Vejinovic verkopen of Tapia verhuren, wil toch nog wel iets van Tapia zien voordat ie vertrekt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:11 schreef satecl het volgende:
Tapia en Vejinovc maar snel verkopen dan maar. Sowieso 1 van de 2.
quote:VILHENA BLIJFT BIJ FEYENOORD
Vilhena tekent een nieuw contract voor de komende twee seizoenen bij de Rotterdammers.
De 21-jarige Maassluizer doorliep de gehele jeugdopleiding bij Feyenoord. Hij maakte op 22 januari 2012 zijn debuut in de hoofdmacht. Sindsdien speelde hij 136 wedstrijden voor Feyenoord waarin hij zestien keer tot scoren kwam. Op 4 juni maakte Vilhena zijn debuut bij Oranje.
Later meer.
Zelf bier meenemen zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:08 schreef Scrummie het volgende:
VANAVOND FEEST BIJ TYPISCH VOOR ALLE LEDEN VAN TEAMTONNY
Ja, wat droevig dat een talent alsnog verlengt zodat ie niet gratis de deur uit looptquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:15 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een beleid...... Zit er wel een visie achter? Tapia ook maar weer lozen. Tering wat droevig zeg.
Euh...op zich is het niet heel vreemd dat je een opvolger haalt voor iemand die stelselmatig contractverlenging afwijst...?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:15 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een beleid...... Zit er wel een visie achter? Tapia ook maar weer lozen. Tering wat droevig zeg.
Ik denk eerder dat hij geen keus had qua teams en toch maar voor zekerheid koos..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, wat droevig dat een talent alsnog verlengt zodat ie niet gratis de deur uit loopt.
Of nog dat met z'n moeder? Die is toch ziek?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij geen keus had qua teams en toch maar voor zekerheid koos..
Nou ja, het had er lange tijd alle schijn van dat Vilhena niet zou blijven, dus op de achtergrond alvast een nieuwe aantrekken vind ik niet zo verkeerd. Als ze niks gedaan hadden en Vilhena was weggegaan dan had je nu kunnen kankeren dat ze niks gedaan hadden "terwijl ze wisten dat Tony weg ging".quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:15 schreef Sunri5e het volgende:
Dat niet. Maar wel dat je diegene smeekt om te blijven en als hij dan geen andere club kan vinden hij toch blijft. Opbokken met van Geel en opbokken met Vilhena.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euh...op zich is het niet heel vreemd dat je een opvolger haalt voor iemand die stelselmatig contractverlenging afwijst...?
Droevig dat je flink investeert in zijn opvolger die gaat banken nu.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, wat droevig dat een talent alsnog verlengt zodat ie niet gratis de deur uit loopt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:17 schreef Scrummie het volgende:
TonnyGod volgend seizoen dé architect van deze kampioenselectie.
Waarom? Vilhena kan op meerdere posities uit de voeten en heeft zich toch redelijk bewezen. Haal voor dat geld maar een fatsoenlijke vervanger met die leeftijd en transferwaarde. Vind je niet denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat niet. Maar wel dat je diegene smeekt om te blijven en als hij dan geen andere club kan vinden hij toch blijft. Opbokken met van Geel en opbokken met Vilhena.
Een jaartje maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Droevig dat je flink investeert in zijn opvolger die gaat banken nu.
Zeer nuttige speler. Speelde top de tweede seizoenshelftquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens ben ik nog altijd geen groot fan van Tonny. Maar dat zal wederzijds zijn denk ik.
Redelijk bewezen? Hij heeft mij nog niets kunnen overtuigen een vaste basiskracht voor Feyenoord te zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Vilhena kan op meerdere posities uit de voeten en heeft zich toch redelijk bewezen. Haal voor dat geld maar een fatsoenlijke vervanger met die leeftijd en transferwaarde. Vind je niet denk ik.
Die opvolger is dan ook vrij matig. En hij zal op de tribune zitten, want je hebt ook nog Gustafson, Toornstra en Vejinovic.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Droevig dat je flink investeert in zijn opvolger die gaat banken nu.
Werd er toch min of meer naast gezet omdat hij niet wilde bijtekenen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Redelijk bewezen? Hij heeft mij nog niets kunnen overtuigen een vaste basiskracht voor Feyenoord te zijn.
Toornstradoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die opvolger is dan ook vrij matig. En hij zal op de tribune zitten, want je hebt ook nog Gustafson, Toornstra en Vejinovic.
Gezegd? Heeft hij jou kunnen overtuigen dan met zijn postbode voetbal?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werd er toch min of meer naast gezet omdat hij niet wilde bijtekenen?
Naast gezet?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werd er toch min of meer naast gezet omdat hij niet wilde bijtekenen?
Nee, maar geen enkele speler bij Feyenoord op Vermeer na heeft mij kunnen overtuigen als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gezegd? Heeft hij jou kunnen overtuigen dan met zijn postbode voetbal?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toornstrado
Wat mij betreft mag El Ahmadi ook wel vervangen worden van lieverlee. Scoort te weinig.
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 21-06-2016 om 12:00:01Vilhena laat weten wederom van niets te weten. Verbazing over dit persbericht heerst in kamp Vilhena. reageer retweet
Dit kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens ben ik nog altijd geen groot fan van Tonny. Maar dat zal wederzijds zijn denk ik.
Omdat de rest niet voldeed. Ik vind dat eigenlijk best knap van zo een jong ventje, uit een geslagen positie weer vaste basisspeler worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vilhena is toch een tijdje persona non grata geweest, maar ineens mocht hij weer opdraven.
Mooi! Opbokkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:26 schreef Scrummie het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 21-06-2016 om 12:00:01Vilhena laat weten wederom van niets te weten. Verbazing over dit persbericht heerst in kamp Vilhena. reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Basisspeler vs wisselspelerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij heeft er evenveel inliggen als Vilhena.
Ja grappig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Neeee.... dit ga je niet menen, als dit weer mis is gegaan dan moeten ze geel en de perschef er gezamelijk uitflikkeren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Oh, het was een neptweet?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Bedankt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Oké als je het naar elkaar omrekent heeft El ahmadi er 1 gemaakt en Vilhena 1,5.
Ik vind 50% verbetering toch aanzienlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Oké als je het naar elkaar omrekent heeft El ahmadi er 1 gemaakt en Vilhena 1,5.
Als je het dan toch over postbodes wilt hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een goalgetter die Vilhena. Maar Karim moet vertrekken want die scoort te weinig.
Die linkse ziet er wel verdacht Geel uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:52 schreef Bronson_ het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Vilhena en Feyenoord.
Bedankt voor deze wijsheid.:)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Iets dat je hebt uitgekotst, smaakt meestal niet meer zo lekker maar uiteindelijk is het wel een goede zaak dit. Ik ben niet kapot van zijn kwaliteiten, maar in de Europese wedstrijden heb je zulke spelers toch wel nodig. Voor zijn eigen carrière is het ook beter dit, kansen op speeltijd in Oranje zijn ook groter
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:57 schreef Caland het volgende:
Van Geel: "De gesprekken zijn altijd op een goede en respectvolle wijze verlopen."![]()
Hij vergeet maar even dat schaamteloze persbericht dat hij de deur uitdeed.
Bron?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:41 schreef Elan het volgende:
Goed nieuws!
Wel afkoopsommetje van 5 mio #jammer
quote:
Van Geel is niet minder schaamteloos dan het kamp-Vilhena hoor. In eerste instantie wilde hij blijven vanwege zijn zieke moeder. Zijn moeder werd zieker en zieker, maar de afgelopen maand was dat geen belemmering om half Europa rond te reizen om met andere clubs te praten. Nu hen duidelijk is geworden dat de pot met goud niet op Vilhena staat te wachten in het buitenland, komt opeens de zieke moeder weer om de hoek kijken en wordt zij als reden opgevoerd om toch bij te tekenen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:57 schreef Caland het volgende:
Van Geel: "De gesprekken zijn altijd op een goede en respectvolle wijze verlopen."![]()
Hij vergeet maar even dat schaamteloze persbericht dat hij de deur uitdeed.
Wtf ;')quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Geel is niet minder schaamteloos dan het kamp-Vilhena hoor. In eerste instantie wilde hij blijven vanwege zijn zieke moeder. Zijn moeder werd zieker en zieker, maar de afgelopen maand was dat geen belemmering om half Europa rond te reizen om met andere clubs te praten. Nu hen duidelijk is geworden dat de pot met goud niet op Vilhena staat te wachten in het buitenland, komt opeens de zieke moeder weer om de hoek kijken en wordt zij als reden opgevoerd om toch bij te tekenen.
Schei uit. Uiteindelijk heeft hij toch voor de club gekozen. Moet je waarderen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Geel is niet minder schaamteloos dan het kamp-Vilhena hoor. In eerste instantie wilde hij blijven vanwege zijn zieke moeder. Zijn moeder werd zieker en zieker, maar de afgelopen maand was dat geen belemmering om half Europa rond te reizen om met andere clubs te praten. Nu hen duidelijk is geworden dat de pot met goud niet op Vilhena staat te wachten in het buitenland, komt opeens de zieke moeder weer om de hoek kijken en wordt zij als reden opgevoerd om toch bij te tekenen.
Dat lijkt me dan ook weer stug.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schei uit. Uiteindelijk heeft hij toch voor de club gekozen. Moet je waarderen.
Nu volgend seizoen nog wat beter positiespel en ik ben tevreden.
Pragmatisch gezien is het voor Feyenoord en Vilhena goed, dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schei uit. Uiteindelijk heeft hij toch voor de club gekozen. Moet je waarderen.
Nu volgend seizoen nog wat beter positiespel en ik ben tevreden.
quote:
quote:Volgens De Telegraaf speelt zijn thuissituatie hierin ook een grote rol. De moeder van Vilhena is ernstig ziek. Hij kiest ervoor om dicht bij zijn familie te blijven en die ook te ondersteunen.
Hij heeft toch voor de club gekozen? Bij inter wilden ze hem 850.000 geven, als ik het me goed herinner. Wij zullen niet veel meer betalen vermoed ik. Maar bij Feyenoord heeft hij natuurlijk betere vooruitzichten, speelt ie gewoon en is ie al jaren en jaren min of meer gelukkig.quote:
Man man manquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uit alle berichtgeving blijkt dat hij juist totaal niet voor de club kiest, maar voor het beste bod en daarbij als zwaarwegende omstandigheid zijn moeder. Snap dan ook niet waar je op baseert dat hij omwille van de club Feyenoord in Rotterdam blijft.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft toch voor de club gekozen? Bij inter wilden ze hem 850.000 geven, als ik het me goed herinner. Wij zullen niet veel meer betalen vermoed ik. Maar bij Feyenoord heeft hij natuurlijk betere vooruitzichten, speelt ie gewoon en is ie al jaren en jaren min of meer gelukkig.
Ik vond het altijd heel raar dat hij dan niet voor 'ons' koos terwijl de club wel al 10+ jaar met hem en zijn ontwikkeling bezig is. nu heeft ie dat dan toch gedaan. Niks mis mee, dan heb ik ook niks meer te zeiken
Ah ja, daar zie ik een duidelijke quote van het kamp Vilhena waarin zij aangeven dat ze nu voor moeder Vilhena thuis blijven.quote:
Ok, het is wat voorbarig. Eerlijk gezegd zal de motivatie om te blijven mij ook worst zijn, maar ik heb het altijd merkwaardig gevonden dat hij eerst steeds verkondigde dat hij niet wilde worden verkocht vanwege zijn moeder, terwijl dat een tijdje terug opeens geen probleem meer was toen hij transfervrij kon vertrekken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, daar zie ik een duidelijke quote van het kamp Vilhena waarin zij aangeven dat ze nu voor moeder Vilhena thuis blijven.
Erg sterk van je dit.
Brands zit op het vinkentouw.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:41 schreef Elan het volgende:
Goed nieuws!
Wel afkoopsommetje van 5 mio #jammer
Verdedigend blijft het janken natuurlijk. Lijkt me sterk dat De Witte Keniaan ons kampioen gaat maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Typisch het volgende:
Toch wel sterk als we straks een Berghuis ook nog er bij kunnen halen. Hopen dat De_Jørg er wat van kan. Heb je in ieder geval een sterkere selectie dan vorig jaar.
Je vergeet voor het gemak even de aderlating van het vertrek van Kazim?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Typisch het volgende:
Toch wel sterk als we straks een Berghuis ook nog er bij kunnen halen. Hopen dat De_Jørg er wat van kan. Heb je in ieder geval een sterkere selectie dan vorig jaar.
Die is na die wedstrijden bij Oranje onbetaalbaar, ben ik bang.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Typisch het volgende:
Zwakke plekken zijn tot nu toe prima versterkt. Inderdaad nog een buitenspeler als het even kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Typisch het volgende:
Speelt de Vrij eigenlijk wedstrijden in Italie?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Verdedigend blijft het janken natuurlijk. Lijkt me sterk dat De Witte Keniaan ons kampioen gaat maken.
Het zal naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer voorkomen dat je 8 wedstrijden op rij puntverlies gaat lijden. Ik ben wel benieuwd hoe en met wie Bronckhorst gaat spelen. Het is inmiddels wel een redelijk brede selectie aan het worden met best wel wat middelmaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Typisch het volgende:
Deed het daar uitstekend maar raakte toen geblesseerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelt de Vrij eigenlijk wedstrijden in Italie?
Momenteel niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Buitenspelert, creatieve middenvelder ontbreekt al seizoenen. En ik vind Kongolo nog steeds meer een CV dan een links back voor de internationale markt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwakke plekken zijn tot nu toe prima versterkt. Inderdaad nog een buitenspeler als het even kan.
Hopen dat Van Beek zichzelf weer enigszins kan herstellen. Met Vermeer- Karsdorp - Van Beek - Botteghin-Kongolo heb je gewoon een sterke linie hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Verdedigend blijft het janken natuurlijk. Lijkt me sterk dat De Witte Keniaan ons kampioen gaat maken.
Had een zware blessure dit jaar volgens mijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog steeds blessa?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Deed het daar uitstekend maar raakte toen geblesseerd.
Afgelopen jaar is op een hand te tellen geloof ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als hij fit is speelt hij alles geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begon fit te raken richting het eind van afgelopen seizoen volgens mij. Lijkt me dat ie gewoon vanaf het begin fit is na de zomer.quote:
Huren. Watford heeft volgens mij 6,5 miljoen betaald. Ze zullen hem nu niet voor 2,5 miljoen weg doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die is na die wedstrijden bij Oranje onbetaalbaar, ben ik bang.
De Taap is de Sjaakquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:15 schreef Sunri5e het volgende:
Zeg ik iets geks dan? Vind het prima dat Vilhena blijft maar van een afstandje bekeken is die hele soap best wel merkwaardig geweest, laat ik het daar maar op houden.quote:
Is daar een bron van?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat een gekut toch weer met zo'n afkoopsom
Toch wel een smetje.
quote:Tonny Vilhena blijft langer aan Feyenoord verbonden. De club en de 21-jarige middenvelder hebben overeenstemming bereikt over een contract voor twee jaar, tot medio 2018. Het huidige contract van Vilhena liep deze zomer af.
Martin van Geel is content met het feit dat Vilhena behouden blijft voor Feyenoord. De middenvelder is uiteindelijk toch in gegaan op de eerdere aanbieding van enkele weken geleden. ‘We zijn heel blij dat Tonny ervoor heeft gekozen bij Feyenoord te blijven’, reageert de technisch directeur. ‘Het was voor iedereen ontzettend jammer om te zien dat een zelf opgeleide speler transfervrij leek te vertrekken, terwijl wij en Tonny zelf ervan overtuigd zijn dat hij hier onder trainer Giovanni van Bronckhorst nog stappen kan maken en van grote waarde kan zijn voor Feyenoord.’
Met zijn nieuwe contract staat Vilhena voor zijn zesde seizoen in De Kuip. De linkspoot, die de hele jeugdopleiding op Varkenoord doorliep, debuteerde in het seizoen 2011-2012 in het eerste elftal. Sindsdien speelde hij 138 officiële wedstrijden voor Feyenoord, waarin hij zestien keer scoorde. Begin deze maand debuteerde de middenvelder in het Nederlands elftal, als invaller tijdens de gewonnen oefeninterland tegen Oostenrijk.
Exact een maand geleden maakte Feyenoord bekend dat de onderhandelingen om tot een nieuwe verbintenis voor Vilhena te komen werden gestaakt. Nadat een week geleden de gesprekken werden hervat, kwamen beide partijen alsnog snel tot overeenstemming. ‘De gesprekken zijn altijd op een goede en respectvolle wijze verlopen. We zijn blij dat we met elkaar alsnog een akkoord hebben bereikt’, aldus Van Geel.
Met Vilhena heeft Feyenoord wederom een vaste basisspeler van het team dat afgelopen seizoen de beker won voor langere tijd aan zich weten te binden. In een eerder stadium werden de contracten van aanvoerder Dirk Kuyt, Kenneth Vermeer en Karim El Ahmadi al verlengd.
Ik denk dat ze Jens nog proberen te slijten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Mag wel hopen dat er nog wat spelers verkocht worden.. Allemaal prima die aankopen en contractverbeteringen, maar er moet ook wat geld binnen komen
http://www.vi.nl/nieuws/vilhena-het-ging-nooit-om-geld.htmquote:Vilhena: 'Het ging nooit om geld'
Tonny Vilhena is blij dat hij zijn contract met Feyenoord voor twee jaar heeft verlengd. De middenvelder kon zijn transfervrije status te gelde maken bij FC Porto of Olympiakos, twee clubs die het meest concreet waren, maar verkiest een langer verblijf in De Kuip.
Zodoende kan hij dicht bij zijn zieke moeder blijven. 'Ik heb altijd gezegd dat Feyenoord mijn club is en blijft', zegt Vilhena tegen Voetbal International. 'Ik wilde graag blijven en ben blij dat we alsnog een akkoord hebben bereikt. Dit is voor zowel mij als mijn familie de beste oplossing.'
Nu de contractverlenging een feit is, kan Vilhena zich weer richten op het voetbal en het nieuwe seizoen met Feyenoord. 'Ik kijk er naar uit volgende week weer te beginnen. Gelukkig liggen alle transfergeruchten nu achter me.'
Vilhena speelde sinds zijn debuut in het seizoen 2011/12 al 138 officiële wedstrijden voor Feyenoord. Daarin scoorde de 21-jarige middenvelder zestien keer. Begin deze maand maakte de in Rotterdam opgeleide linkspoot zijn debuut voor het Nederlands elftal door in te vallen tegen Oostenrijk.
Nee, geen bron. Gelul, al zou het niet verrassend zijn. Maar limiet van 5 miljoen is prima. Meer ga je toch niet krijgen voor 1 jarig contract.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kwam het AD daar niet mee?
Even zoeken.
Ze hebben natuurlijk alles uit de kast moeten halen. Ik hoop dat ie alleen geldt voor buitenlandse clubs, dan is 5 miljoen vangen best prima voor een speler met een éénjarig contract.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat een gekut toch weer met zo'n afkoopsom
Toch wel een smetje.
Ze hebben toch weer 1,5% van hun schuld kunnen aflossenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, geld gaat toch in een bodemloze put.
Dat is zeer goed mogelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, geld gaat toch in een bodemloze put.
Nu maar hopen dat Van Geel het niet in zijn kop haalt om de transfervrije Biseswar terug te halen, daar zie ik hem ook nog wel voor aanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Aardige transferperiode tot nu toe, met als hoogtepunt het slijten van Lex Immers
Zie jij hem op 10 komen dan? El Ahmadi speelt sowieso. En in zo'n middenveld is Tapia totaal overbodig als ook Vilhena speelt denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat Vilhena centraal geposteerd gaat worden.
Gebeurt overal, dus zeker ook in het schijnheilige voetbalwereldje. Tonny, Gio en Van Geel zullen er onderling wel over gesproken hebben en dat is het belangrijkste. Hoogstaande journalistiek hoef je sowieso niet te verwachten rond deze zaken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Caland het volgende:
Vilhena: "Ik ben Van Bronckhorst en Van Geel dankbaar. Zij zijn in mij blijven geloven en wilden mij graag aan boord houden bij de club."
Bijft toch altijd mooi, dit soort berichten voor de bühne.
Begon net pas lekker te ballen de laatste paar wedstrijden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef Lastpost het volgende:
Dan moeten we alleen nog een echte rechtsbuiten en dan zijn alle posities wel dubbel bezet. Dit zal wel het einde van Toornstra bij Feyenoord betekenen vermoed ik.
Bilal zal wel blijven als back-up achter de nieuwe rechtsbuiten en Elia op links. Dan hebben ze met Kuyt nog een alternatief voor op rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begon net pas lekker te ballen de laatste paar wedstrijden.
Is die Basicokuglokilokuglükturk al weg?
Als Kuyt niet op rechts komt zie ik hem daar toch wel graag als optie als er niemand bij komt. Karsdorp komt dan ook beter tot zijn recht met een hangende rechtsbuiten. Maar ik zie hem wel vertrekken, er moet toch het een en ander gebeuren in het salarishuis denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef Lastpost het volgende:
Dan moeten we alleen nog een echte rechtsbuiten en dan zijn alle posities wel dubbel bezet. Dit zal wel het einde van Toornstra bij Feyenoord betekenen vermoed ik.
Maar waarom Bilal? Die is drukker met zijn instagram account dan met goed voetballen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bilal zal wel blijven als back-up achter de nieuwe rechtsbuiten en Elia op links. Dan hebben ze met Kuyt nog een alternatief voor op rechtsbuiten.
Vermoed enkel nog een rechtsbuiten en de verkoop van Toornstra.
Ik denk dat hij zich nog wel kan schikken in een rol als reserve, Toornstra heeft daar geen zin meer in. Die moet je ook gewoon een avontuurtje gunnen als ze bereid zijn het contract dat hij heeft af te kopen. Jammer maar helaasch.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom Bilal? Die is drukker met zijn instagram account dan met goed voetballen.
Uit winnen bij Groningen en dan thuis tegen die failliete Twente 5-0 winnen en lekker over het kampioenschap pratenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Kuyt niet op rechts komt zie ik hem daar toch wel graag als optie als er niemand bij komt. Karsdorp komt dan ook beter tot zijn recht met een hangende rechtsbuiten. Maar ik zie hem wel vertrekken, er moet toch het een en ander gebeuren in het salarishuis denk ik.
Berghuis er bij en we kunnen weer een paar weekjes valse hoop koesteren.
Al wil je vooruit moet je ook zo snel mogelijk Bilal lozen. Wat een miskraam is dat zeg man man man .quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich nog wel kan schikken in een rol als reserve, Toornstra heeft daar geen zin meer in. Die moet je ook gewoon een avontuurtje gunnen als ze bereid zijn het contract dat hij heeft af te kopen. Jammer maar helaasch.
Ik heb nog ergens de hoop dat Vejinovic zich nog herpakt. Met twee knokkers als Vilhena en El Ahmadi naast hem moet kunnen. Met als kanttekening dat één van de twee (El Ahmadi dus denk ik) minder naar voren gaat, want anders verzuipt hij weer.
Ach, hoort er wel een beetje bij. De échte hoop (voor zover die er toen was) op een kampioenschap heb ik wel opgegeven nadat het met halve Oranje en de beste spits van Nederland nog niet lukte.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Uit winnen bij Groningen en dan thuis tegen die failliete Twente 5-0 winnen en lekker over het kampioenschap praten
Om vervolgens weer 3e te worden.
Natuurlijk, maar als je daarachter niks hebt op een onbewezen talentje uit de jeugd na is dat toch moeilijk. Daar ben ik wel benieuwd naar trouwens: Rashaan Fernandes. Is dat meer een spits of een rechtsbuiten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Al wil je vooruit moet je ook zo snel mogelijk Bilal lozen. Wat een miskraam is dat zeg man man man .
Ik heb meer vertrouwen in een powerhouse team met Toornstra ipv Bilal. Ik denk dat elke tegenstander het lastig krijgt tegen een team met Vermeer, Kongolo, Botteghin, Karsdorp, El Ahmadi, Vilhena, Toornstrado, Elia en Kuyt/Jörgensen. Toch allemaal wel fysieke spelers die hun meters wel maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich nog wel kan schikken in een rol als reserve, Toornstra heeft daar geen zin meer in. Die moet je ook gewoon een avontuurtje gunnen als ze bereid zijn het contract dat hij heeft af te kopen. Jammer maar helaasch.
Ik heb nog ergens de hoop dat Vejinovic zich nog herpakt. Met twee knokkers als Vilhena en El Ahmadi naast hem moet kunnen. Met als kanttekening dat één van de twee (El Ahmadi dus denk ik) minder naar voren gaat, want anders verzuipt hij weer.
Klinkt als een afhaal menu met een blikje drinken. Kan nooit veel zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als je daarachter niks hebt op een onbewezen talentje uit de jeugd na is dat toch moeilijk. Daar ben ik wel benieuwd naar trouwens: Rashaan Fernandes. Is dat meer een spits of een rechtsbuiten?
Alleen 'wij' spelen daar totaal niet op met Gio. Gio wil controleren. Als je met zo een team wil spelen moet je wel erg opportunistisch spelen. Een beetje als dat seizoen met Pelle, waar we zo snel mogelijk de bal op de helft van de tegenstander probeerde te krijgen. Dat het qua fysiek en loopvermogen wel goed zit in de selectie ben ik zeker met je eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in een powerhouse team met Toornstra ipv Bilal. Ik denk dat elke tegenstander het lastig krijgt tegen een team met Vermeer, Kongolo, Botteghin, Karsdorp, El Ahmadi, Vilhena, Toornstrado, Elia en Kuyt/Jörgensen. Toch allemaal wel fysieke spelers die hun meters wel maken.
De bal zo snel mogelijk naar voren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen 'wij' spelen daar totaal niet op met Gio. Gio wil controleren. Als je met zo een team wil spelen moet je wel erg opportunistisch spelen. Een beetje als dat seizoen met Pelle, waar we zo snel mogelijk de bal op de helft van de tegenstander probeerde te krijgen. Dat het qua fysiek en loopvermogen wel goed zit in de selectie ben ik zeker met je eens.
Dat is ook de reden dat hij Van Geel voor wat oudere spelers heeft gekozen denk ik, de échte talenten zijn voor ons niet te halen (Maher, Sinkgraven en ook die vallen nu door de mand) dus kun je misschien beter wat middelmaat halen die er iig fysiek wél staat (Botteghin bijvoorbeeld).
Geelgod, man met een visie.![]()
Wie zie jij op 10 beter spelen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:39 schreef Lastpost het volgende:
Ben inderdaad vooral benieuwd waar Kuyt geposteerd gaat worden. Achter de spits deed ie het redelijk (naar zijn mogelijkheden) en als rechtsbuiten was ie eigenlijk enkel nuttig voor de opkomende Karsdorp die eigenlijk als rechtsbuiten mee deed in veel wedstrijden.
Voorlopig wat mij betreft nog geen dilemma, Bilal presteert onvoldoende om een basisplaats te geven en ik vind dat we betere spelers hebben op 10 dan Kuyt. Alleen staat of valt dit systeem met Karsdorp.
Mocht er een nieuwe rechtsbuiten gehaald worden zou ik Kuyt tóch maar achter de spits zetten ook al hebben we daar voetballers die er beter uit de verf zouden moeten kunnen komen. In de spits vond ik hem allerminst overtuigen en ik zie toch het liefst twee échte buitenspelers in een 433. Eigenlijk apart, statistisch misschien wel onze beste speler afgelopen jaar, maar ik ben vooral op zoek naar een positie waarbij ie het minst een probleem vormt.
Ik heb hoop op De_Staaf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zie jij op 10 beter spelen dan?
Dat is een heel groot talent. Samen met Chong en Schuurman de grootste van dit moment(al gaat Chong weg).quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als je daarachter niks hebt op een onbewezen talentje uit de jeugd na is dat toch moeilijk. Daar ben ik wel benieuwd naar trouwens: Rashaan Fernandes. Is dat meer een spits of een rechtsbuiten?
Ik zou ook graag een 352/442 zien. Maar dan moet je wel een trainer hebben die dat in de vingers heeft. Koeman deed dat op een gegeven moment fantastisch, maar die had al wat jaartjes ervaring.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens vind ik die eeuwige buitenspelers zo onderhand een beetje het verhaal van die moeder en het overleden kind waarvan ze na 10 jaar de kamer nog niet heeft durven opruimen.
Leuk, kunnen wel weer een hype gebruiken zoals bij Cabral, Boetius en Biseswar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is een heel groot talent. Samen met Chong en Schuurman de grootste van dit moment(al gaat Chong weg).
Ik heb wel vertrouwen in een 442. Accent en kracht in de selectie ligt toch op het middenveld. Waarom er dan maar 3 opstellen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een 352/442 zien. Maar dan moet je wel een trainer hebben die dat in de vingers heeft. Koeman deed dat op een gegeven moment fantastisch, maar die had al wat jaartjes ervaring.
Boetius was geen hype. De klasse droop daar vanaf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk, kunnen wel weer een hype gebruiken zoals bij Cabral, Boetius en Biseswar.Nu maar hopen dat hij het beter gaat doen.
Voetballen kan hij wel ja, maar fysiek kan hij gewoon niet mee. En ben bang voor hem dat hij dat ook nooit gaat kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius was geen hype. De klasse droop daar vanaf.
Wat meer eiwit-milkshakes drinken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voetballen kan hij wel ja, maar fysiek kan hij gewoon niet mee. En ben bang voor hem dat hij dat ook nooit gaat kunnen.
Meer eten en in het krachthonk hangen. Oh, en zijn beugeltje uit doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat meer eiwit-milkshakes drinken.
Deze opstelling zie ik ook wel zittenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:15 schreef satecl het volgende:
Al gaan we toch met papiertjes babbelen hier. Aangezien wij altijd drama buienspelers hebben en Nederlandse ploegen slecht tegen andere spelstijlen speelt dan 4-3-3, lijkt me dit ook wel wat.
[ afbeelding ]
Niet dat het gaat gebeuren, maar vond het wel leuk om te laten zien op deze zonnige dinsdagmiddag.
Dat viel mij eigenlijk wel mee. Ben het er wel mee eens dat hij goed begon, en een aantal mooie acties. Maar bij een nieuwe jonge jongen hebben we dan al snel van ''wauw''. Maar verder vond ik de klasse er nou niet echt vanaf druipen. Hij had wel potentie om wat beter te worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius was geen hype. De klasse droop daar vanaf.
Dankje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat viel mij eigenlijk wel mee. Ben het er wel mee eens dat hij goed begon, en een aantal mooie acties. Maar bij een nieuwe jonge jongen hebben we dan al snel van ''wauw''. Maar verder vond ik de klasse er nou niet echt vanaf druipen. Hij had wel potentie om wat beter te worden.
Mijn opmerking was ook provocerend bedoeld, maar ik had van hem veel meer verwacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat viel mij eigenlijk wel mee. Ben het er wel mee eens dat hij goed begon, en een aantal mooie acties. Maar bij een nieuwe jonge jongen hebben we dan al snel van ''wauw''. Maar verder vond ik de klasse er nou niet echt vanaf druipen. Hij had wel potentie om wat beter te worden.
Boetius had in zijn eerste 2 maanden alles om beter te worden dan Depay. Maar na 2 maanden kon dat boek al dicht. Wat een gehypte speler is de Boeet zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
Boetius had op de middellange afstand een enorm goede versnelling, kon lekker dribbelen en ook wel een schot van buiten de 16. Toch wel kwaliteiten voor een moderne buitenspeler.
Isoufi, was de nieuwe van Persie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:08 schreef Lastpost het volgende:
Boëtius was echt een geniale voetballer in de jeugd. Maar dat was Achahbar ook en nog wel meer namen die een nog anoniemer bestaan hebben inmiddels.![]()
Had echt goede hoop dat die jongen zou uitgroeien tot een speler van topniveau en de kassa zou doen laten rinkelen, viel dat even tegen zeg.
Het is dat ik niet meer in #de_groepsapp zit, anders had ik even wat beschamende quotes van Kapi en HMF opgezocht mbt de Depay/Boetius discussie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boetius had in zijn eerste 2 maanden alles om beter te worden dan Depay. Maar na 2 maanden kon dat boek al dicht. Wat een gehypte speler is de Boeet zeg.
Komt in Zwitserland ook helemaal niet aan bod of wel?
Oh, was je eruit joh?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is dat ik niet meer in #de_groepsapp zit, anders had ik even wat beschamende quotes van Kapi en HMF opgezocht mbt de Depay/Boetius discussie.
Haha, zaten die er eventjes naast.
Jammer Toornstra kan ook nog naast Vilhena op het middenveld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bilal zal wel blijven als back-up achter de nieuwe rechtsbuiten en Elia op links. Dan hebben ze met Kuyt nog een alternatief voor op rechtsbuiten.
Vermoed enkel nog een rechtsbuiten en de verkoop van Toornstra.
Was veel te veel geblesseerd, maar eind van het seizoen scoorde ie een paar keer geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boetius had in zijn eerste 2 maanden alles om beter te worden dan Depay. Maar na 2 maanden kon dat boek al dicht. Wat een gehypte speler is de Boeet zeg.
Komt in Zwitserland ook helemaal niet aan bod of wel?
Daarmee die je Karsdorp en van Beek tekort. Over Botteghin ben ik het eens. Een prima back-up als je onder druk staat. Maar dat is geen speler waarmee je Europa in kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:56 schreef Grifte het volgende:
Zou eigenlijk het liefst verdedigend nog wat erbij zien komen. Heb wel een zwak voor eigen jongens als Karsdorp en Van Beek, maar dat was erg matig vorig jaar. Botteghin is het ook niet, laat staan Van der Heijden. Woudenberg is maar afwachten. Blijft alleen Kongolo over die goed genoeg is.
Dan veel liever 3-5-2. 4-4-2 is gedateerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:00 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon 4-4-2 spelen, heb je ook geen vleugelspelers nodig
Dat zagen we bij Atletico Madrid en Leicester afgelopen seizoen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan veel liever 3-5-2. 4-4-2 is gedateerd.
Van Beek kan er toch gewoon geen klit van man.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Daarmee die je Karsdorp en van Beek tekort. Over Botteghin ben ik het eens. Een prima back-up als je onder druk staat. Maar dat is geen speler waarmee je Europa in kan.
Heeft, net als Bruma, een gigantische dip gehad. Seizoen 2014/2015 een van de betere van de selectie en ook in 2015/2016 in de de laatste 6 wedstrijden weer als 'vanouds'. Ik heb er vertrouwen in dat dat gewoon een prima speler wordt voor de Eredivisie en eventueel subtop van Europa.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Beek kan er toch gewoon geen klit van man.
Ik schrijf ze nog niet af, maar het moet wel echt een stuk beter. Wat serieuze concurrentie, en/of eventuele vervangers, zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Daarmee die je Karsdorp en van Beek tekort. Over Botteghin ben ik het eens. Een prima back-up als je onder druk staat. Maar dat is geen speler waarmee je Europa in kan.
De Knoestquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik schrijf ze nog niet af, maar het moet wel echt een stuk beter. Wat serieuze concurrentie, en/of eventuele vervangers, zou geen overbodige luxe zijn.
Jij bent zeker ook zo'n persoon die vind dat kleine spelers gewoon in de spits kunnen omdat Messi en Aguero dat ook kunnen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zagen we bij Atletico Madrid en Leicester afgelopen seizoen inderdaad.
Bruma heeft helemaal geen dip gehad. Bruma speelde gewoon niet zo best en heeft een stijgende lijn laten zien sinds zijn komst naar Eindhoven. Ik vind het eigenlijk best lachwekkend dat je aan Bruma denkt als het over van Beek gaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft, net als Bruma, een gigantische dip gehad. Seizoen 2014/2015 een van de betere van de selectie en ook in 2015/2016 in de de laatste 6 wedstrijden weer als 'vanouds'. Ik heb er vertrouwen in dat dat gewoon een prima speler wordt voor de Eredivisie en eventueel subtop van Europa.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bruma heeft helemaal geen dip gehad. Bruma speelde gewoon niet zo best en heeft een stijgende lijn laten zien sinds zijn komst naar Eindhoven. Ik vind het eigenlijk best lachwekkend dat je aan Bruma denkt als het over van Beek gaat.
Maar goed, van Beek kan best een aardige Eredivisiespeler worden hoor. Hij is nog jong, maar hij is, ook voor zijn leeftijd, best slecht.
Ik vond Bruma in 2013-2014 een tijd DRA-MA-TISCH spelen. En toen was hij nog ouder dat van Beek nu is. Haha Bruma'tje in de Kuip toen. Met z'n heethoofd tegen Joris Mathijssen en daarna met rood het veld afquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bruma heeft helemaal geen dip gehad. Bruma speelde gewoon niet zo best en heeft een stijgende lijn laten zien sinds zijn komst naar Eindhoven. Ik vind het eigenlijk best lachwekkend dat je aan Bruma denkt als het over van Beek gaat.
Maar goed, van Beek kan best een aardige Eredivisiespeler worden hoor. Hij is nog jong, maar hij is, ook voor zijn leeftijd, best slecht.
Nou ja, het is een beetje van allebei he. In balbezit gaan de backs mee naar voren en speel je meer 3-5-2 en als de tegenstander komt is het 4-4-2. In een ruit wel he, met een echte 6. Ik denk dat Veijnovic daarin nog wel een tweede kans verdient.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan veel liever 3-5-2. 4-4-2 is gedateerd.
Het is toch beschamend dat je als centrale verdediger van Feyenoord er wordt uitgelopen door fucking Lars Veldwijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:05 schreef Oldground het volgende:
Vind wel dat Botteghin hier schromelijk onderschat wordt. Verbaast me niet hoor, want zo gaat dat vaker met spelers boven de 25 jaar.
Hoe is Bottestront ooit een cultheld?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:02 schreef satecl het volgende:
Die Botteghin vind ik trouwens echt een slechte aankoop. Is die gast uberhaupt bekeken door de scouting? In de duels is hij misschien wel erg sterk, hoor. Een mannetje kan hij redelijk uitschakelen. Maar hij is zo traag als dikke stront en aan de bal ook heel paniekerig. Met hem kan je heel moeilijk van de goal af spelen.
Toch is hij voor mij wel een beetje een cultheld dus evengoed: BotteGod
Vanwege zijn bijnaam BOTTEGOD.quote:
Bahia was ook geen cult.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Vanwege zijn bijnaam BOTTEGOD.
Zelfs Bahia was cult bij Feyenoord. Tering wat had ik een hekel aan die gast. Die kon er echt geen pepernoot van.
Daar zijn vele het niet over eens.quote:
twitter:FKRotterdam twitterde op donderdag 15-11-2012 om 22:38:03Cultheld #Bahia kwam tussen 2004 en 2011 tot ruim 250 competitieduels voor #Feyenoord. http://t.co/fB5rw5m4 reageer retweet
quote:
Maar voor de positie naast Vlaar is Bahia gewoon de beste man die we hebben, als ze weer een tijdje naast elkaar staan zul je zien dat Bahia ook weer beter in zijn vel zit. Hij ontwikkelt zich langzamerhand tot cultheld en in januari is hij alweer zes jaar Feyenoorder. Als het aan hemzelf ligt blijft hij dat zijn hele leven en als het aan mij ligt ook.
Nee. Gewoon, nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar zijn vele het niet over eens.[..]twitter:FKRotterdam twitterde op donderdag 15-11-2012 om 22:38:03Cultheld #Bahia kwam tussen 2004 en 2011 tot ruim 250 competitieduels voor #Feyenoord. http://t.co/fB5rw5m4 reageer retweet
De lijst is nog wat langer hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef satecl het volgende:
[..]
De Knoest
Ik hoop eerlijk gezegd nog wel op die St. Juste van Heerenveen. Dat vind ik nou een talentvolle moderne verdediging.
[..]
Jij bent zeker ook zo'n persoon die vind dat kleine spelers gewoon in de spits kunnen omdat Messi en Aguero dat ook kunnen?
Alleen al aan de motoriek en zijn slungelige lijf kan je zien dat het niet veel is. Snap niet dat dit soort dunne ventjes niet wat vaker het krachthonk in gaanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft, net als Bruma, een gigantische dip gehad. Seizoen 2014/2015 een van de betere van de selectie en ook in 2015/2016 in de de laatste 6 wedstrijden weer als 'vanouds'. Ik heb er vertrouwen in dat dat gewoon een prima speler wordt voor de Eredivisie en eventueel subtop van Europa.
Botteghin is verdedigend oke, maar als je zo traag bent als dikke stront en de verdediging daardoor amper door kan dekken, dan ben je geen steunpilaar maar een blok aan het been. Die gozer hangt het liefste 10 meter achter zijn defensie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:05 schreef Oldground het volgende:
Vind wel dat Botteghin hier schromelijk onderschat wordt. Verbaast me niet hoor, want zo gaat dat vaker met spelers boven de 25 jaar.
VIquote:Deense aanwinst Feyenoord is werkspits met potentie
Net als Michiel Kramer is Nicolai Jørgensen (25) lang, kopsterk en maakt hij doelpunten. Maar daar houden alle overeenkomsten ook wel mee op. De nieuwe spits van Feyenoord is verder alles wat Kramer niet is.
Volgens technisch directeur Martin van Geel worden de supporters van Feyenoord het komend seizoen heel gelukkig. Met het aantrekken van de nieuwe spits Nicolai Jørgensen heeft de club in de roos geschoten. ‘Het is een speler die wij al vele jaren op de korrel hebben. De laatste maanden hebben we hem heel intensief gevolgd, omdat we wisten dat hij nog maar een eenjarig contract had bij FC Kopenhagen’, stelt Van Geel, die de 25-jarige aanvaller voor vijf jaar vastlegde. ‘Wij zijn erg overtuigd van zijn kwaliteiten en hij kan zich nog volop ontwikkelen de komende jaren. Wij denken dat hij voor Feyenoord een aanwinst is.’
Feyenoord maakte geen transfersom bekend, maar vanuit Denemarken melden bronnen dat er 3,5 miljoen euro is neergelegd om het laatste jaar van het contract af te kopen. Is deze 25-jarige spits dat waard? Vorige zomer investeerde diezelfde Van Geel nog ruim twee miljoen euro om Michiel Kramer vast te leggen. Daarvoor was op dat moment blijkbaar ook genoeg vertrouwen. Wat maakt deze transfer anders? Wie is Nicolai Jørgensen en wat kan hij zoal? Met behulp van het analyse-syteem Instatt keken we eens wat we mogen verwachten van de zoveelste nieuwe Feyenoord-spits.
Achtergrond
Bij Feyenoord zijn ze ervan overtuigd dat de Deen zich de komende jaren nog volop kan ontwikkelen. Kun je zoiets verwachten van een voetballer van 25 jaar? Normaal gesproken heeft een speler dan de meeste stappen in zijn ontwikkeling al gemaakt. Nicolai Jørgensen was negentien toen hij door Bayer Leverkusen bij het Deense Akademisk BK werd weggeplukt. Dat kwam duidelijk te vroeg. In Leverkusen kwam hij nauwelijks aan spelen toe en ook tijdens zijn huurperiode bij 1. FC Kaiserslautern in de tweede Bundesliga werd Jørgensen nooit een basiskracht. De aanvaller krabbelde pas weer op toen hij door FC Kopenhagen werd ingelijfd. Daar was hij vier jaar een vaste keuze in de basis, maar nooit een echte goalgetter. Elk seizoen bleef zijn productie zo rond de tien doelpunten hangen.
Tot het afgelopen seizoen en in het bijzonder de periode na de winterstop. In de zestien competieduels die Kopenhagen speelde, maakte Jørgensen elf treffers. Is dat een incident of heeft hij zich doorontwikkeld? Bij Feyenoord geloven ze het laatste. Wat dat betreft hebben de Rotterdammers zelf de ervaring dat zoiets op die leeftijd wel degelijk mogelijk is. Toen Graziano Pellè in 2012 werd gehuurd van Parma, was hij 26 jaar en zat zijn carrière in het slop. Tegenwoordig staat hij in de spits bij Italië.
Kwaliteiten
De volgende kwaliteiten springen het meest in het oog: dribbelen, afronden en zijn passes. Dat geeft wel een aardig beeld van zijn veelzijdigheid. En het is sowieso opmerkelijk dat een speler van 1 meter 90 opvalt door zijn vele dribbels. Betekent dat automatisch dat hij een goede techniek heeft? Niet direct. Zijn dribbels getuigen daar wel van, maar tegelijkertijd valt op dat Jørgensen niet altijd een goede eerste aanname heeft. Onder druk wil de bal nog weleens van zijn voeten springen. Dat laatste kan ook te maken hebben met inzicht. Jørgensen dribbelt veel op tegenstanders af. Daar ligt aan de ene kant zijn kwaliteit, maar aan de andere kant heeft hij ook vaak geen oog voor de simpele oplossing. Een simpele kaats zou een moeilijke dribbel kunnen voorkomen. Het lijkt er echter vaak op dat Jørgensen pas over een oplossing begint na te denken na de eerste aanname. Omdat hij groot en sterk aan de bal is, komt hij daar mee weg. Bovendien kiest hij uiteindelijk daarna wel vaak voor de goede oplossing. Als Jørgensen eenmaal de bal aan de voeten heeft, heeft hij wel degelijk een goed oog voor zijn ploeggenoten. Hij gaf dit seizoen acht assists. Dat is geen toeval voor iemand die gemiddeld drie keer per duel een ploeggenoot in kansrijke positie brengt.
Toekomst
Michiel Kramer is vooral een goaltjesdief. Iemand die liever niet al te veel energie verspeelt om scherp te zijn voor het doel. De statistieken laten zien dat Nicolai Jørgensen een totaal ander type spits is. Qua stijl eerder te vergelijken met Lars Veldwijk of Ralf Seuntjens. Een werkspits die bereid is druk te zetten. Iemand die de ruimtes in duikt en overal bij betrokken wil zijn. Hij geeft gemiddeld twee keer zoveel passes als Kramer en vecht veel meer duels uit. Het 4-4-2-systeem van Kopenhagen bood alle gelegenheid om die kwaliteiten te benadrukken. Het is de vraag hoe Giovanni van Bronckhorst dat gaat invullen bij Feyenoord. Gaat Jørgensen samen met Dirk Kuijt een spitsenduo vormen in een 4-4-2-formatie of wordt hij een eenzame puntspeler in een 4-3-3? Dat laatste zou nog weleens enige aanpassing kunnen vergen. In elk geval is de komst van Jørgensen vooral voor één man slecht nieuws: voor Michiel Kramer lijkt weinig plaats meer.
Ik wou het stuk bijna kopen op blendle, blij dat ik het niet heb gedaan.quote:
Ja dit dus. En andere gebaartjes. Bij de fucking 2-5. Man man man. Hij mag wel een wereldjaar spelen en voor de hoofdprijs weggaan wil ik nog blij zijn met deze verlenging.quote:
Berghuis inderdaad, en hopelijk ook nog St Juste. Dan is de selectie echt compleet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:20 schreef PIETR het volgende:
Berghuis erbij en je bent klaar voor de competitie.
St Juste? Is me nooit opgevallen bij Heerenveen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Berghuis inderdaad, en hopelijk ook nog St Juste. Dan is de selectie echt compleet.
Als Berghuis te lang op zich laat wachten desnoods overschakelen naar een andere rechtsbuiten.
Feyenoord schijnt interesse te hebben (maar wellicht alleen in het geval dat Kongolo vertrekt).quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
St Juste? Is me nooit opgevallen bij Heerenveen.
De selectie is dan overcompleet.. er moet ook nog wat weg. Eigenlijk zou je Kramer ook moeten vervangen. Hij zal wel op de bank belanden, maar zoals ik ergens anders ook al las is hij niet echt een breekijzer die je erin kan brengen om iets te forceren.. daarvoor legt hij te weinig energie in zijn spel. Maar goed, is misschien een luxe probleem.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Berghuis inderdaad, en hopelijk ook nog St Juste. Dan is de selectie echt compleet.
Voor het middenveld heb je nu wel erg veel spelers beschikbaar: El Ahmadi, Vilhena, Gustafson, Tapia, Veijinovic, Toornstra en eventueel nog Karsdorp, Nieuwkoop, Kuijt. Aangezien Nieuwkoop de eerste backup is voor de rechtsbackpositie kun je hem niet zomaar verhuren, dus in plaats daarvan kun je Tapia verhuren en ervaring op laten doen (kun je er ook prima bij houden). Voor die positie heb je vrij veel andere opties (Vilhena, El Ahmadi, Veijinovic, eventueel Nieuwkoop, Van der Heijden).quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De selectie is dan overcompleet.. er moet ook nog wat weg. Eigenlijk zou je Kramer ook moeten vervangen. Hij zal wel op de bank belanden, maar zoals ik ergens anders ook al las is hij niet echt een breekijzer die je erin kan brengen om iets te forceren.. daarvoor legt hij te weinig energie in zijn spel. Maar goed, is misschien een luxe probleem.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dirk regelt dat in het veld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:05 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat Gio zelf ook een beetje doorontwikkelt.
Ik heb er bar weinig vertrouwen in. Gio is de ideale schoonzoon. Een hele aardige en jofele vent. Maar geen echte winnaar. Niet eentje die tot het uiterste zal gaan en veel dingen bedekt met de mantel der liefde. Niet een persoon die keiharde beslissingen neemt wanneer dat nodig is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:05 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat Gio zelf ook een beetje doorontwikkelt.
Goed talent.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt me logisch waarom mensen dat denken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:55 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af waar mensen het vandaan halen dat Gio een persoon is die geen beslissingen durft te nemen en niet hard genoeg is.
Uit dezelfde onderbuik waar die gevoelens omtrent Cocu vandaan kwamen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:55 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af waar mensen het vandaan halen dat Gio een persoon is die geen beslissingen durft te nemen en niet hard genoeg is.
Goeie spelert hoor! Vergelijkbaar met Kongolo. Lang, atletisch, snel, en kan ook goed meevoetballen. Eigenlijk alles wat Botteghin niet heeft. Daarom speelt hij ook wel eens op het middenveld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die had wat geluk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Uit dezelfde onderbuik waar die gevoelens omtrent Cocu vandaan kwamen.
Dat merk je in alles.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:55 schreef Caland het volgende:
Ik ben het wel met je eens dat Gio zo snel mogelijk moet worden vervangen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat merk je in alles.
• Zijn manier van praten
• Zijn uitstraling, duidelijk een betà
• Op de momenten die er toe doen, de negatieve reeks van 7. Nam geen drastische beslissingen terwijl het vertoonde spel daar duidelijk om vroeg
• Het feit dat Dickie erbij gehaald moest worden
Wanneer je je afvraagt waar je dat vandaan moet halen heb je echt een complete houtzagerij voor je harses.
En dan beginnen met 2 onderbuikargumenten, applaus.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat merk je in alles.
• Zijn manier van praten
• Zijn uitstraling, duidelijk een betà
• Op de momenten die er toe doen, de negatieve reeks van 7. Nam geen drastische beslissingen terwijl het vertoonde spel daar duidelijk om vroeg
• Het feit dat Dickie erbij gehaald moest worden
Wanneer je je afvraagt waar je dat vandaan moet halen heb je echt een complete houtzagerij voor je harses.
Immers wel eens ja. Dat is eigenlijk één van de weinige goede beslissingen die hij genomen heeft. Anderzijds was het wel de meest scorende middenvelder die Feyenoord de afgelopen 15 jaar heeft gehad.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat Gio zo snel mogelijk moet worden vervangen.
Maar durft geen beslissingen te nemen? Mwaaa hij zette wel bepaalde spelers er naast als ze gewoon niet goed speelde. Kazim, Immers(die bij iedere ander trainer heilig was), van der Heijden en Vejinovic werden gewoon aan de kant geschoven.
Onderbuikargumenten? Gewoon statistiek. Zet 100 soortgelijke mannen op een rij en daar is je 80/20 regel. Gio valt daar naar alle waarschijnlijkheid gewoon in.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan beginnen met 2 onderbuikargumenten, applaus.
Sowieso de conclusie dat bèta's geen beslissingen kunnen nemen is al redelijk debiel.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ook een bron bij die statistiek of is het een onderbuikstatistiekquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Immers wel eens ja. Dat is eigenlijk één van de weinige goede beslissingen die hij genomen heeft. Anderzijds was het wel de meest scorende middenvelder die Feyenoord de afgelopen 15 jaar heeft gehad.
[..]
Onderbuikargumenten? Gewoon statistiek. Zet 100 soortgelijke mannen op een rij en daar is je 80/20 regel. Gio valt daar naar alle waarschijnlijkheid gewoon in.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pareto-principequote:Op woensdag 22 juni 2016 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ook een bron bij die statistiek of is het een onderbuikstatistiek
Volgens mij heb je het Pareto principe niet begrepen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pareto-principe
Doe er je voordeel mee.
Ok Hans.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het Pareto principe niet begrepen.
Lex gaat helemaal opbloeien daar in Engeland dit jaar en gaat daarna naar Evertonquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ook een bron bij die statistiek of is het een onderbuikstatistiek
Wikipedia is geen bronquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pareto-principe
Doe er je voordeel mee.
Die kerel doet niet anders.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb onlogisch zelden zo slap zien lullen als vandaag. Die Duitse UI begint zijn uitwerking te krijgen.
Sorry, daar kom ik nooit. Ik vernam het fantastische nieuws via dit topic.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:07 schreef satecl het volgende:
Scrummie gisteren om 11:55 na het kijken op zijn favoriete site FR12:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:07 schreef satecl het volgende:
Scrummie HMF gisteren om 11:55 na het kijken op zijn favoriete site FR12:
[ afbeelding ]
Verstandige teksten Caland.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:29 schreef Caland het volgende:
En dan nog, op het moment dat Gio werd aangesteld wist je dat hij beginnersfouten ging maken. Ik denk dat je hem beter over een periode van 2 seizoenen kan beoordelen. Het is wel duidelijk dat het voetballend allemaal wel iets beter kan.
Een spits die aan het spel meedoet zou daarom al een welkome aanvulling zijn, benieuwd wie daarop gehamerd heeft.
'Dat het voetballend allemaal wel iets beter kan' is eufemistisch uitgedrukt mag ik hopen. Gio heeft laten zien van tactiek geen kaas gegeten te hebben. Voorzetten geven is het enige stelselmatige wat ik ontdekt heb in een jaar. En dat is ook nog eens een enorm inefficiënte tactiek.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:29 schreef Caland het volgende:
En dan nog, op het moment dat Gio werd aangesteld wist je dat hij beginnersfouten ging maken. Ik denk dat je hem beter over een periode van 2 seizoenen kan beoordelen. Het is wel duidelijk dat het voetballend allemaal wel iets beter kan.
Een spits die aan het spel meedoet zou daarom al een welkome aanvulling zijn, benieuwd wie daarop gehamerd heeft.
Dit is onzin, eerste seizoenshelft waren er een paar uitstekende tactische ingrepen waardoor de wedstrijd onze kant op ging.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gio heeft laten zien van tactiek geen kaas gegeten te hebben.
Dit dus.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha. Wat? Welke?quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is onzin, eerste seizoenshelft waren er een paar uitstekende tactische ingrepen waardoor de wedstrijd onze kant op ging.
Die van de 3e wedstrijd in de 25e en 69e minuut.quote:
Klopt, 1e helft vd 1e seizoenshelft ging dat goed. Kan me dat ook nog wel herinneren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die van de 3e wedstrijd in de 25e en 69e minuut.
Joh, weet ik veel welke wedstrijden. Maar het werd zelfs benoemd in de media, en hier door o.a. onze Goddelijke HMF.
Bedankt voor de backupquote:Op woensdag 22 juni 2016 13:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, 1e helft vd 1e seizoenshelft ging dat goed. Kan me dat ook nog wel herinneren.
Hij heeft dus gaandeweg minder tactisch inzicht gekregen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, 1e helft vd 1e seizoenshelft ging dat goed. Kan me dat ook nog wel herinneren.
Minder geluk bij de wissels.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft dus gaandeweg minder tactisch inzicht gekregen?
Lijkt zo. Of minder mazzel/meer pech. Wel ging hij steeds later wisselen bijv. Minder gedurfd leek het ook wel.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft dus gaandeweg minder tactisch inzicht gekregen?
Nee, als het goed uitpakt is het geluk en als het mis gaat een gebrek aan kwaliteit. Wel op blijven letten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus als het goed uitpakt is het een kwaliteit en als het mis gaat is het pech?
Volgens mij zeg ik dat nergens.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus als het goed uitpakt is het een kwaliteit en als het mis gaat is het pech?
Gio is geen persoon die opeens een heel ander gezicht op zal zetten als de camera's weg zijnquote:Op woensdag 22 juni 2016 13:40 schreef Typisch het volgende:
Gio is rustig voor de camera, dan moet hij wel een watje zijn in de kleedkamer!!
Wisselen is weer wat anders dan speltactieken. Zat totaal geen idee achter, of ja eigenlijk wel maar een slecht idee. Hoop dat Gio daarin beter wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt zo. Of minder mazzel/meer pech. Wel ging hij steeds later wisselen bijv. Minder gedurfd leek het ook wel.
De enige tactiek die Gio had waren lange ballen van de zijkant de pot in werpen. Op meer tactisch vernuft heb ik 'm in ieder geval niet kunnen betrappen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wisselen is weer wat anders dan speltactieken. Zat totaal geen idee achter. Hoop dat Gio daarin beter wordt.
Onderbuik.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gio is geen persoon die opeens een heel ander gezicht op zal zetten als de camera's weg zijn
Zeg maar zoals jij een heel ander persoon bent sinds je die Duitsland UI heb.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gio is geen persoon die opeens een heel ander gezicht op zal zetten als de camera's weg zijn
Er komt een tijd dat spelers een boekje over een open doen. Dan zal mijn bewering worden bevestigd
Nee. Maar het lijkt wel alsof ik jullie tegen het zere been schop als ik zeg dat we het met Gio niet gaan redden. Ja, punt 1 & 2 zijn speculatief, maar ik verwacht niet ver van de waarheid te zetten. Je ziet meestal aan een persoon wat voor vlees je in de kuip (hueueue) hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg maar zoals jij een heel ander persoon bent sinds je die Duitsland UI heb.
Ik vind het wel fijn, je hoeft geen De Boergezicht te hebben om een goede coach te zijn. Cocu doet ook gewoon rustig voor de camera. Die stond overigens ook eerst te stuntelen en had Hiddink even naast zich, vind dat helemaal geen slechte zet van Gio.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er komt een tijd dat spelers een boekje over een open doen. Dan zal mijn bewering worden bevestigd
Ah ja, zo gaf Karsdorp aan dat hij tegen Utrecht meer als middenvelder speelde zodat ze beter gewapend waren tegen het systeem van Utrecht. Is volgens mij gewoon een tactische zet die goed uit heeft gepakt. Om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige tactiek die Gio had waren lange ballen van de zijkant de pot in werpen. Op meer tactisch vernuft heb ik 'm in ieder geval niet kunnen betrappen.
Was grapje gozerquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Maar het lijkt wel alsof ik jullie tegen het zere been schop als ik zeg dat we het met Gio niet gaan redden. Ja, punt 1 & 2 zijn speculatief, maar ik verwacht niet ver van de waarheid te zetten. Je ziet meestal aan een persoon wat voor vlees je in de kuip (hueueue) hebt.
Stukje mensenkennis. Ik denk dat wel te hebben. Caland denkt daar anders over (hoi onderbuik)
Feyenoord zou het in deze staat nog niet redden met Van Gaal of Mourinho.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Maar het lijkt wel alsof ik jullie tegen het zere been schop als ik zeg dat we het met Gio niet gaan redden. Ja, punt 1 & 2 zijn speculatief, maar ik verwacht niet ver van de waarheid te zetten. Je ziet meestal aan een persoon wat voor vlees je in de kuip (hueueue) hebt.
Stukje mensenkennis. Ik denk dat wel te hebben. Caland denkt daar anders over (hoi onderbuik)
Idd. Nooit gehoord van multi-quote, vlerk? Mijn hele scherm vol met Typisch... Dat was dan wel weer typisch heuueueuequote:Op woensdag 22 juni 2016 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord zou het in deze staat nog niet redden met Van Gaal of Mourinho.
Drie posts, drie quotes jeej.
We gaan het zien. Ik ben overigens wel benieuwd of er nog wat uit de hoge hoed wordt getoverd. Komt er nog een speler bij? Ik hoor geruchten over Berghuis in dit topic. Maar zijn daar concrete aanwijzingen voor?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was grapje gozer. We verschillen gewoon van mening wat betreft Gio. Je mag zeggen wat je wil over hem, maar ik heb het begin vorig seizoen gezegd; Gio krijgt gewoon 2 jaar de kans.
Eerste jaar was kut, nu in de herkansing.
Enige wat ik er van weet is dat er schijnbaar iemand geroepen heeft dat club en Berghuis met elkaar spraken, maar Berghuis wil wachten om te kijken of ie een kans krijgt bij Watford. Dezelfde gozer had Jorgensen en verlengen Kuyt ook goed. Schijnbaar.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik ben overigens wel benieuwd of er nog wat uit de hoge hoed wordt getoverd. Komt er nog een speler bij? Ik hoor geruchten over Berghuis in dit topic. Maar zijn daar concrete aanwijzingen voor?
http://www.voetbalprimeur(...)uis-in-de-maak-.htmlquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik ben overigens wel benieuwd of er nog wat uit de hoge hoed wordt getoverd. Komt er nog een speler bij? Ik hoor geruchten over Berghuis in dit topic. Maar zijn daar concrete aanwijzingen voor?
Cocu was ook een ramp in zijn eerste seizoen. Daarna mooi twee titels en overwintering in de CL behaald. Geef Gio de ruimte.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'Dat het voetballend allemaal wel iets beter kan' is eufemistisch uitgedrukt mag ik hopen. Gio heeft laten zien van tactiek geen kaas gegeten te hebben. Voorzetten geven is het enige stelselmatige wat ik ontdekt heb in een jaar. En dat is ook nog eens een enorm inefficiënte tactiek.
PSV was in Cocu zijn eerste seizoen in de tweede seizoenshelft de op één na best presterende ploeg van de Eredivisie met een kutselectie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Cocu was ook een ramp in zijn eerste seizoen. Daarna mooi twee titels en overwintering in de CL behaald. Geef Gio de ruimte.
Mooi voor hemquote:Op woensdag 22 juni 2016 16:14 schreef satecl het volgende:
Patje Lodewijks naar Everton. Het is hem gegund naar dramatische privé omstandigheden. Hopelijk krijgt hij een pak geld daar
Ik hoop zelf op Harald Wapenaar. In zijn periode braken er 2 of 3 goeie keepers door bij Volendam. Robin Ruiter, Sonny Stevens en ik dacht nog iemand. Heeft natuurlijk ook met geluk te maken. Tevens heeft hij een Feyenoord verleden.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi voor hem. Benieuwd wie zijn opvolger gaat worden. Was nooit zo kapot van de keepertrainer Lodewijks, maar dat had meer met de keepers te maken geloof ik. Doesburg had altijd goeie keepers
Neem dan van geel en gudde mee inderdaad.quote:
Het zal toch niet?twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 22-06-2016 om 17:51:41Volgens het AD staat Miquel Nelom in de belangstelling van clubs uit Turkije, Frankrijk en Rusland. #Feyenoord reageer retweet
Martin van GOUDquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:01 schreef Grifte het volgende:
Het zal toch niet?twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 22-06-2016 om 17:51:41Volgens het AD staat Miquel Nelom in de belangstelling van clubs uit Turkije, Frankrijk en Rusland. #Feyenoord reageer retweet
7 miljoen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:01 schreef Grifte het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:01 schreef Grifte het volgende:
Na of naar?quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:14 schreef satecl het volgende:
Patje Lodewijks naar Everton. Het is hem gegund naar dramatische privé omstandigheden. Hopelijk krijgt hij een pak geld daar
Een trage drol met de conditie van Van Der Vaartquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:45 schreef satecl het volgende:
Kwiedetti is ook niet meer de Kwiedetti van zijn Feyenoord tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |