Omdat het weer een bevestiging is dat de NOS politiek bedrijft. De NOS is een boodschapper, niet een apparaat dat overal een politiek correcte draai aan moet geven. Dat maakt de NOS ongeloofwaardig en dat is een heel kwalijke zaak, omdat media een belangrijk onderdeel zijn van een goed functionerende democratie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is toch niet gezegd dat het kennisgebied er niet toe doet?
blijkt ook niet uit de gegeven voorbeelden en binnen die poule gaan ze voor zoveel mogelijk diversiteit
ik zie er oprecht geen probleem in
dat weet ik toch niet, mijn keuze zou het ook niet zijn hoor en ik werk er ook nietquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom is die diversiteit zo dringend nodig mbt etniciteit en sekse, en niet of nauwelijks met betrekking tot andere persoonskenmerken?
Houden ze ook bij of er wel genoeg mensen van bv verschillende leeftijden, opleidingsniveaus, levensbeschouwelijke overtuigingen (dat zou nogal een heet ijzer zijn zeg) of inkomensniveaus voor de NOS-camera verschijnen?
Een transeksuele zwarte dwerg zonder benen geeft een multiplier van 12.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:18 schreef Tanatos het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe de puntentelling nou eigenlijk precies werkt.
En wie dat heeft bepaald.
Wie weet wat, wie weet er wie wat weet, en wie bepaald wie wat mag weten?
Welke kant op transseksualiseert de kleine mens van kleur? (En welke richting is beter?)quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een transeksuele zwarte dwerg zonder benen geeft een multiplier van 12.
Dat gaat zelfs mijn progressieve pet te boven.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:35 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Welke kant op transseksualiseert de kleine mens van kleur? (En welke richting is beter?)
Of hoe vervoeg ik eigenlijk al die gender-veranderingen ed?
Of zijn ze niet als werkwoord te gebruiken?
Voor een divers programma heb je gelauf niet nodig idd. Iedere week 100% de beker. Gegarandeerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:25 schreef AchJa het volgende:
Is Opsporing Verzocht uitgesloten van deelname?
* PROEST *quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:29 schreef MichaelScott het volgende:
Toch jammer dat ze seksuele voorkeur, religie en penislengte dan weer niet opgenomen hebben in die telefoonlijst.
Minstens zo belangrijk als huidskleur in deze tijd.
Homoseksuele moslims met een Surinaamse diversiteit en een micropenis zijn behoorlijk ondervertegenwoordigd in hun verslaggeving.
Dit dus inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:58 schreef Idisrom het volgende:
Prem is zo'n iemand die je niet op deskundigheid selecteert voor een programma.
Hoe meer bonuspunten, hoe hulpelozer de minderheid of zo.....quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post verkeerd begrijpt. Ik zeg ook nergens dat hij geen punt heeft.
[..]
Gros v/d Marokkanen in NL heeft een blanke huidskleur, zelfde verhaal voor de Turken in NL.
Maar los vd huidskleur zou het inderdaad kunnen dat men vooral op bepaalde minderheden focust, dat weet ik niet. Ik weet bijv. niet of er ook Polen op het lijstje staan.
Ik vermoed (pure aanname) dat men vooral kijkt naar welke minderheden in hun ogen de meeste hulp nodig hebben.... Hoe dan ook, een zeer kwalijke zaak... "Minderheden" als homegene hulpeloze groep zien
Geld.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:53 schreef Morrigan het volgende:
https://autoriteitpersoon(...)ijn-persoonsgegevens
Ras of etnische afkomst valt dus inderdaad onder bijzondere persoonsgegevens. Ik vraag me af welke goede reden NOS heeft gegeven om toch deze informatie te gebruiken.
Racisme.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:53 schreef Morrigan het volgende:
Ras of etnische afkomst valt dus inderdaad onder bijzondere persoonsgegevens. Ik vraag me af welke goede reden NOS heeft gegeven om toch deze informatie te gebruiken.
Agenda's.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:53 schreef Morrigan het volgende:
Deugpunten.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:53 schreef Morrigan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |