nodig mbt etniciteit en sekse, en niet of nauwelijks met betrekking tot andere persoonskenmerken?
Houden ze ook bij of er wel genoeg mensen van bv verschillende leeftijden, opleidingsniveaus, levensbeschouwelijke overtuigingen (dat zou nogal een heet ijzer zijn zeg) of inkomensniveaus voor de NOS-camera verschijnen?
Omdat het weer een bevestiging is dat de NOS politiek bedrijft. De NOS is een boodschapper, niet een apparaat dat overal een politiek correcte draai aan moet geven. Dat maakt de NOS ongeloofwaardig en dat is een heel kwalijke zaak, omdat media een belangrijk onderdeel zijn van een goed functionerende democratie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat weet ik toch niet, mijn keuze zou het ook niet zijn hoor en ik werk er ook nietquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom is die diversiteit zo dringend nodig mbt etniciteit en sekse, en niet of nauwelijks met betrekking tot andere persoonskenmerken?
Houden ze ook bij of er wel genoeg mensen van bv verschillende leeftijden, opleidingsniveaus, levensbeschouwelijke overtuigingen (dat zou nogal een heet ijzer zijn zeg) of inkomensniveaus voor de NOS-camera verschijnen?
Een transeksuele zwarte dwerg zonder benen geeft een multiplier van 12.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:18 schreef Tanatos het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe de puntentelling nou eigenlijk precies werkt.
En wie dat heeft bepaald.
Wie weet wat, wie weet er wie wat weet, en wie bepaald wie wat mag weten?
Welke kant op transseksualiseert de kleine mens van kleur? (En welke richting is beter?)quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een transeksuele zwarte dwerg zonder benen geeft een multiplier van 12.
Dat gaat zelfs mijn progressieve pet te boven.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:35 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Welke kant op transseksualiseert de kleine mens van kleur? (En welke richting is beter?)
Of hoe vervoeg ik eigenlijk al die gender-veranderingen ed?
Of zijn ze niet als werkwoord te gebruiken?
Voor een divers programma heb je gelauf niet nodig idd. Iedere week 100% de beker. Gegarandeerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:25 schreef AchJa het volgende:
Is Opsporing Verzocht uitgesloten van deelname?
* PROEST *quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:29 schreef MichaelScott het volgende:
Toch jammer dat ze seksuele voorkeur, religie en penislengte dan weer niet opgenomen hebben in die telefoonlijst.
Minstens zo belangrijk als huidskleur in deze tijd.
Homoseksuele moslims met een Surinaamse diversiteit en een micropenis zijn behoorlijk ondervertegenwoordigd in hun verslaggeving.
Dit dus inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:58 schreef Idisrom het volgende:
Prem is zo'n iemand die je niet op deskundigheid selecteert voor een programma.
Hoe meer bonuspunten, hoe hulpelozer de minderheid of zo.....quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post verkeerd begrijpt. Ik zeg ook nergens dat hij geen punt heeft.
[..]
Gros v/d Marokkanen in NL heeft een blanke huidskleur, zelfde verhaal voor de Turken in NL.
Maar los vd huidskleur zou het inderdaad kunnen dat men vooral op bepaalde minderheden focust, dat weet ik niet. Ik weet bijv. niet of er ook Polen op het lijstje staan.
Ik vermoed (pure aanname) dat men vooral kijkt naar welke minderheden in hun ogen de meeste hulp nodig hebben.... Hoe dan ook, een zeer kwalijke zaak... "Minderheden" als homegene hulpeloze groep zien
Geld.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:53 schreef Morrigan het volgende:
https://autoriteitpersoon(...)ijn-persoonsgegevens
Ras of etnische afkomst valt dus inderdaad onder bijzondere persoonsgegevens. Ik vraag me af welke goede reden NOS heeft gegeven om toch deze informatie te gebruiken.
Racisme.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:53 schreef Morrigan het volgende:
Ras of etnische afkomst valt dus inderdaad onder bijzondere persoonsgegevens. Ik vraag me af welke goede reden NOS heeft gegeven om toch deze informatie te gebruiken.
Agenda's.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:53 schreef Morrigan het volgende:
Deugpunten.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:53 schreef Morrigan het volgende:
Divide & conquer. Hence, divibokaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:53 schreef Morrigan het volgende:
Ah typisch weer net de DWDD, een club wereldvreemde blanke mensen die hard wil deugen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:01 schreef Jemoederniet het volgende:
Zou je extra divi-deugpunten krijgen als een geïnterviewde niet alleen het juiste diverse geslacht maar ook de juiste diverse geaardheid en diverse etniciteit heeft?
Zoiets als drie keer woordwaarde bij Scrabble?
Trouwens die redactie van de NOS, het aantal diverse mensen is op één hand te tellen.![]()
https://over.nos.nl/onze-mensen
Racism of low expectations.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah typisch weer net de DWDD, een club wereldvreemde blanke mensen die hard wil deugen.
Eus verwoordt het goed. Maar of de óh zo deugende omroepmensen zich er wat van aan trekken?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 07:30 schreef Dutchguy het volgende:
https://www.ad.nl/opinie/(...)gn=socialsharing_web
Daar zit geen woord spaans bij.
Weinig.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 09:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Eus verwoordt het goed. Maar of de óh zo deugende omroepmensen zich er wat van aan trekken?
Ja gewoon de persoon aan het woord laten die het meest geschikt is in plaats van in een racistische kramp te schieten omdat die blank/zwart/daartussen is.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 09:17 schreef Tyr80 het volgende:
Dit is natuurlijk knudde van de NOS, maar hoe kan het dan wel goed gedaan worden? Vooral blanke mannen aan het woord laten vindt de een weer niks, en wat hier gebeurt is natuurlijk het andere uiterste.
Hoe kun je dit beleidsmatig goed invullen?
Een exacte statistische registratie van iedere seconde dat mensen aan het woord zijn, die je tegen de constant veranderende samenstelling van de bevolking / de kijkers aanhoudt om te bepalen waar je meer / minder van moet laten zien?
Is er een eenvoudige oplossing die we over het hoofd zien?
Kop of munt, kop = de kaartenbak raadplegen, munt is een blanke?
Er schijt aan hebben dat de niet-blanke kijker er blijkbaar moeite mee heeft om zo weinig niet-blanken op tv tegen te komen?
Nou ja, Nederland is groter dan multi-culti steden als Amsterdam. Ondanks al het geroeptoeter van Wilders is het merendeel van de bevolking nu eenmaal blank. Als de niet-blanke kijker daar moeite mee heeft dan is verhuizen misschien een optie?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 09:17 schreef Tyr80 het volgende:
Er schijt aan hebben dat de niet-blanke kijker er blijkbaar moeite mee heeft om zo weinig niet-blanken op tv tegen te komen?
Dit. Een groep deugers die bepalen hoe niet-blanken zich moeten voelen en in een hokje stoppen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah typisch weer net de DWDD, een club wereldvreemde blanke mensen die hard wil deugen.
Voor zaken als nieuws etc. heb je wellicht wel gelijk, het gaat om de gecommuniceerde informatie, niet om de kleur van het vat waar het uit komt...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 09:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gewoon de persoon aan het woord laten die het meest geschikt is in plaats van in een racistische kramp te schieten omdat die blank/zwart/daartussen is.
Goed punt want diversiteit is ook mensen buiten de randstad in beeld brengen, en met andere opvattingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 09:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou ja, Nederland is groter dan multi-culti steden als Amsterdam. Ondanks al het geroeptoeter van Wilders is het merendeel van de bevolking nu eenmaal blank. Als de niet-blanke kijker daar moeite mee heeft dan is verhuizen misschien een optie?
Het nieuws moet immers ook representatief zijn voor de samenleving. En niet geforceerd.
Dat laatste gaat nogal eens fout. Diversiteit en dan zoeken ze een homo, een getinte en een moslima met een hoofddoek.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 09:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goed punt want diversiteit is ook mensen buiten de randstad in beeld brengen, en met andere opvattingen.
Gewoon ophouden met kleurdenken. Waarom zou je een probleem hebben om je in te leven in iemand met een ander pigment dan jij?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 09:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Voor zaken als nieuws etc. heb je wellicht wel gelijk, het gaat om de gecommuniceerde informatie, niet om de kleur van het vat waar het uit komt...
Maar kan me ook wel weer voorstellen (maar dan meer met films enzo) dat je als niet-blanke zat wordt dat je je altijd maar in moet zien te leven in blanke hoofdpersonen enzo. Maar da's een ander verhaal ja.
Ok, voor de NOS geen issue, eens dan.
Geloof niet dat hij ooit geschikt is geweest voor deze functie.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
Denk dat de heer Gelauff moet nadenken of hij nog wel geschikt is voor deze functie. En anders moeten z'n bazen dat doen.
Dat mensen verbaasd zijn is eigenlijk het meest schokkende.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:23 schreef Harvest89 het volgende:
Dit had echt helemaal niemand verwacht.
Schokkend dit zeg...
Daar is serieus al eens een discussie over geweest om minder "getintiers" te tonen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 09:37 schreef descon het volgende:
Scheelt dat "Opsporing verzocht" van de AVRO is..anders had dat programma standaard de bokaal gewonnen
Ow wacht..in die sector mag je het niet bijhouden wat de afkomst is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |