Rustig, straks krijg je het aan je hart.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
HET IS GEWOON EEN DEBIEL EN IK WIL DAT JE DIT ERKENT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2020 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rustig, straks krijg je het aan je hart.Alsof René een hart heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ie kanjerdom is maar wel doet alsof ie verstand van zaken heeft. En mensen luisteren ook nog naar hem.quote:
als hij het maar heeft over waar hij wat over weetquote:Op donderdag 30 april 2020 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kun je beter GommersGod hebben. Die weet echt waar hij het over heeft.
Je hebt er 2 uur over nagedacht en toch is je comeback zwak.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lijkt wel een bijeenkomst van de NSB dit.
Bevestigd en afgehandeld.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
GommersGod.
Maar ik kijk geen Jinek.
Check dit. @:coco.
We halen er even een expert erbij @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 30 april 2020 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lijkt wel een bijeenkomst van de NSB dit.
Doet ie meestal ook wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij het maar heeft over waar hij wat over weet
Waarom hebben alle pedo’s toch een flink teruggetrokken haargrenstwitter:marouschavdg twitterde op donderdag 30-04-2020 om 13:59:59De verdachte van de bedreigingen tegen prinses Amalia, Wouter G. Getekend door @PetraUrban https://t.co/yJwTjC2TF8 reageer retweet
Ik was even Nioh doen. Wereldspel.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt er 2 uur over nagedacht en toch is je comeback zwak.
Beschamend.
KingRoland vindt het hartstikke leuk als ik muziek met hem deel.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt. En ik pak een TR mee voor de mention
Kennikniequote:Op donderdag 30 april 2020 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik was even Nioh doen. Wereldspel.
Dat ziet er echt behoorlijk gay uitquote:Op donderdag 30 april 2020 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik was even Nioh doen. Wereldspel.
Dat is niet de reden van de TR. Dat kon je toch ook lezen?quote:Op donderdag 30 april 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
KingRoland vindt het hartstikke leuk als ik muziek met hem deel.
TR afgehandeld en beoordeeld als terechte mention dus.
[..]
Kenniknie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |