An upcoming CNN town hall on the coronavirus pandemic will feature 17-year-old Greta Thunberg alongside a panel of medical experts .twitter:CNN twitterde op woensdag 13-05-2020 om 15:00:08Former acting CDC director Richard Besser, former HHS secretary Kathleen Sebelius and activist Greta Thunberg join @AndersonCooper & @DrSanjayGupta for a live #CNNTownHall. Coronavirus - Facts and Fears, Thursday at 8 p.m. ET https://t.co/I4FrXgwaL6 reageer retweet
Dat zou hetzelfde zijn als NOS journaal die Ali B inhuurt om over corona te komen praten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 04:08 schreef ijs. het volgende:
Dus het nieuws is dat mensen op twitter ergens op reageren?
Gaat niet lang meer duren en ik sluit me internet af flikker me mobiel weg en ga het nieuws vermijdenquote:Op donderdag 14 mei 2020 04:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat zou hetzelfde zijn als NOS journaal die Ali B inhuurt om over corona te komen praten.
Dat probeer ik al 10 jaar maar helaas.quote:Op donderdag 14 mei 2020 05:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren en ik sluit me internet af flikker me mobiel weg en ga het nieuws vermijden
CNN begint inderdaad steeds meer en spiegel van FOX te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 07:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
CNN was ooit een zeer gerespecteerde nieuwszender maar is al jaren geleden afgegleden naar een zeer bedenkelijk niveau. Deze actie is precies in lijn met de degeneratie van CNN.
Je mobiel heb je zo weggegooid hoor, begrijp niet dat je daar al 10 jaar over doetquote:Op donderdag 14 mei 2020 06:48 schreef asco het volgende:
[..]
Dat probeer ik al 10 jaar maar helaas.
Met reguliere TV kijken is het me wel gelukt gelukkig. 👍
Ontopic:
Kansloos. 🙄
Ze hadden gisteren ook weer een mooi momentje dat een reporter van CNN op de persconferentie met Trump ruzie ging maken. Ze dacht dat Trump haar aanviel op haar Aziatische uiterlijk. Erg ver gezocht en het niveau van CNN tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 mei 2020 07:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
CNN was ooit een zeer gerespecteerde nieuwszender maar is al jaren geleden afgegleden naar een zeer bedenkelijk niveau. Deze actie is precies in lijn met de degeneratie van CNN.
Ho ho! Ze kan ook erg goed briefjes oplezen die haar papa voor haar geschreven heeft!quote:Op donderdag 14 mei 2020 03:57 schreef Scarface88 het volgende:
Kort samengevat. CNN voegt Greta Thunberg toe aan hun panel corona experts en twitter explodeert.
Greta staat even niet in de spotlights omdat niemand nu over klimaat praat dus wil ze aandacht. Veel verder dan boos kijken en "how dare you you destroyed my dreams" komt ze meestal niet. Verder was CNN was al een tijdje niet meer serieus te nemen en moeten ze doen wat ze willen.
Ik zou gewoon afzeggen. Heb wel wat beters te doen dan in discussie gaan met een high school dropout.quote:Op donderdag 14 mei 2020 07:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Als ik 1 van die experts was zou ik mij totaal niet serieus genomen voelen.
Erg triest ja om direct de racisme kaart te teekken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 07:26 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren ook weer een mooi momentje dat een reporter van CNN op de persconferentie met Trump ruzie ging maken. Ze dacht dat Trump haar aanviel op haar Aziatische uiterlijk. Erg ver gezocht en het niveau van CNN tegenwoordig.
niet kijken ofzo?quote:
Vergezocht inderdaad. Dit had niets met die reporter te maken. Laat wel zien hoe belangrijk ze zichzelf vindtquote:Op donderdag 14 mei 2020 07:26 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren ook weer een mooi momentje dat een reporter van CNN op de persconferentie met Trump ruzie ging maken. Ze dacht dat Trump haar aanviel op haar Aziatische uiterlijk. Erg ver gezocht en het niveau van CNN tegenwoordig.
Er zijn al meer aanvaringen tussen Trump en haar geweest. Ik snap de vraag daarom wel maar handig was het niet. De manier waarop Trump vervolgens een andere reporter de mond snoert en wegloopt van de persco vind ik trouwens veel triester.quote:Op donderdag 14 mei 2020 07:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Erg triest ja om direct de racisme kaart te teekken.
Dat is ongekend inderdaad. Ik beschouw het zelf eigenlijk als entertainment. Net als dat schreeuwlelijke kind Greta.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:10 schreef recursief het volgende:
[..]
Er zijn al meer aanvaringen tussen Trump en haar geweest. Ik snap de vraag daarom wel maar handig was het niet. De manier waarop Trump vervolgens een andere reporter de mond snoert en wegloopt van de persco vind ik trouwens veel triester.
Ik snap het volledig. Als je een antwoord geeft en een journalist/activist trekt direct een racisme-kaart, dan kan ik mij voorstellen dat het meer dan genoeg is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is ongekend inderdaad. Ik beschouw het zelf eigenlijk als entertainment. Net als dat schreeuwlelijke kind Greta.
Hard roepen dat je nooit CNN kijkt, maar je wel opwinden als de zender een panellid in de arm neemt die jij stom vindt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:25 schreef Ludachrist het volgende:
TS weer viesmad als CNN iets doet wat hem niet aanstaat, altijd mooi.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:25 schreef Kamover het volgende:
[..]
Ik snap het volledig. Als je een antwoord geeft en een journalist/activist trekt direct een racisme-kaart, dan kan ik mij voorstellen dat het meer dan genoeg is.
Ja dat hij hen afwijst begrijp ik. Maar dit kan wel veel professioneler. Nu rent ie weg als een kindquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:25 schreef Kamover het volgende:
[..]
Ik snap het volledig. Als je een antwoord geeft en een journalist/activist trekt direct een racisme-kaart, dan kan ik mij voorstellen dat het meer dan genoeg is.
Mooie term voor schuimbekkende losers op twitter, dan lijkt het nog wat.quote:social media watchdogs
Trump is een zwakbegaafd mongooltje.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Vergezocht inderdaad. Dit had niets met die reporter te maken. Laat wel zien hoe belangrijk ze zichzelf vindt
Misschien als ervaringsdeskundige. Ze had toch zelf Corona?quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mooie term voor schuimbekkende losers op twitter, dan lijkt het nog wat.
Rare beslissing van CNN, er zal vast een gedachte achter zitten, wat moet je zo’n kind anders vragen straks in zo’n uitzending?
quote:
Ze trok niet de racisme-kaart, maar vroeg waarom Trump specifiek tegen haar over China begint (terwijl dat geen ene reet had te maken met haar oorspronkelijke vraag).quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:25 schreef Kamover het volgende:
[..]
Waarom moet ze daar zo verongelijkt over doen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze trok niet de racisme-kaart, maar vroeg waarom Trump specifiek tegen haar over China begint (terwijl dat geen ene reet had te maken met haar oorspronkelijke vraag).
Lijkt mij zeer legitiem.
Net als Mario Balotelli.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
En dan nog meer carriere maken dan jij
Nou da’s toch al gauw weer 2 minuten monoloog wat je kan uitzenden maar daarna wordt het wel mager ben ik bangquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Misschien als ervaringsdeskundige. Ze had toch zelf Corona?
De "experts" hebben allemaal voormalig ondersteunende/ indirecte functies, geen wetenschappelijke.quote:Op donderdag 14 mei 2020 07:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Als ik 1 van die experts was zou ik mij totaal niet serieus genomen voelen.
Ik geloof wel dat hij die opmerking niet maakte uit etnische overwegingen, maar meer omdat hij geen normaal antwoord kon bedenken op een vraag en daarom weer in zijn debiele 'China' reflex schoot.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze trok niet de racisme-kaart, maar vroeg waarom Trump specifiek tegen haar over China begint (terwijl dat geen ene reet had te maken met haar oorspronkelijke vraag).
Lijkt mij zeer legitiem.
Nouja het gaat in elk geval om relevante organisaties. Greta heeft waarschijnlijk haar 2e jaars HAVO biologie nog niet gehaaldquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
De "experts" hebben allemaal voormalig ondersteunende/ indirecte functies, geen wetenschappelijke.
Oftewel het is een panel met mensen die voornamelijk zichzelf belangrijk vinden.
Vast niet met al dat staken voor het klimaat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nouja het gaat in elk geval om relevante organisaties. Greta heeft waarschijnlijk haar 2e jaars HAVO biologie nog niet gehaald
Het doet een beetje DWDD-erig aan om dan zo'n random vriendin van de show in een panel te zetten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:42 schreef Marsenal het volgende:
Het heet ook ‘Facts and Fears’, ze gaan die Thunberg waarschijnlijk inzetten om de paniekerige stem van het volk een platform te geven ofzo. Blijft dunnetjes.
Omdat ze een terechte vraag stelde en gewoon haar werk doet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarom moet ze daar zo verongelijkt over doen?
Het helpt als je vader stinkend rijk is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
En dan nog meer carriere maken dan jij
Het is inderdaad een beetje diezelfde reflex ja ‘shit ik moet nog iemand hebben en het is al drie uur ‘s middags en ik moet straks m’n lijstje inleveren oh shit is dat halina reijn’quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het doet een beetje DWDD-erig aan om dan zo'n random vriendin van de show in een panel te zetten.
Wat is de reden dan waarom ze het ineens persoonlijk maakt? Het gaat immers plotseling over haar volgens haarquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ze een terechte vraag stelde en gewoon haar werk doet.
Als Trump geen kritische vragen op zich afgevuurd wil krijgen, dan moet hij geen persco's geven. If you can't stand the heat....
Waarschijnlijk omdat hij weer eens narcistisch stond te snoeven.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:49 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wat is de reden dan waarom ze het ineens persoonlijk maakt?
Trump begon tegen haar plots over China, terwijl haar oorspronkelijke vraag daar geen ene flikker mee had te maken. Het was bovendien niet de eerste keer dat Trump dat specifiek bij haar deed.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:49 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wat is de reden dan waarom ze het ineens persoonlijk maakt? Het gaat immers plotseling over haar volgens haar
Als zij, als journaliste deze houding/reactie van Trump niet kan of wil negeren had ze misschien beter een collega kunnen sturen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij weer eens narcistisch stond te snoeven.
Nee hoor, het is ook een taak van de pers om ,wanneer de president zich als een narcistisch mongooltje gedraagt, dit te laten zien en aan te stippen. Niet om Trump de les te lezen, maar om het publiek te tonen dat men hier van doen heeft met een gare narcist.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:55 schreef Tris het volgende:
[..]
Als zij, als journaliste deze houding/reactie van Trump niet kan of wil negeren had ze misschien beter een collega kunnen sturen.
Die Chinees is niet van CNN, dat vrouwtje die daarna kwam is van CNNquote:Op donderdag 14 mei 2020 07:26 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Als Trump, als president, geen wedervragen van journalisten kan beantwoorden had hij misschien beter een collega kunnen sturen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:55 schreef Tris het volgende:
[..]
Als zij, als journaliste deze houding/reactie van Trump niet kan of wil negeren had ze misschien beter een collega kunnen sturen.
Of Trump moet geen persconferenties houden als hij er niet tegen kan wanneer vrouwen hem kritische vragen stellen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:55 schreef Tris het volgende:
[..]
Dus doelbewust vragen opzoeken en hem uit de tent lokken ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee hoor, het is ook een taak van de pers om ,wanneer de president zich als een narcistisch mongooltje gedraagt, dit te laten zien en aan te stippen. Niet om Trump de les te lezen, maar om het publiek te tonen dat men hier van doen heeft met een gare narcist.
Ze maakt er inderdaad zelf ook een drama van, dat was niet slim. Maar het is niet een uit de tent lokken, ze vraagt slechts wat het nut is van die borstklopperij. Normaalgesproken praten alleen dictators namelijk zo. Trump zijn persconferenties lijken op die van een dictator, terwijl zijn alledaags beleid eigenlijk helemaal niet zoveel afwijkt van andere presidenten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:07 schreef Tris het volgende:
[..]
Dus doelbewust vragen opzoeken en hem uit de tent lokken ofzo?
Zijn antwoord was al dom genoeg dus ze had kunnen volstaan met een ok maar ze maakt er zelf een drama van.
Ah dus het is niet racistisch maar seksistisch bedoeld?quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of Trump moet geen persconferenties houden als hij er niet tegen kan wanneer vrouwen hem kritische vragen stellen.
Ik doe niet aan dergelijke labeltjes. Die vervuilen namelijk de discussie.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:14 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ah dus het is niet racistisch maar seksistisch bedoeld?
Eens hoor. Ik heb echt geen idee meer wat te denken van de politiek in Amerika.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze maakt er inderdaad zelf ook een drama van, dat was niet slim. Maar het is niet een uit de tent lokken, ze vraagt slechts wat het nut is van die borstklopperij. Normaalgesproken praten alleen dictators namelijk zo. Trump zijn persconferenties lijken op die van een dictator, terwijl zijn alledaags beleid eigenlijk helemaal niet zoveel afwijkt van andere presidenten.
Dit.quote:Op donderdag 14 mei 2020 07:43 schreef asco het volgende:
Ik vraag me echt serieus elke dag meerdere malen af in wat voor wereld ik toch terecht gekomen ben.
Waar en hoe is het toch misgegaan?
Zij stelt een vraag. Trump geeft antwoord. Zij zegt 'waarom heb je het tegen mij?!' Omdat jij die vraag stelt daarom.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer legitiem.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het doet een beetje DWDD-erig aan om dan zo'n random vriendin van de show in een panel te zetten.
Ze stelt een vraag die geen ene reet te maken heeft met China. Vervolgens zegt Trump: 'why don't you ask China?'quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:59 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Zij stelt een vraag. Trump geeft antwoord. Zij zegt 'waarom heb je het tegen mij?!' Omdat jij die vraag stelt daarom.
Het is toch logisch dat je de persoon die de vraag stelt antwoord geeft en aankijkt? Waarom dan meteen zo boos worden? Dan kan ik alleen de conclusie trekken dat ze zich persoonlijk aangevallen voelt omdat ze Aziatisch is en Trump het over China had. Vergezocht dus...
Dat is hoe Trump is en doet hij bij meerdere journalisten. Was toen ook al bezig toen de media boos was omdat hij het the Chinese flu en kung flu noemde. Dat was niet specifiek tegen een bepaalde journalist dat doet hij bij journalisten van elke huidskleur. Aard van het beestje.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze stelt een vraag die geen ene reet te maken heeft met China. Vervolgens zegt Trump: 'why don't you ask China?'
Waarna zij reageert met: 'waarom stel je die vraag specifiek aan mij?'
Terecht wedervraag van de journalist. Want waarom de fuck begin Trump plots over China tegen haar?
Nogmaals, ik doe niet aan labeltjes. En ik begrijp ook niet waarom je Trump's idioterie probeert te bedekken met de mantel der liefde.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:10 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dat is hoe Trump is en doet hij bij meerdere journalisten. Was toen ook al bezig toen de media boos was omdat hij het the Chinese flu en kung flu noemde. Dat was niet specifiek tegen een bepaalde journalist dat doet hij bij journalisten van elke huidskleur. Aard van het beestje. Wel grappig overigens dat de media begon met het the Chinese flu te noemen. Maar toen Trump het zei was het ineens racistisch. Het zijn allemaal net een stel kleine kinderen aan beide kanten.
De vraag die ze in eerste instantie stelde was ook totaal niet relevant voor het Amerikaanse volk en had als enig doel om te provoceren zodat zij haar momentje kon pakken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze stelt een vraag die geen ene reet te maken heeft met China. Vervolgens zegt Trump: 'why don't you ask China?'
Waarna zij reageert met: 'waarom stel je die vraag specifiek aan mij?'
Terecht wedervraag van de journalist. Want waarom de fuck begin Trump plots over China tegen haar?
Die borstklopperij van Trump is wel relevant voor het Amerikaanse volk? Ik zal je het antwoord verklappen: nee. Niet meer dan terecht dus dat een journalist Trump confronteert met z'n idiote gedrag. Ik had hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De vraag die ze in eerste instantie stelde was ook totaal niet relevant voor het Amerikaanse volk en had als enig doel om te provoceren zodat zij haar momentje kon pakken.
Missie geslaagd zou ik zeggen.
Wat ik ermee wilde zeggen is dat we nu al vier jaar naar de persconferenties hebben kunnen kijken. Je zou als journalist onderhand wel moeten weten wat je kan verwachten lijkt me. Toch elke keer weer die gespeelde verbazing... Bedek het niet met de mantel der liefde maar je weet dat hij uit zijn slof kan schieten om het minste of geringste. Beetje net zoals Louis van Gaal vroeger. En ik denk ook dat sommige journalisten er wel van genieten hem uit zijn tent te lokken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, ik doe niet aan labeltjes. En ik begrijp ook niet waarom je Trump's idioterie probeert te bedekken met de mantel der liefde.
Stel nou dat Rutte zichzelf op de borst zou kloppen omdat hij de coronacrisis naar eigen zeggen geweldig heeft getackeld. Dat terwijl het aantal sterfgevallen en nieuwe besmettingen nog dagelijks explosief toeneemt.
Wanneer een Amerikaanse journalist hem vervolgens vraagt waarom hij zo doet, reageert hij door te wijzen naar de VS. 'Why don't you ask the United States'?
Dat zou toch debiel zijn? En het is dan toch terecht dat de betreffende journalist hem daar op aanspreekt?
Rutte zou trouwens nog diezelfde dag uit het torentje zijn geschopt door de Tweede Kamer als hij zich zo zou gedragen.
Ik heb die conferentie nog vluchtig teruggekeken. Genoeg relevante vragen die men kon stellen en die ook gesteld werden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die borstklopperij van Trump is wel relevant voor het Amerikaanse volk? Ik zal je het antwoord verklappen: nee. Niet meer dan terecht dus dat een journalist Trump confronteert met z'n idiote gedrag. Ik had hetzelfde gedaan.
Het is vooral een uiting van frustratie. Trump meldt over het algemeen nooit iets zinnigs tijdens persco's. Het zijn zelfbevredigingssessies die vooral bedoeld zijn om z'n eigen ego te strelen. Als journalist kun je daar in meegaan of je kunt de president daar op aanspreken. Deze meid deed dat laatste. Hulde voor haar.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:29 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Wat ik ermee wilde zeggen is dat we nu al vier jaar naar de persconferenties hebben kunnen kijken. Je zou als journalist onderhand wel moeten weten wat je kan verwachten lijkt me. Toch elke keer weer die gespeelde verbazing... Bedek het niet met de mantel der liefde maar je weet dat hij uit zijn slof kan schieten om het minste of geringste. Beetje net zoals Louis van Gaal vroeger. En ik denk ook dat sommige journalisten er wel van genieten hem uit zijn tent te lokken.
Daar is het sommige van die journalisten ook om te doen, even een momentje pakken en je naam gaat de halve wereld over.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:29 schreef Moustachio het volgende:
[..]
En ik denk ook dat sommige journalisten er wel van genieten hem uit zijn tent te lokken.
Het is nodig Trump van repliek te dienen omdat hij een persconferentie misbruikt voor schaamteloze borstklopperij. Hij staat daar om de media toe te spreken. Het is niet een podium op een van z'n krankzinnige rallies. Dus als hij zichzelf ten overstaan van het nationale journaille veren in de reet gaat lopen steken, dan is het logisch dat een journalist hem vraagt waar dit in godsnaam op slaat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb die conferentie nog vluchtig teruggekeken. Genoeg relevante vragen die men kon stellen en die ook gesteld werden.
Het feit dat je jezelf liever bezig houd met politiek activisme ipv je werk als journalist is nu precies het probleem van de media. Waarom is het nodig Trump van repliek te bedienen? Is dat niet de taak van zijn politiek tegenstander (Biden)?
Ik hoorde gisteren een mooie analyze over dit fragment. Journalist 1 stelt in de ogen van Trump een "nasty question" en hij geeft een racistisch antwoord terug. Hij geeft direct de beurt aan journalist 2 maar die laat vervolgens journalist 1 nog een keer iets zeggen. Trump snauwt journalist 1 af en is vervolgens boos op journalist 2 dat ze journalist 1 nog iets liet zeggen en snauwt haar ook af. Vervolgens gaat hij meteen door naar journlist 3 maar journalist 3 wijst vervolgens weer naar journalist 2 dat zij eerst mag. Eindresultaat: Trump is volledig z'n autoriteit en controle kwijt en loopt daarom boos wegquote:
Een beetje onzin om je hier druk om te maken. Want wat je wel en niet kijkt bepaal je zelf. Of zijn die luitjes op twitter en of schijtboek verplicht om naar CNN te kijken?quote:Op donderdag 14 mei 2020 04:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat zou hetzelfde zijn als NOS journaal die Ali B inhuurt om over corona te komen praten.
Waarom zou dat een doel moeten zijn van een serieuze nieuwszender?quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:00 schreef Hexagon het volgende:
Goede keuze want Greta is de beste manier om alt-right figuren te laten krijsen
Dat is het altijd al geweest. CNN voor de democraten en Fox voor de republikeinen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 07:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
CNN begint inderdaad steeds meer en spiegel van FOX te worden.
Wat inderdaad raar is als ze alleen Ali B inhuren en hem tussen allemaal virologen zetten. Dan is het inderdaad wel eerlijk om je af te vragen wat Ali daar in godsnaam tussen doet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 04:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Besser, Gupta en Sebelius lijken me echter wel echt zwaargewichten uit de gezondheidsindustrie te zijn en wat dat betreft is het misschien niet handig om daar bij te gaan zitten, daar detoneert ze teveel voor en gaat daar nooit slim voor de dag komen. Het zou misschien handig zijn als haar ouders tegen haar zouden zeggen dat ze zoiets beter niet kan doen en bij beter bij haar leest kan blijven.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat inderdaad raar is als ze alleen Ali B inhuren en hem tussen allemaal virologen zetten. Dan is het inderdaad wel eerlijk om je af te vragen wat Ali daar in godsnaam tussen doet.
Maar als in diezelfde uitzending ook Halina Reijn en Joop Braakhekke langskomen, krijgt Ali B's aanwezigheid ook context (dat het ze dus niet om het uitnodigen van experts gaat, maar om bekende mensen).
En daar in dezelfde CNN uitzending ook een regisseur en chefkok langs kwamen, gaat het ze dus blijkbaar niet exclusief om die 'expert opinion'. Dan kan ik me ook niet echt aan de aanwezigheid van Greta storen.
Het coronapanel, waar ook filmregisseurs en chefkoks inzitten. Allemaal geen probleem, maar Greta!?quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:56 schreef speknek het volgende:
Edit: ik zie nu pas dat het een corona panel is, terechte klacht wel, tenzij het over het effect van thuiswerken op het klimaat gaat.
Een nieuwszender moet gewoon de feiten brengen met wat duiding. Meer niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:38 schreef sp3c het volgende:
ja nou zo'n nieuwszender moet niet over het nieuws praten idd
wat denken ze wel niet
Het is inderdaad wel doeltreffend als je de anti-Fox wilt zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou dat een doel moeten zijn van een serieuze nieuwszender?
Retorische vraag natuurlijk. Cnn is al jaren geen serieuze nieuwszender meer.
Blijkbaar is het dus een programma waar zowel experts als beroemdheden plaats nemen. Het is me meteen helder in welke categorie Greta valt (mbt dit onderwerp).quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Besser, Gupta en Sebelius lijken me echter wel echt zwaargewichten uit de gezondheidsindustrie te zijn
Misschien. Maar ik verwacht dat ze, muv haar stokpaardje klimaat (waar ze vast wel veel van af zal weten) sowieso niet echt veel slims te melden heeft. Ze is immers nog een kind.quote:en wat dat betreft is het misschien niet handig om daar bij te gaan zitten, daar detoneert ze teveel voor en gaat daar nooit slim voor de dag komen.
Waarschijnlijk waren haar PR-lui van een andere mening.quote:Het zou misschien handig zijn als haar ouders tegen haar zouden zeggen dat ze zoiets beter niet kan doen en bij beter bij haar leest kan blijven.
Niemand is er wijzer van geworden, niet het volk dat geïnformeerd moet worden, niet de president die zijn beleid verder kan toelichten en de journalist word waarschijnlijk volgende keer overgeslagen met het stellen van vragen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is nodig Trump van repliek te dienen omdat hij een persconferentie misbruikt voor schaamteloze borstklopperij. Hij staat daar om de media toe te spreken. Het is niet een podium op een van z'n krankzinnige rallies. Dus als hij zichzelf ten overstaan van het nationale journaille veren in de reet gaat lopen steken, dan is het logisch dat een journalist hem vraagt waar dit in godsnaam op slaat.
Als Trump de persmomentjes puur en alleen zou gebruiken voor het 'informeren van het Amerikaanse volk', had je honderd procent gelijk gehad. Maar dat is natuurlijk niet wat hij doet, en dat weet jij ook. Trump vindt het nodig om zichzelf tijdens de persco's schaamteloos op de borst kloppen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niemand is er wijzer van geworden, niet het volk dat geïnformeerd moet worden, niet de president die zijn beleid verder kan toelichten en de journalist word waarschijnlijk volgende keer overgeslagen met het stellen van vragen.
Maar ja het momentje heeft ze wel even kunnen pakken.
Wat een flauwekul. Rutte had t bij de laatste 2 verkiezingen ook steeds over hoe NL scoort tov andere landen etcquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze maakt er inderdaad zelf ook een drama van, dat was niet slim. Maar het is niet een uit de tent lokken, ze vraagt slechts wat het nut is van die borstklopperij. Normaalgesproken praten alleen dictators namelijk zo. Trump zijn persconferenties lijken op die van een dictator, terwijl zijn alledaags beleid eigenlijk helemaal niet zoveel afwijkt van andere presidenten.
Je beschrijft gewoon de belachelijke persconferentie zelf..quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niemand is er wijzer van geworden, niet het volk dat geïnformeerd moet worden, de president heeft zijn beleid verder niet toegelicht. Maar ja het momentje heeft ze hij wel even kunnen pakken.
Ja echt een expert die je aan tafel moet hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:27 schreef sp3c het volgende:
het kind had toch ook gewoon 2 of 3 dagen last van corona?
en bij CNN hebben ze haar nummer dus ze zullen wel willen vragen hoe het was en hoe het er nu mee gaat oid
ik vind het allemaal niet zo raar hoor
Daarom, soms moet je kinderen tegen zichzelf in bescherming nemen. Greta heeft een prima verhaal over het klimaat maar dit doet haar imago meer kwaad dan goed. Eigenlijk zouden ze dat bij cnn ook in moeten zien.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Blijkbaar is het dus een programma waar zowel experts als beroemdheden plaats nemen. Het is me meteen helder in welke categorie Greta valt (mbt dit onderwerp).
[..]
Misschien. Maar ik verwacht dat ze, muv haar stokpaardje klimaat (waar ze vast wel veel van af zal weten) sowieso niet echt veel slims te melden heeft. Ze is immers nog een kind.
Laat d'r vader dan ook maar wat verhaaltjes over corona schrijven, zoals hij dat voor haar over het milieu doet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daarom, soms moet je kinderen tegen zichzelf in bescherming nemen. Greta heeft een prima verhaal over het klimaat maar dit doet haar meer kwaad dan goed. Eigenlijk zouden ze dat bij cnn ook in moeten zien.
Als dit het niveau is van wie dan ook die vragen stelt dan snap ik de irritatie wel van Trump. Dat persoonlijk maken is echt onprofessioneel..Of dat dan alleen bij vrouwen is weet ik niet. Als een baby weg lopen is dan weer heel wat anders, net al zo onprofessioneel van Trump dus.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dergelijke labeltjes. Die vervuilen namelijk de discussie.
Maar ik volg de persco's van Trump al wat langer en inmiddels is duidelijk dat hij kritische vragen van met name vrouwelijke journalisten slecht trekt.
Dan kijk je toch niet, de tering he..quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja echt een expert die je aan tafel moet hebben
Logisch? Nee niet bepaald. Maar goed wij worden het niet eens dus tja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet, de tering he..
Ze is bekend, ze heeft ervaring ermee. Logisch dat ze een keer in een talkshowtje komt aanschuiven.
Maar nee: MOORD ENDE BRAND
Inderdaad. Zou dit allemaal bedacht zijn door Ricky Gervais..daar lijkt het wel op. En zou geniaal zijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit lijkt rechtstreeks uit 'the office' gekomen
Dus je vindt het geen probleem dat Trump zichzelf schaamteloos op de borst klopt tijdens persco's. Nee, volgens jou is het echte schandaal dat journalisten hem daar op aanspreken?quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:53 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Als dit het niveau is van wie dan ook die vragen stelt dan snap ik de irritatie wel van Trump. Dat persoonlijk maken is echt onprofessioneel..Of dat dan alleen bij vrouwen is weet ik niet. Als een baby weg lopen is dan weer heel wat anders, net al zo onprofessioneel van Trump dus.
De haat voor dat kind zit diep of niet? GRETA GIRL BADquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Logisch? Nee niet bepaald. Maar goed wij worden het niet eens dus tja.
Ja want je bent niet eens met een gast van een aflevering van een talkshowtje, dan kun je beter alles wat een omroep uitzend boycottenquote:Het geeft overigens wel weer een nieuwe bevestiging van de zeer matige kwaliteit van CNN. Prettig dat ze dat op deze manier even voor iedereen helder maken.
Direct gevolg natuurlijk van het van de buis halen van astrotvquote:Op donderdag 14 mei 2020 12:00 schreef Gehenna het volgende:
Misschien is Ongehoord Nederland wat meer voor je, lekker astro-skypen met Pimmetje
Wat is daar in principe mis mee dan? Juist bij de president, de eerste burger, van je land past dat borstkloppen prima. Dat Nederland hier heel wat meer bescheiden in is zegt niks over wat 'goed' of 'fout'is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je vindt het geen probleem dat Trump zichzelf schaamteloos op de borst klopt tijdens persco's. Nee, volgens jou is het echte schandaal dat journalisten hem daar op aanspreken?
Oke.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De haat voor dat kind zit diep of niet? GRETA GIRL BAD
[..]
Ja want je bent niet eens met een gast van een aflevering van een talkshowtje, dan kun je beter alles wat een omroep uitzend boycotten
Misschien is Ongehoord Nederland wat meer voor je, lekker astro-skypen met Pimmetje
Moet ik werkelijk uitleggen wat er mis is met jezelf op de borst kloppen, terwijl er inmiddels 85.000 Amerikanen zijn gestorven en de teller staat op 1,5 miljoen besmettingen? Waar nog eens bij komt dat die aantallen nog altijd flink toenemen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wat is daar in principe mis mee dan? Juist bij de president, de eerste burger, van je land past dat borstkloppen prima. Dat Nederland hier heel wat meer bescheiden in is zegt niks over wat 'goed' of 'fout'is.
De vraag waarom dat borstkloppen precies belangrijk is, is dus helemaal niet relevant en niet inhoudelijk. Ze zou ook inhoudelijke vragen kunnen stellen. Daar kiest ze niet voor. Krijgt van Trump ook niks inhoudelijks terug, wat ik logisch vind, en gaat het vervolgens allemaal op het eigen persoontje betrekken alsof zij zo belangrijk is ineens.
verkijk je daar niet op koos.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hard roepen dat je nooit CNN kijkt, maar je wel opwinden als de zender een panellid in de arm neemt die jij stom vindt.
Ieder z'n hobby, zullen we maar zeggen.
Bovendien een vraag die bij een groot deel van de bevolking leeft.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik werkelijk uitleggen wat er mis is met jezelf op de borst kloppen, terwijl er inmiddels 85.000 Amerikanen zijn gestorven en de teller staat op 1,5 miljoen besmettingen? Waar nog eens bij komt dat die aantallen nog altijd flink toenemen.
Want dat is ook wat de journalist vroeg. Waarom klopt u zichzelf op de borst terwijl er dagelijks nog altijd veel Amerikanen overlijden aan de ziekte?
Smaken verschillen, maar ik vind dat een zeer legitieme vraag.
Ze heeft een paar dagen een kuchje gehad, snel uitnodigen want ze heeft ervaring.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet, de tering he..
Ze is bekend, ze heeft ervaring ermee. Logisch dat ze een keer in een talkshowtje komt aanschuiven.
Maar nee: MOORD ENDE BRAND
Haha dit wel hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze heeft een paar dagen een kuchje gehad, snel uitnodigen want ze heeft ervaring.
Ze is niet uigenodigd als expert, net zo min als de filmregisseur, chefkok en andere gasten die CNN uitgenodigd hebben door de tijd.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Greta is verkouden geweest nu is ze ineens een corona expert. Ja nee oke Trump is gek of zo.![]()
Er is niks mis mee. Vergelijkkingen met andere landen gaan bij corona niet op. Daarnaast spreekt ook Rutte van hoe goed we het allemaal doen en we eea verdiend hebben terwijl er mensen door corona liggen te kreperen en de cijfers misschien die dag wel zijn gestegen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik werkelijk uitleggen wat er mis is met jezelf op de borst kloppen, terwijl er inmiddels 85.000 Amerikanen zijn gestorven en de teller staat op 1,5 miljoen besmettingen? Waar nog eens bij komt dat die aantallen nog altijd flink toenemen.
En ik dus nietquote:Want dat is ook wat de journalist vroeg. Waarom klopt u zichzelf op de borst terwijl er dagelijks nog altijd veel Amerikanen overlijden aan de ziekte?
Smaken verschillen, maar ik vind dat een zeer legitieme vraag.
Dus de OP klopt niet?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ze is niet uigenodigd als expert, net zo min als de filmregisseur, chefkok en andere gasten die CNN uitgenodigd hebben door de tijd.
Rutte gaf ons (de inwoners) een compliment omdat we ons over het algemeen netjes aan de coronaregels hebben gehouden. Trump geeft zichzelf een compliment omdat hij naar eigen zeggen een 'terrific job' heeft gedaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Er is niks mis mee. Vergelijkkingen met andere landen gaan bij corona niet op. Daarnaast spreekt ook Rutte van hoe goed we het allemaal doen en we eea verdiend hebben terwijl er mensen door corona liggen te kreperen en de cijfers misschien die dag wel zijn gestegen.
De journalist haakte in op wat Trump zei. De president stak zichzelf veren in de reet, waarna zij vroeg waar dat voor nodig is.quote:En ik dus niethet is geen inhoudelijke vraag. Het is suggestief en brengt de hele aanpak dus geen steek verder, zoals je ook ziet aan het vervolg van die persco. Ze proberen elkaar vooral op persoonlijk vlak te overtreffen in kinderachtigheid.
Waarom stelt ze niet gewoon een inhoudelijke vraag. Hoe trump denkt de economie te ondersteunen. Hoe hij denkt het zorgstelsel overeind te houden. Wat zijn aanpak is, naast injecteren van chloor, op het verminderen van de aantallen en vooral slachtoffers etc.
Het artikel uit de OP maakt dezelfde fout. Jazeker. Hoewel ik wel durf te zeggen dat ze de fout bewust maken...quote:
Zodra Trump over chay-nah begint weet je dat ie idd een rookgordijn op probeert trekken. Volstrekt doorzichtig. Entertainment van de bovenste plank die man. "You should ask chay nah"quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat Trump reageert met 'vraag maar aan China' en enkele ogenblikken later de persco abrupt afbreekt en snel de benen neemt, is veelzeggend.
Hm nou gooi dan maar op slot, al blijft het natuurlijk kolder om overal een autistisch kind voor uit te nodigen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het artikel uit de OP maakt dezelfde fout. Jazeker. Hoewel ik wel durf te zeggen dat ze de fout bewust maken...
Ze framen het als een "panel corona experts" . Terwijl er ook gewoon filmregisseurs en chefkoks aan tafel zitten.
Maar da's toch niet gek van een krant die vaker kritiek krijgt vanwege de sensationele stijl ...
De eerste golfoorlog ('90/ '91), toen was CNN nog relevant.quote:Op donderdag 14 mei 2020 05:21 schreef sp3c het volgende:
kan me de laatste keer dat ik CNN heb gekeken uberhaupt niet herinneren
zal wel 9-11 geweest zijn oid
Ze kan covid-19 vast zien...quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:29 schreef sp3c het volgende:
zoiets
https://www.nd.nl/nieuws/(...)ze-coronavirus-heeft
gelukkig viel het allemaal wel mee jongons
Rutte klopt zichzelf ook op de borst, onder andere met z'n beste kabinet sinds de tweede wereldoorlog gelul enzovoort.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rutte gaf ons (de inwoners) een compliment omdat we ons over het algemeen netjes aan de coronaregels hebben gehouden. Trump geeft zichzelf een compliment omdat hij naar eigen zeggen een 'terrific job' heeft gedaan.
Zie je het verschil?
Dat vat het wel goed samen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm nou gooi dan maar op slot, al blijft het natuurlijk kolder om overal een autistisch kind voor uit te nodigen.
Perfect samengevat. Ik kon het niet beter.quote:Op donderdag 14 mei 2020 03:57 schreef Scarface88 het volgende:
Kort samengevat. CNN voegt Greta Thunberg toe aan hun panel corona experts en twitter explodeert.
Greta staat even niet in de spotlights omdat niemand nu over klimaat praat dus wil ze aandacht. Veel verder dan boos kijken en "how dare you you destroyed my dreams" komt ze meestal niet. Verder was CNN was al een tijdje niet meer serieus te nemen en moeten ze doen wat ze willen.
? Waarom beledig je satan met zo'n uitspraak? Hoe kun je satan, een naar beneden gevallen engel, gaan vergelijken met Trump, een omhoog gevallen idiote makelaar?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:51 schreef DrMabuse het volgende:
PS: Ik neem aan dat de grote satan Trump weer van alles de schuld heeft gekregen?
Dat was in 2013 en dat vond ik inderdaad een belachelijke opmerking van Rutte. En ik heb zo'n vermoeden dat jij daar ook vindt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:08 schreef Selqae het volgende:
[..]
Rutte klopt zichzelf ook op de borst, onder andere met z'n beste kabinet sinds de tweede wereldoorlog gelul enzovoort.
Bedankt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
Perfect samengevat. Ik kon het niet beter.
Mwah, conflict op tv is juist een strategie van CNN de laatste jaren. Misschien redelijk voor de kijkcijfers, maar journalistiek knap waardeloos (dit in tegenstelling tot hun geschreven journalistiek die imho best goed is).quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:19 schreef Tanatos het volgende:
Ik dacht eerst wat stompzinnig.
Maar gezien hoe druk sommige mensen zich erover kunnen maken lijkt het best een slimme zet.
Kijkcijfers is reclameverkoop, is geld.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mwah, conflict op tv is juist een strategie van CNN de laatste jaren. Misschien redelijk voor de kijkcijfers, maar journalistiek knap waardeloos (dit in tegenstelling tot hun geschreven journalistiek die imho best goed is).
Ja, ik meen dat ik dit ook erken in mijn post?! Dat maakt het product alleen niet beter in journalistieke/informatieve zin wat jij ook zegt, dus waar hebben we het over?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:56 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Kijkcijfers is reclameverkoop, is geld.
Ik kijk geen Amerikaanse nieuwszenders, doorgeslagen, hysterische sensatiewaanzin.
Als je in Den Haag over straat loopt word je er al ongevraagd mee geconfronteerd:quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zou mooi zijn als we allemaal eens die politiek activistische zender alle aandacht zouden geven die het verdient. 0.
Dat vind ik wel mooi eigenlijk. Ze is ook een symbool en wordt zo wel mooi weergegeven. Waarom zou je dit erg vinden?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je in Den Haag over straat loopt word je er al ongevraagd mee geconfronteerd:
[ afbeelding ]
Omdat het lelijk is ?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat vind ik wel mooi eigenlijk. Ze is ook een symbool en wordt zo wel mooi weergegeven. Waarom zou je dit erg vinden?
Omdat het de Haagse burger 17.000 Euro kost en omdat je als stad heel erg moet uitkijken met politieke kleur als je zulk soort gesubsidieerde projecten wil doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat vind ik wel mooi eigenlijk. Ze is ook een symbool en wordt zo wel mooi weergegeven. Waarom zou je dit erg vinden?
Je zei niet dat het gesubsidieerd was. Dat wist ik niet. Maar alleen apolitieke kunst mag dus gesubsidieerd worden?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat het de Haagse burger 17.000 Euro kost en omdat je als stad heel erg moet uitkijken met politieke kleur als je zulk soort gesubsidieerde projecten wil doen.
Toch wel knap dat een meisje van 16 of 17 over de hele wereld gefrustreerde kereltjes compleet over de zeik kan krijgen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je in Den Haag over straat loopt word je er al ongevraagd mee geconfronteerd:
[ afbeelding ]
Dat gaat wat ver. Maar voor heel veel geld iemand als Greta levensgroot als een halfgod afbeelden op de hogeschool kan echt niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je zei niet dat het gesubsidieerd was. Dat wist ik niet. Maar alleen apolitieke kunst mag dus gesubsidieerd worden?
Vergeleken met de rest van het gebouw op de foto valt dat zo te zien wel mee.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Omdat het lelijk is ?
Hoezo niet? Ik vind het wel grappig en wat hebben. Ik heb verder echt helemaal niks met haar en vind d'r schijtirritant, en ben zelf groot voorstander van het aanpakken van klimaatverandering.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. Maar voor heel veel geld iemand als Greta levensgroot als een halfgod afbeelden op de hogeschool kan echt niet.
Ze is geen neutraal of onomstreden persoon. Het is hetzelfde als een klimaathoaxer op zo'n manier op een publiek gebouw schilderen als ultiem eerbetoon.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vind het wel grappig en wat hebben. Ik heb verder echt helemaal niks met haar en vind d'r schijtirritant, en ben zelf groot voorstander van het aanpakken van klimaatverandering.
Maar Baudet is daadwerkelijk een parlementarier ... en dat is misschien wel wat gek, hoewel ik er dan nog niet per se tegen zou zijn. Stel deze artiest was fan van Baudet.... who cares? Ik had dan wel wat meer aan zijn of haar mentale vermogens getwijfeld, dat wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze is geen neutraal of onomstreden persoon. Het is hetzelfde als een klimaathoaxer op zo'n manier op een publiek gebouw schilderen als ultiem eerbetoon.
Het zou evengoed fout zijn geweest als het Thierry Baudet was geweest op die schildering.
The great shift of 2012.quote:Op donderdag 14 mei 2020 07:43 schreef asco het volgende:
Ik vraag me echt serieus elke dag meerdere malen af in wat voor wereld ik toch terecht gekomen ben.
Waar en hoe is het toch misgegaan?
Als een gemeente voor openbare kunst zorgt dan zitten daar normaal gesproken een hoop criteria aan vast en dat is niet omdat iemand in de raad 'fan is van iemand' dat daardoor een portret van 10 meter geschilderd word.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar Baudet is daadwerkelijk een parlementarier ... en dat is misschien wel wat gek, hoewel ik er dan nog niet per se tegen zou zijn. Stel deze artiest was fan van Baudet.... who cares? Ik had dan wel wat meer aan zijn of haar mentale vermogens getwijfeld, dat wel.
Met deze artiest bedoel ik simpelweg de persoon die dat kunstwerk gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als een gemeente voor openbare kunst zorgt dan zitten daar normaal gesproken een hoop criteria aan vast en dat is niet omdat iemand in de raad 'fan is van iemand' dat daardoor een portret van 10 meter geschilderd word.
Wie je met deze artiest bedoeld begrijp ik niet helemaal.
Dat is een kunstenaarsduo dat geschilderd heeft wat hun opdrachtgever, de gemeente Den Haag, hen heeft opgedragen. Zeventien duizend Euro is niet slecht voor 3 daagjes schilderen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Met deze artiest bedoel ik simpelweg de persoon die dat kunstwerk gemaakt heeft.
Het is domweg het risico wat je hebt als vrije je kunt bestelt.
Dan kun je wel lopen haten, maar zij heeft Trump wel in het echt gezien.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:14 schreef Morrigan het volgende:
Verder snap ik de keuze van CNN wel. Ze willen natuurlijk ook het jonger publiek (kinderen) aanspreken, dus kiezen ze voor een tiener due redelijk bekend is en praat over serieuze onderwerpen.
Ik heb Bill Clinton eens in het echt gezien. Wil je mij nu aanraken?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dan kun je wel lopen haten, maar zij heeft Trump wel in het echt gezien.
Niet voordat je de sperma uit je mondhoeken wegveegt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb Bill Clinton eens in het echt gezien. Wil je mij nu aanraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Want alle kinderen indentificeren zich met die buikspreekpop?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:14 schreef Morrigan het volgende:
Verder snap ik de keuze van CNN wel. Ze willen natuurlijk ook het jonger publiek (kinderen) aanspreken, dus kiezen ze voor een tiener due redelijk bekend is en praat over serieuze onderwerpen.
Nog niet met Bill Cosby's penis.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb Bill Clinton eens in het echt gezien. Wil je mij nu aanraken?
Nee...het geeft de manipulatie aan door geselecteerde mensen die willen eisen dat anderen doen hoe zij -politiek- denkenquote:Op donderdag 14 mei 2020 04:44 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk
Amerikaanse zender nodigt raar Zweeds (?) meisje uit voor coronoadiscussie en twitteraars twitteren er superveel over ... nou stop de pers hoor
dit is echt gewoon matig binnenlands NWS uit het buitenland
Drama verkoopt altijd goed...vooral bij mensen met een wat lager -laag- IQ.quote:
Dit is een grap, toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:14 schreef Morrigan het volgende:
Voor iemand die zegt geen CNN te kijken, ben je er maar druk mee.quote:
lijkt me wat vergezochtquote:Op vrijdag 15 mei 2020 06:16 schreef cempexo het volgende:
[..]
Nee...het geeft de manipulatie aan door geselecteerde mensen die willen eisen dat anderen doen hoe zij -politiek- denken
Wel in de ogen van CNN.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Want alle kinderen indentificeren zich met die buikspreekpop?
Het is groepsgedrag. Voldoe je niet aan dat gewenste gedrag dan wordt je als straf genegeerd of uit de groep gezet.quote:
okquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:53 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het is groepsgedrag. Voldoe je niet aan dat gewenste gedrag dan wordt je als straf genegeerd of uit de groep gezet.
Heb het bekeken.quote:
Dit.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:49 schreef ConnerJohn het volgende:
Greta is het voorbeeld van de kloof tussen het volk en de media. Naast een paar linkse knakkers neemt niemand dat kind serieus en irriteert zich aan haar. Journalisten hebben zelf niet door waarom ze ondertussen nog minder vertrouwd worden als bankmedewerkers net na de vorige crisis.
twitter:venessawong twitterde op woensdag 13-05-2020 om 02:50:43Since the last recession, ~30,000 journalism jobs vanished. Journalists laid off today will likely be unemployed for months and likely, by necessity, have to find employment in other fields. A lay-off now would effectively end a career in journalism. We have to save jobs. https://t.co/rXzjQVQXv5 reageer retweet
Waarom vind jij het een 'lichtpuntje' als mensen hun baan kwijtraken?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:46 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Dit.
Gelukkig is er ook een lichtpuntje in deze crisis.twitter:venessawong twitterde op woensdag 13-05-2020 om 02:50:43Since the last recession, ~30,000 journalism jobs vanished. Journalists laid off today will likely be unemployed for months and likely, by necessity, have to find employment in other fields. A lay-off now would effectively end a career in journalism. We have to save jobs. https://t.co/rXzjQVQXv5 reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom vind jij het een 'lichtpuntje' als mensen hun baan kwijtraken?
Als ophef clickbait sites als Buzzfeed en Vice verdwijnen verliezen we niks van waarde.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk eerder dat het qua aantallen meer zal gaan om journalisten van lokale noodlijdende kranten enzo en niet van een clickbaitfabriek, denk je niet? Al met al zullen een Buzzfeed en Vice niet bijster veel mensen in dienst hebben ten opzichte van 30,000.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:52 schreef Aurelius het volgende:
[..]
[..]
Als ophef clickbait sites als Buzzfeed en Vice verdwijnen verliezen we niks van waarde.
Wat bankiers waren in de vorige crisis, zijn "journalisten" tijdens deze crisis.
Journalisten zijn nog wel eens kritisch tegenover types als Trump, Orbán, Poetin, Boldonaro en Erdogan. Dat zal wel als vervelend worden ervaren.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, als een restaurant of kledingzaak die ik nooit bezoek over de kop gaat, verliezen we ook niks van waarde. Maar het is natuurlijk wel vervelend voor mensen die hun baan en inkomen verliezen. Plus dat het ons als gemeenschap weer geld kost.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:52 schreef Aurelius het volgende:
[..]
[..]
Als ophef clickbait sites als Buzzfeed en Vice verdwijnen verliezen we niks van waarde.
Wat bankiers waren in de vorige crisis, zijn "journalisten" tijdens deze crisis.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel benieuwd was ja. Greta stelde niet teleur. Ze was weer zoals gewoonlijk een ingestudeerde tekst van vriend George Soros aan het voorlezen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt geen CNN te kijken, ben je er maar druk mee.
Gefeliciteerd CNN, opzet geslaagd.quote:
Ik vond , wat ik gezien heb, vanaf het begin juist enorm stuntelig, wazig en onsamenhangend wat er uit haar mond kwam.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel benieuwd was ja. Greta stelde niet teleur. Ze was weer zoals gewoonlijk een ingestudeerde tekst van vriend George Soros aan het voorlezen.
quote:Haar wazige verhaal als Corona overlevende bleek uiteindelijk een verhaal van het wel/niet/misschien wel/misschien niet hebben (gehad) van Corona, haar wel/niet getest hoeven worden, haar wel/niet zelf isolatie met anderen in haar woning en het wel vrij kunnen gaan en staan in Zweden.
Chucky.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Greta zou zo mee kunnen spelen in een of andere horrorfilm met die creepy fanatieke gezichtsuitdrukking.
Want de rest van de wereld heeft er geen last van?quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:50 schreef Aurelius het volgende:
Go woke, go broke.
Je druk maken over klimaat is sowieso een white privilege ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |