Leuke review.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef JanCees het volgende:
Goede TT
Goede OP
Goede TS
Mijn oordeel: 10/10
Kan ik mee levenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef JanCees het volgende:
Goede TT
Goede OP
Goede TS
Mijn oordeel: 10/10
Ik eer je TT zo wel in de OPquote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Ik had als TT Lenny NSB ole ole
Graag wijzigen @:ggmm
Persoonlijke aanval, TR meegepakt.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Ik had als TT Lenny NSB ole ole
Graag wijzigen @:ggmm
Ik had gisteren mijn note gedeeld.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe note is uit![]()
![]()
VBLED
Ik ga de note NIET delen.
@:ggmm
Zat @GGMM weer te schuimbekken in je DM? (dit doet hij regelmatig)quote:Op donderdag 30 april 2020 17:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn note gedeeld.
Nou dat heb ik geweten hoor!
weet ik nietquote:Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodje gezond en broodje zalm.
Denk rijst met gehakt, spinazie, ui, eiquote:Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Imma eat cock tonight.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inderdaad ik ga alvast weg voordat hij hier woest binnenkomt.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm als hij straks weer online is
Pho dac biet en Cha gio gaquote:Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelf gemaakt of afhaal?quote:
Prima combinatie. Niks mis mee.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk rijst met gehakt, spinazie, ui, ei
Als het maar makkelijk is
Friet.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Afhaal ja.quote:
Zal wel effe schrikken zijn geweest, zo'n bruine in je buurt.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Afhaal ja.
Er is een echte vietnamees nu hier vlakbij dus ik ga dat testen.
pics per dm of hier natuurlijk ik ben echt benieuwdquote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Afhaal ja.
Goed man, lokale middenstand ondersteunenquote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Afhaal ja.
bij gebrek aan de Happy Mealquote:Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet zometeen patat met kipnuggets
Wij gaan van het weekend afhalen bij Dijk 9. Ken je dat?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Afhaal ja.
Hoe weet je dat hij echt is, in de keuken gaan kijken?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Afhaal ja.
Niet gekliktquote:Op donderdag 30 april 2020 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Voor 350 een sleeve willen laten zetten![]()
Dan verdien je het ook
(niet klikken)
Eens. TILBURGEDquote:Op donderdag 30 april 2020 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is uit Tilburg trouwens, smerige tokkiestad
Dit zijn echt maar dan ook echt intens domme mensenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit zijn echt maar dan ook echt intens domme mensen
"Hij zou er 1 achter mijn oor zetten zodat het achter mijn haar valt, maar hij heeft hem in mijn nek gezet"
"Had je dat niet door dan?"
"Nee want ik heb geen gevoel in mijn nek"
Ook niet verrassend met 5 lagen vet
Dus het is gewoon mogelijk dat wij elkaar irl hebben gezien! Dat vind ik beangstigend.quote:
Oke. En jij kijkt er naar.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
"Hij zou er 1 achter mijn oor zetten zodat het achter mijn haar valt, maar hij heeft hem in mijn nek gezet"
Ik ben nog in de eerste minuut, maar dit belooft veel goeds @Doublepain !quote:Op donderdag 30 april 2020 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Voor 350 een sleeve willen laten zetten![]()
Dan verdien je het ook
(niet klikken)
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah, hier hebben we de andere helft van de familie Pot.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben nog in de eerste minuut, maar dit belooft veel goeds @:Doublepain !
[ afbeelding ]
#staystrongappiequote:Op donderdag 30 april 2020 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ah, hier hebben we de andere helft van de familie Pot.
[ afbeelding ]
Geeft niks maat.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben gisteren overigens weer na 10 minuten in slaap gekankerd bij die serie van @:elan
Ik weet nou niet meer zeker of het aan mij of aan de serie ligt.
Half rauwe aardappelen uit de oven en het hele huis vol rook.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:01 schreef Buitendam het volgende:
Genoten van Bakken met Braadslee #6.
Eindelijk een hartaanvalletje?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:01 schreef Buitendam het volgende:
Wat is datquote:Op donderdag 30 april 2020 19:01 schreef Buitendam het volgende:
ik kijk niet naar die zwakzinnigequote:Op donderdag 30 april 2020 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Slinger YouTube aan, want Bradge verdient die views.
maat nog kijktip? netflixquote:Op donderdag 30 april 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog twee dagen.
Geniet ervan maat.
Film of serie?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
maat nog kijktip? netflix
geen fantasy
geen scifi onzin
geen comedy zooi
Unorthodoxquote:Op donderdag 30 april 2020 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen fantasy
geen scifi onzin
geen comedy zooi
Ik zag gisteren ‘Angel has Fallen’quote:Op donderdag 30 april 2020 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen fantasy
geen scifi onzin
geen comedy zooi
Watquote:Op donderdag 30 april 2020 19:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ‘Angel has Fallen’
Prima filmpje.
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Prima filmpje.
bedankt voor de suggestiesquote:Op donderdag 30 april 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sunderland till i die, The last dance, Broadchurch, al vind je die laatste wat saai denk ik.
Is dat weer een variant op london has fallen of olympus has fallenquote:Op donderdag 30 april 2020 19:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Prima filmpje.
World War II in color.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen fantasy
geen scifi onzin
geen comedy zooi
Broadchurch is toch zo'n misdaad serie ding?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sunderland till i die, The last dance, Broadchurch, al vind je die laatste wat saai denk ik.
Juist.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat weer een variant op london has fallen of olympus has fallen
Al die films zijn eigenlijk mokerslecht, maar god wat een vermaak.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Juist.
Met Morgan Freeman als.... president. Altijd goed.
Ja zo'n vrij langzame Britse detective over een slaperig dorpje met een moord. Moet je wel van houden.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Broadchurch is toch zo'n misdaad serie ding?
Ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vond ik echt heel erg slecht
4/10
@:ggmm @:lenny_leonard
Seizoen 1 van gezien. Wel leukquote:Op donderdag 30 april 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zo'n vrij langzame Britse detective over een slaperig dorpje met een moord. Moet je wel van houden.
Uitstekende review!quote:Op donderdag 30 april 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
4/10
Ik heb ook net seizoen 1 uit. Vind die acteur wel goed, speelt ook in Sherlock.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Seizoen 1 van gezien. Wel leuk
Ik denk dat dit een verwijzing is naar Willem 2. Klopt dat?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zouden de grootouders van Lenny daarin te zien zijn?
Ja klopt, alleen had ik om 1 of andere reden niet de drang seizoen 2 te gaan kijken.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook net seizoen 1 uit. Vind die acteur wel goed, speelt ook in Sherlock.
Als je een 'domme' actiefilm, met gewoon veel dooien wil zien moet je Extraction kijkenquote:Op donderdag 30 april 2020 19:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
[..]
bedankt voor de suggesties
Niet gezien. Kun je een review plaatsen?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vond in de categorie misdaad/crime The Killing overigens ook erg gaaf. Maar die is wel bekend en dus zal iedereen die wel hebben gezien.
Ja. Ontzettend spannend.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet gezien. Kun je een review plaatsen?
Wat ben jij een teringlijer gewordenquote:Op donderdag 30 april 2020 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoop op een lange vakantie voor jou!
nouja zeg ik gun je dan geen vakantie meerquote:Op donderdag 30 april 2020 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ben jij een teringlijer geworden
Kan toch nergens heen door Marx Rutte.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nouja zeg ik gun je dan geen vakantie meer
ticketprijzen zijn wel goedkoop nu alleen ONZEKERHEIDquote:Op donderdag 30 april 2020 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan toch nergens heen door Marx Rutte.
Misschien weekendje Zweden met de boisquote:Op donderdag 30 april 2020 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ticketprijzen zijn wel goedkoop nu alleen ONZEKERHEID
Ik zie geen reactiequote:Op donderdag 30 april 2020 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had net gereageerd op je. Was dat een valletje? Denk dat ik er een note voor ga krijgen.
prijzen zijn hoog of laag, niet duur of goedkoopquote:Op donderdag 30 april 2020 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ticketprijzen zijn wel goedkoop nu alleen ONZEKERHEID
Eh nee.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een verwijzing is naar Willem 2. Klopt dat?
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima reviewquote:Op donderdag 30 april 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
4/10
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
met de boys? oh ik weet niet of @Tjacka @RensAjacied en ik kunnenquote:Op donderdag 30 april 2020 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien weekendje Zweden met de bois
Nou nou buitendam, dit is niet lief.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zouden de grootouders van Lenny daarin te zien zijn?
Ik kan wel even een tr plaatsen als je wil, mijn acties om iemand iets aan te smeren zijn zeer succesvol!quote:Op donderdag 30 april 2020 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had net gereageerd op je. Was dat een valletje? Denk dat ik er een note voor ga krijgen.
Dat heb ik gemerkt ja. Ik hoop dat je me deze keer spaart.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan wel even een tr plaatsen als je wil, mijn acties om iemand iets aan te smeren zijn zeer succesvol!
Tuurlijk, alleen als je graag wil.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja. Ik hoop dat je me deze keer spaart.
Maat, wordt tijd voor weer een Eindhoven TT.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:57 schreef Coco. het volgende:
Buitendam heeft het niet zo op landverraders merk ik.
Oh, ik wist helemaal niet dat je nu die ziekte ook al hadquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik wist helemaal niet dat je nu die ziekte ook al hadSterkte Drizzt!
quote:
Jammer dat je je kennis niet even deelt in COR.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:20 schreef Caland het volgende:
Ik ga even een stukje hardlopen
@:ggmm @:onlogisch
Ik mag daar niet meer posten kanjerlulquote:Op donderdag 30 april 2020 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat je je kennis niet even deelt in COR.
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 april 2020 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag daar niet meer posten kanjerlul
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt ik maak de grap nog een keer?
Sorry, ik zie dat mijn post waarin ik om jouw deskundige mening vroeg verwijderd is. Het ging er namelijk om waar het geld van het Anne Frankhuis gebleven is. Aangezien jij bij een bank werkt leek je me wel deskundig op dit gebied.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag daar niet meer posten kanjerlul
Kale koppe nie te stoppe.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook weer kaal terminaal.
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je maar normaal doen tegen @:drizzt_dourden
Dat betekent niet dat je niet normaal hoeft te doen tegen @Drizzt_DoUrdenquote:
Kop een trein, haha.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:35 schreef KingRoland het volgende:
zo patat en kipnuggets zitten er weer in. nu dikke buik voor even voel me net @:jojoortje haha
wel lekker gegeten
Wat een baasquote:Op donderdag 30 april 2020 21:23 schreef Doublepain het volgende:
Je kan beter een wietplantage beginnen
Jaquote:Op donderdag 30 april 2020 21:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je niet normaal hoeft te doen tegen @:Drizzt_DoUrden
Sta je boven de wet ofzo?
wat een debielquote:Op donderdag 30 april 2020 21:23 schreef Doublepain het volgende:
Je kan beter een wietplantage beginnen
900 of 900k?quote:Op donderdag 30 april 2020 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
500 energiekosten per maand
Maar 900 winst is wel prima in de maand
Hoeveel geld heeft hij geïnvesteerdquote:Op donderdag 30 april 2020 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
500 energiekosten per maand
Maar 900 winst is wel prima in de maand
Goed zo!quote:Op donderdag 30 april 2020 21:36 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:jojoortje @:onlogisch
Oh, wat een gelul dan. Ik heb 1 minuut gekeken en in die minuut zei hij dat hij een early investor was. Als dat klopt, dan begrijp ik niet waarom je voor die paar centen je al die ellende op je hals haalt.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
900 dollar, maar in maart maar 100 dollar
Dikke rip
Denk dat ie geen ander inkomstenbron heeft hiernaastquote:Op donderdag 30 april 2020 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, wat een gelul dan. Ik heb 1 minuut gekeken en in die minuut zei hij dat hij een early investor was. Als dat klopt, dan begrijp ik niet waarom je voor die paar centen je al die ellende op je hals haalt.
leuke hobiequote:Op donderdag 30 april 2020 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, wat een gelul dan. Ik heb 1 minuut gekeken en in die minuut zei hij dat hij een early investor was. Als dat klopt, dan begrijp ik niet waarom je voor die paar centen je al die ellende op je hals haalt.
Wel slim al lijkt het me in de zomer nagenoeg ondraaglijk qua hitte in zo'n veredelde duiventil.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
900 dollar, maar in maart maar 100 dollar
Dikke rip
mag ik je 600e note zettenquote:Op donderdag 30 april 2020 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat ie geen ander inkomstenbron heeft hiernaast
Dat zou hij ook niet meer nodig moeten hebben.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat ie geen ander inkomstenbron heeft hiernaast
Gewoon doen Tjack, je bent toch niet onzeker?quote:
DP moet wel iets fouts doen. Anders krijg ik problemen met @GGMM en misschien ook wel met De Mod Die Niet Genoemd mag worden.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon doen Tjack, je bent toch niet onzeker?
Je kunt natuurlijk ook een positieve note geven!quote:Op donderdag 30 april 2020 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DP moet wel iets fouts doen. Anders krijg ik problemen met @:ggmm en misschien ook wel met De Mod Die Niet Genoemd mag worden.
hij heeft toch geen hiv xdquote:Op donderdag 30 april 2020 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een positieve note geven!
Ik haat fifa.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:36 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:jojoortje @:onlogisch
Ze hebben wel modieuze mondkapjes.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
Voedselbank, Amerika...Die ene kan wel een tijdje op zichzelf teren zou je zeggen
[ afbeelding ]
Scherp.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Als dit je levensmotto is, dan vraag je ook wel om de voedselbank.
[ afbeelding ]
Zag net een stukje Nieuwsuur, kleermaker was overgestapt op mondkapjes maken, nu had hij weer flink werk. Maakte ook met wietblaadjesmotief.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben wel modieuze mondkapjes.
Trots op je maatquote:Op donderdag 30 april 2020 22:10 schreef Caland het volgende:
Half uurtje gesport
Voor het eerst 5 km onafgebroken(in slakkentempo)
@:ggmm @:onlogisch
Wat staat daar,,,,,quote:Op donderdag 30 april 2020 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Als dit je levensmotto is, dan vraag je ook wel om de voedselbank.
[ afbeelding ]
Zijn ze wel beschermend genoeg?quote:Op donderdag 30 april 2020 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zag net een stukje Nieuwsuur, kleermaker was overgestapt op mondkapjes maken, nu had hij weer flink werk. Maakte ook met wietblaadjesmotief.
Beter dan niksquote:Op donderdag 30 april 2020 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn ze wel beschermend genoeg?
Je kon er dan zelf een filter in zetten als je wil, in het stoffen kapjequote:Op donderdag 30 april 2020 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
lijkt maar zo doordat het touwtje daar hangtquote:Op donderdag 30 april 2020 22:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die R en a staan wat ver uit elkaar.
Trek eens aan m'n vinger.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lijkt maar zo doordat het touwtje daar hangt
Dat is wel slimquote:Op donderdag 30 april 2020 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kon er dan zelf een filter in zetten als je wil, in het stoffen kapje
Lolquote:Op donderdag 30 april 2020 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat vinden ze op je werk daarvan?
@:jancees @:ggmm @:lenny_leonard
check deze grap
We hebben helemaal geen mondkapjes nodig. Jaap heeft gesproken.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bohohohoquote:Op donderdag 30 april 2020 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat vinden ze op je werk daarvan?
@:jancees @:ggmm @:lenny_leonard
check deze grap
The Wirequote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:07 schreef aTypisch het volgende:
hmm
welke serie zal ik eens oppikken?
geen zin in better call saul
tips graag
Geen zin hebben in BCSquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:07 schreef aTypisch het volgende:
hmm
tips graag
komt wel een keertje, eerste seizoen kwam ik er niet in toen die net uit wasquote:
IT Crowd is wel genot.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:07 schreef aTypisch het volgende:
hmm
tips graag
Het begint traag ja maar is uiteindelijk wel de beste serie van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt wel een keertje, eerste seizoen kwam ik er niet in toen die net uit was
hmm.. @GGMM hoe zie jij dit?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het begint traag ja maar is uiteindelijk wel de beste serie van de laatste jaren.
Dit is wel een intrigerend reeksje. Uit 2017 maar eigenlijk nu relevanter dan toen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:07 schreef aTypisch het volgende:
hmm
tips graag
nicequote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is wel een intrigerend reeksje. Uit 2017 maar eigenlijk nu relevanter dan toen.
https://www.npostart.nl/t(...)al&utm_source=tvblik
Die is goed ja. Met Elon Musk godquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nice
die ga ik morgen kijken denk ik
luister nu dit
Die serie ga ik morgen eens kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is wel een intrigerend reeksje. Uit 2017 maar eigenlijk nu relevanter dan toen.
https://www.npostart.nl/t(...)al&utm_source=tvblik
Je mist me he? Zallik dan elke dag hier posten anders?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Niet in Rotterdam. Utrecht deze keer.
@:paul
Ik heb woensdag wat zooi in de Feyenoord fanshop besteld (60% korting!!!!1) en het is nog steeds niet verzonden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zou vandaag een pakketje krijgen. Maar kon het gister al ophalen van een pick-up point want ze waren al geweest! Eigenlijk was ik woest, maar ook wel blij dat het pakketje er al was.
Einde verhaal.
Wat een ongelofelijke klootzakken!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb woensdag wat zooi in de Feyenoord fanshop besteld (60% korting!!!!1) en het is nog steeds niet verzonden.
BESTUUR TEGEN DE MUUR WANBELEID KOEVERMANS ROT OP
Kut club ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb woensdag wat zooi in de Feyenoord fanshop besteld (60% korting!!!!1) en het is nog steeds niet verzonden.
Ik moet nog steeds lachen om die quote van @El-Stinho in je sig.quote:
Ik heb een Telstar trainingspak!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dezequote:
Mooi pakkie.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Deze
https://www.telstarfanshop.nl/productpagina/telstar-trainingspak
GODVERDOMME HIJ IS NU WEER TIEN EURO GOEDKOPER
Tim pool god.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nice
die ga ik morgen kijken denk ik
luister nu dit
Gelukkig is er een tekstlimiet ( @Danny fix ur shit) anders kon @El-Stinho een collectie van mij er neer zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om die quote van @:el-stinho in je sig.
Ik moest denken aan Joeloeloe door deze post en daardoor ging ik zoeken en kwam ik deze post tegen:quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig is er een tekstlimiet ( @:danny fix ur shit) anders kon @:el-stinho een collectie van mij er neer zetten.
@onlogisch krijgt er van langs.quote:
Leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ome Gio gaat ons geen schaal bezorgen.
Jammer dat het nooit goedgekomen is met @onlogischquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Joeloeloe door deze post en daardoor ging ik zoeken en kwam ik deze post tegen:
[..]
@:onlogisch krijgt er van langs.
Genieten hoor.
quote:
Enig.quote:Op zondag 15 april 2018 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Twente degradeert post ik nooit meer op fok.
Dit is waarom privacy belangrijk is, al je zondes zullen over 20 jaar nog terugkomen..quote:
Jouw ouders kunnen hun fouten van 25 jaar geleden nog terughalen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is waarom privacy belangrijk is, al je zondes zullen over 20 jaar nog terugkomen..
Ben wel jaloers op de boomers die hun fouten vroeger niet meer kunnen terughalen
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe
Mag hij Messi bedienen
Eerst nog 2 jaar genieten van deze gozer
Sinds vorige maand ( @BefSletje) 1 jaar ouderquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw ouders kunnen hun fouten van 25 jaar geleden nog terughalen.
Of hoe oud ben je nu inmiddels?
Ben je zo oud jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds vorige maand ( @:BefSletje) 1 jaar ouder
Ach ja, lotgenoten dien je immers te helpenquote:
quote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
Helemaal uit 2012quote:
Ondertussen veeg ik ook even de vloer aan met @GGMMquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal uit 2012
@:Caland is zo mad dat ie alles afging om iets te vinden over jou
GET REKT MAAKT GET REKT
quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Ajax staat op eenzame hoogte. Die kunnen de schaal met de kerst al ophalen denk ik.
Gemaakquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga ALS DE SODEMIETER koffie maken op mijn gemaak de vete tussen @:Onlogisch @:Caland en stiekem ook een beetje @:GGMM volgen.
GENOTSVRIJDAG.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, lotgenoten dien je immers te helpen
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik opeens blauw ben. Dat ik me dan opeens aan de andere zijde zou begeven en mij zou moeten gedragen.
Man man man. Wat hypocriet zou dat zijn
Op mijn gemaakquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga ALS DE SODEMIETER koffie maken op mijn gemaak de vete tussen @:Onlogisch @:Caland en stiekem ook een beetje @:GGMM volgen.
GENOTSVRIJDAG.
gemaakquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:57 schreef Buitendam het volgende:
GENOTSVRIJDAG.
Ik wilde ooit een deal met @GGMM maken dat als PSV kampioen werd dat jaar dat hij nooit meer op FOK! post, als Ajax kampioen werd ik niet en als beiden het niet werden, allebei nooit meer op FOK!..quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondertussen veeg ik ook even de vloer aan met @:GGMM
Ja dit is ook een quote die niemand nog kende.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal uit 2012
@:Caland is zo mad dat ie alles afging om iets te vinden over jou
GET REKT MAAKT GET REKT
Dat maakt deze SC zo bijzonderquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn zoektocht naar joeloeloe heeft wat los gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk nu wel te dik in een kist, dus nummer heb ik alquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voor je het weet lig je tussen 6 planken maat
Wel makkelijk als er van jou niks terug te zoeken valt omdat je 2 keer als een klein meisje boos wegliep en je account anoniem maakte (om vervolgens weer met hangende pootjes terug te komen)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
HALLO DANquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel makkelijk als er van jou niks terug te zoeken valt omdat je 2 keer als een klein meisje boos wegliep en je account anoniem maakte (om vervolgens weer met hangende pootjes terug te komen)
Jeetje wat een goed verhaal zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde ooit een deal met @:GGMM maken dat als PSV kampioen werd dat jaar dat hij nooit meer op FOK! post, als Ajax kampioen werd ik niet en als beiden het niet werden, allebei nooit meer op FOK!..
Maar die watje durfde niet, en dat was na het onze geweldige jubileumjaar seizoen, dus odds dat PSV kampioen werd was 123.0 ofzo
(PSV werd uiteraard kampioen)
Beweer je nu dat @GGMM geen man van zijn woord is?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde ooit een deal met @:GGMM maken dat als PSV kampioen werd dat jaar dat hij nooit meer op FOK! post, als Ajax kampioen werd ik niet en als beiden het niet werden, allebei nooit meer op FOK!..
Maar die watje durfde niet, en dat was na het onze geweldige jubileumjaar seizoen, dus odds dat PSV kampioen werd was 123.0 ofzo
(PSV werd uiteraard kampioen)
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beweer je nu dat @:GGMM geen man van zijn woord is?
Nee, want hij durfde nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beweer je nu dat @:GGMM geen man van zijn woord is?
Mimimimimiimiimimimimimimimiquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel makkelijk als er van jou niks terug te zoeken valt omdat je 2 keer als een klein meisje boos wegliep en je account anoniem maakte (om vervolgens weer met hangende pootjes terug te komen)
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]Ik ging de weddenschap niet aan
Jezus, zo lastig was het verhaal toch niet?
quote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
lolquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:02 schreef JanCees het volgende:
onze HR afdeling stuurt plaintext wachtwoorden lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |