Gelukkig is er een tekstlimiet ( @Danny fix ur shit) anders kon @El-Stinho een collectie van mij er neer zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om die quote van @:el-stinho in je sig.
Ik moest denken aan Joeloeloe door deze post en daardoor ging ik zoeken en kwam ik deze post tegen:quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig is er een tekstlimiet ( @:danny fix ur shit) anders kon @:el-stinho een collectie van mij er neer zetten.
@onlogisch krijgt er van langs.quote:
Leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ome Gio gaat ons geen schaal bezorgen.
Jammer dat het nooit goedgekomen is met @onlogischquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Joeloeloe door deze post en daardoor ging ik zoeken en kwam ik deze post tegen:
[..]
@:onlogisch krijgt er van langs.
Genieten hoor.
quote:
Enig.quote:Op zondag 15 april 2018 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Twente degradeert post ik nooit meer op fok.
Dit is waarom privacy belangrijk is, al je zondes zullen over 20 jaar nog terugkomen..quote:
Jouw ouders kunnen hun fouten van 25 jaar geleden nog terughalen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is waarom privacy belangrijk is, al je zondes zullen over 20 jaar nog terugkomen..
Ben wel jaloers op de boomers die hun fouten vroeger niet meer kunnen terughalen
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe
Mag hij Messi bedienen
Eerst nog 2 jaar genieten van deze gozer
Sinds vorige maand ( @BefSletje) 1 jaar ouderquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw ouders kunnen hun fouten van 25 jaar geleden nog terughalen.
Of hoe oud ben je nu inmiddels?
Ben je zo oud jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds vorige maand ( @:BefSletje) 1 jaar ouder
Ach ja, lotgenoten dien je immers te helpenquote:
quote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
Helemaal uit 2012quote:
Ondertussen veeg ik ook even de vloer aan met @GGMMquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal uit 2012
@:Caland is zo mad dat ie alles afging om iets te vinden over jou
GET REKT MAAKT GET REKT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |