Gelukkig is er een tekstlimiet ( @Danny fix ur shit) anders kon @El-Stinho een collectie van mij er neer zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om die quote van @:el-stinho in je sig.
Ik moest denken aan Joeloeloe door deze post en daardoor ging ik zoeken en kwam ik deze post tegen:quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig is er een tekstlimiet ( @:danny fix ur shit) anders kon @:el-stinho een collectie van mij er neer zetten.
@onlogisch krijgt er van langs.quote:
Leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ome Gio gaat ons geen schaal bezorgen.
Jammer dat het nooit goedgekomen is met @onlogischquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Joeloeloe door deze post en daardoor ging ik zoeken en kwam ik deze post tegen:
[..]
@:onlogisch krijgt er van langs.
Genieten hoor.
quote:
Enig.quote:Op zondag 15 april 2018 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Twente degradeert post ik nooit meer op fok.
Dit is waarom privacy belangrijk is, al je zondes zullen over 20 jaar nog terugkomen..quote:
Jouw ouders kunnen hun fouten van 25 jaar geleden nog terughalen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is waarom privacy belangrijk is, al je zondes zullen over 20 jaar nog terugkomen..
Ben wel jaloers op de boomers die hun fouten vroeger niet meer kunnen terughalen
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe
Mag hij Messi bedienen
Eerst nog 2 jaar genieten van deze gozer
Sinds vorige maand ( @BefSletje) 1 jaar ouderquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw ouders kunnen hun fouten van 25 jaar geleden nog terughalen.
Of hoe oud ben je nu inmiddels?
Ben je zo oud jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds vorige maand ( @:BefSletje) 1 jaar ouder
Ach ja, lotgenoten dien je immers te helpenquote:
quote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
Helemaal uit 2012quote:
Ondertussen veeg ik ook even de vloer aan met @GGMMquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal uit 2012
@:Caland is zo mad dat ie alles afging om iets te vinden over jou
GET REKT MAAKT GET REKT
quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Ajax staat op eenzame hoogte. Die kunnen de schaal met de kerst al ophalen denk ik.
Gemaakquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga ALS DE SODEMIETER koffie maken op mijn gemaak de vete tussen @:Onlogisch @:Caland en stiekem ook een beetje @:GGMM volgen.
GENOTSVRIJDAG.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, lotgenoten dien je immers te helpen
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik opeens blauw ben. Dat ik me dan opeens aan de andere zijde zou begeven en mij zou moeten gedragen.
Man man man. Wat hypocriet zou dat zijn
Op mijn gemaakquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga ALS DE SODEMIETER koffie maken op mijn gemaak de vete tussen @:Onlogisch @:Caland en stiekem ook een beetje @:GGMM volgen.
GENOTSVRIJDAG.
gemaakquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:57 schreef Buitendam het volgende:
GENOTSVRIJDAG.
Ik wilde ooit een deal met @GGMM maken dat als PSV kampioen werd dat jaar dat hij nooit meer op FOK! post, als Ajax kampioen werd ik niet en als beiden het niet werden, allebei nooit meer op FOK!..quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondertussen veeg ik ook even de vloer aan met @:GGMM
Ja dit is ook een quote die niemand nog kende.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal uit 2012
@:Caland is zo mad dat ie alles afging om iets te vinden over jou
GET REKT MAAKT GET REKT
Dat maakt deze SC zo bijzonderquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn zoektocht naar joeloeloe heeft wat los gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk nu wel te dik in een kist, dus nummer heb ik alquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voor je het weet lig je tussen 6 planken maat
Wel makkelijk als er van jou niks terug te zoeken valt omdat je 2 keer als een klein meisje boos wegliep en je account anoniem maakte (om vervolgens weer met hangende pootjes terug te komen)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
HALLO DANquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel makkelijk als er van jou niks terug te zoeken valt omdat je 2 keer als een klein meisje boos wegliep en je account anoniem maakte (om vervolgens weer met hangende pootjes terug te komen)
Jeetje wat een goed verhaal zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde ooit een deal met @:GGMM maken dat als PSV kampioen werd dat jaar dat hij nooit meer op FOK! post, als Ajax kampioen werd ik niet en als beiden het niet werden, allebei nooit meer op FOK!..
Maar die watje durfde niet, en dat was na het onze geweldige jubileumjaar seizoen, dus odds dat PSV kampioen werd was 123.0 ofzo
(PSV werd uiteraard kampioen)
Beweer je nu dat @GGMM geen man van zijn woord is?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde ooit een deal met @:GGMM maken dat als PSV kampioen werd dat jaar dat hij nooit meer op FOK! post, als Ajax kampioen werd ik niet en als beiden het niet werden, allebei nooit meer op FOK!..
Maar die watje durfde niet, en dat was na het onze geweldige jubileumjaar seizoen, dus odds dat PSV kampioen werd was 123.0 ofzo
(PSV werd uiteraard kampioen)
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beweer je nu dat @:GGMM geen man van zijn woord is?
Nee, want hij durfde nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beweer je nu dat @:GGMM geen man van zijn woord is?
Mimimimimiimiimimimimimimimiquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel makkelijk als er van jou niks terug te zoeken valt omdat je 2 keer als een klein meisje boos wegliep en je account anoniem maakte (om vervolgens weer met hangende pootjes terug te komen)
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]Ik ging de weddenschap niet aan
Jezus, zo lastig was het verhaal toch niet?
quote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
lolquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:02 schreef JanCees het volgende:
onze HR afdeling stuurt plaintext wachtwoorden lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |