Je score was onder de 4?quote:Op donderdag 30 april 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke mongool gaat die moeite nou nemen om een TMF-quiz te spelen
Hier heb ik NIKS aan. Wanbeleid.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Lenny_Leonard de tennisbanen zijn weer open.
Voor de JEUGD.
Ze zeggen toeval bestaat niet, maar mijn vader appte zojuist een foto van een banaan die 'ie at.quote:
Ik heb hier een banaan voor jequote:Op donderdag 30 april 2020 15:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ze zeggen toeval bestaat niet, maar mijn vader appte zojuist een foto van een banaan die 'ie at.
Doet 'ie anders nooit, bananen appen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Debiel.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga zo twee kiwi's uitlepelen.
quote:Op donderdag 30 april 2020 15:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb hier een banaan voor jeTR gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Racism.
Misschien kent ie jouw topic niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Debiel.
@:lenny_leonard check deze debiel
@:doublepain check deze debiel
@:jancees ik heb je een like gegeven op twitter.
HET IS GEWOON EEN DEBIEL EN IK WIL DAT JE DIT ERKENTquote:Op donderdag 30 april 2020 15:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien kent ie jouw topic niet.
Doe eens rustig, gek.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
HET IS GEWOON EEN DEBIEL EN IK WIL DAT JE DIT ERKENT
quote:
GommersGod.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:09 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
VBL ON TOUR
@:zipportal
@:coco.
@:caland
@:doublepain
Jouw probleemquote:Op donderdag 30 april 2020 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
GommersGod.
Maar ik kijk geen Jinek.
Check dit. @:coco.
Kuipers heeft de zijkanten inmiddels eraf geschorenquote:Op donderdag 30 april 2020 15:09 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
VBL ON TOUR
Niet geklikt.quote:
Murk en Gommersquote:Op donderdag 30 april 2020 15:09 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
VBL ON TOUR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |