Haha. Wat? Welke?quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is onzin, eerste seizoenshelft waren er een paar uitstekende tactische ingrepen waardoor de wedstrijd onze kant op ging.
Die van de 3e wedstrijd in de 25e en 69e minuut.quote:
Klopt, 1e helft vd 1e seizoenshelft ging dat goed. Kan me dat ook nog wel herinneren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die van de 3e wedstrijd in de 25e en 69e minuut.
Joh, weet ik veel welke wedstrijden. Maar het werd zelfs benoemd in de media, en hier door o.a. onze Goddelijke HMF.
Bedankt voor de backupquote:Op woensdag 22 juni 2016 13:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, 1e helft vd 1e seizoenshelft ging dat goed. Kan me dat ook nog wel herinneren.
Hij heeft dus gaandeweg minder tactisch inzicht gekregen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, 1e helft vd 1e seizoenshelft ging dat goed. Kan me dat ook nog wel herinneren.
Minder geluk bij de wissels.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft dus gaandeweg minder tactisch inzicht gekregen?
Lijkt zo. Of minder mazzel/meer pech. Wel ging hij steeds later wisselen bijv. Minder gedurfd leek het ook wel.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft dus gaandeweg minder tactisch inzicht gekregen?
Nee, als het goed uitpakt is het geluk en als het mis gaat een gebrek aan kwaliteit. Wel op blijven letten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus als het goed uitpakt is het een kwaliteit en als het mis gaat is het pech?
Volgens mij zeg ik dat nergens.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus als het goed uitpakt is het een kwaliteit en als het mis gaat is het pech?
Gio is geen persoon die opeens een heel ander gezicht op zal zetten als de camera's weg zijnquote:Op woensdag 22 juni 2016 13:40 schreef Typisch het volgende:
Gio is rustig voor de camera, dan moet hij wel een watje zijn in de kleedkamer!!
Wisselen is weer wat anders dan speltactieken. Zat totaal geen idee achter, of ja eigenlijk wel maar een slecht idee. Hoop dat Gio daarin beter wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt zo. Of minder mazzel/meer pech. Wel ging hij steeds later wisselen bijv. Minder gedurfd leek het ook wel.
De enige tactiek die Gio had waren lange ballen van de zijkant de pot in werpen. Op meer tactisch vernuft heb ik 'm in ieder geval niet kunnen betrappen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wisselen is weer wat anders dan speltactieken. Zat totaal geen idee achter. Hoop dat Gio daarin beter wordt.
Onderbuik.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gio is geen persoon die opeens een heel ander gezicht op zal zetten als de camera's weg zijn
Zeg maar zoals jij een heel ander persoon bent sinds je die Duitsland UI heb.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gio is geen persoon die opeens een heel ander gezicht op zal zetten als de camera's weg zijn
Er komt een tijd dat spelers een boekje over een open doen. Dan zal mijn bewering worden bevestigd
Nee. Maar het lijkt wel alsof ik jullie tegen het zere been schop als ik zeg dat we het met Gio niet gaan redden. Ja, punt 1 & 2 zijn speculatief, maar ik verwacht niet ver van de waarheid te zetten. Je ziet meestal aan een persoon wat voor vlees je in de kuip (hueueue) hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg maar zoals jij een heel ander persoon bent sinds je die Duitsland UI heb.
Ik vind het wel fijn, je hoeft geen De Boergezicht te hebben om een goede coach te zijn. Cocu doet ook gewoon rustig voor de camera. Die stond overigens ook eerst te stuntelen en had Hiddink even naast zich, vind dat helemaal geen slechte zet van Gio.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er komt een tijd dat spelers een boekje over een open doen. Dan zal mijn bewering worden bevestigd
Ah ja, zo gaf Karsdorp aan dat hij tegen Utrecht meer als middenvelder speelde zodat ze beter gewapend waren tegen het systeem van Utrecht. Is volgens mij gewoon een tactische zet die goed uit heeft gepakt. Om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige tactiek die Gio had waren lange ballen van de zijkant de pot in werpen. Op meer tactisch vernuft heb ik 'm in ieder geval niet kunnen betrappen.
Was grapje gozerquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Maar het lijkt wel alsof ik jullie tegen het zere been schop als ik zeg dat we het met Gio niet gaan redden. Ja, punt 1 & 2 zijn speculatief, maar ik verwacht niet ver van de waarheid te zetten. Je ziet meestal aan een persoon wat voor vlees je in de kuip (hueueue) hebt.
Stukje mensenkennis. Ik denk dat wel te hebben. Caland denkt daar anders over (hoi onderbuik)
Feyenoord zou het in deze staat nog niet redden met Van Gaal of Mourinho.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Maar het lijkt wel alsof ik jullie tegen het zere been schop als ik zeg dat we het met Gio niet gaan redden. Ja, punt 1 & 2 zijn speculatief, maar ik verwacht niet ver van de waarheid te zetten. Je ziet meestal aan een persoon wat voor vlees je in de kuip (hueueue) hebt.
Stukje mensenkennis. Ik denk dat wel te hebben. Caland denkt daar anders over (hoi onderbuik)
Idd. Nooit gehoord van multi-quote, vlerk? Mijn hele scherm vol met Typisch... Dat was dan wel weer typisch heuueueuequote:Op woensdag 22 juni 2016 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord zou het in deze staat nog niet redden met Van Gaal of Mourinho.
Drie posts, drie quotes jeej.
We gaan het zien. Ik ben overigens wel benieuwd of er nog wat uit de hoge hoed wordt getoverd. Komt er nog een speler bij? Ik hoor geruchten over Berghuis in dit topic. Maar zijn daar concrete aanwijzingen voor?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was grapje gozer. We verschillen gewoon van mening wat betreft Gio. Je mag zeggen wat je wil over hem, maar ik heb het begin vorig seizoen gezegd; Gio krijgt gewoon 2 jaar de kans.
Eerste jaar was kut, nu in de herkansing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |