Gebeurt overal, dus zeker ook in het schijnheilige voetbalwereldje. Tonny, Gio en Van Geel zullen er onderling wel over gesproken hebben en dat is het belangrijkste. Hoogstaande journalistiek hoef je sowieso niet te verwachten rond deze zaken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Caland het volgende:
Vilhena: "Ik ben Van Bronckhorst en Van Geel dankbaar. Zij zijn in mij blijven geloven en wilden mij graag aan boord houden bij de club."
Bijft toch altijd mooi, dit soort berichten voor de bühne.
Begon net pas lekker te ballen de laatste paar wedstrijden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef Lastpost het volgende:
Dan moeten we alleen nog een echte rechtsbuiten en dan zijn alle posities wel dubbel bezet. Dit zal wel het einde van Toornstra bij Feyenoord betekenen vermoed ik.
Bilal zal wel blijven als back-up achter de nieuwe rechtsbuiten en Elia op links. Dan hebben ze met Kuyt nog een alternatief voor op rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begon net pas lekker te ballen de laatste paar wedstrijden.
Is die Basicokuglokilokuglükturk al weg?
Als Kuyt niet op rechts komt zie ik hem daar toch wel graag als optie als er niemand bij komt. Karsdorp komt dan ook beter tot zijn recht met een hangende rechtsbuiten. Maar ik zie hem wel vertrekken, er moet toch het een en ander gebeuren in het salarishuis denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef Lastpost het volgende:
Dan moeten we alleen nog een echte rechtsbuiten en dan zijn alle posities wel dubbel bezet. Dit zal wel het einde van Toornstra bij Feyenoord betekenen vermoed ik.
Maar waarom Bilal? Die is drukker met zijn instagram account dan met goed voetballen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bilal zal wel blijven als back-up achter de nieuwe rechtsbuiten en Elia op links. Dan hebben ze met Kuyt nog een alternatief voor op rechtsbuiten.
Vermoed enkel nog een rechtsbuiten en de verkoop van Toornstra.
Ik denk dat hij zich nog wel kan schikken in een rol als reserve, Toornstra heeft daar geen zin meer in. Die moet je ook gewoon een avontuurtje gunnen als ze bereid zijn het contract dat hij heeft af te kopen. Jammer maar helaasch.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom Bilal? Die is drukker met zijn instagram account dan met goed voetballen.
Uit winnen bij Groningen en dan thuis tegen die failliete Twente 5-0 winnen en lekker over het kampioenschap pratenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Kuyt niet op rechts komt zie ik hem daar toch wel graag als optie als er niemand bij komt. Karsdorp komt dan ook beter tot zijn recht met een hangende rechtsbuiten. Maar ik zie hem wel vertrekken, er moet toch het een en ander gebeuren in het salarishuis denk ik.
Berghuis er bij en we kunnen weer een paar weekjes valse hoop koesteren.
Al wil je vooruit moet je ook zo snel mogelijk Bilal lozen. Wat een miskraam is dat zeg man man man .quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich nog wel kan schikken in een rol als reserve, Toornstra heeft daar geen zin meer in. Die moet je ook gewoon een avontuurtje gunnen als ze bereid zijn het contract dat hij heeft af te kopen. Jammer maar helaasch.
Ik heb nog ergens de hoop dat Vejinovic zich nog herpakt. Met twee knokkers als Vilhena en El Ahmadi naast hem moet kunnen. Met als kanttekening dat één van de twee (El Ahmadi dus denk ik) minder naar voren gaat, want anders verzuipt hij weer.
Ach, hoort er wel een beetje bij. De échte hoop (voor zover die er toen was) op een kampioenschap heb ik wel opgegeven nadat het met halve Oranje en de beste spits van Nederland nog niet lukte.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Uit winnen bij Groningen en dan thuis tegen die failliete Twente 5-0 winnen en lekker over het kampioenschap praten
Om vervolgens weer 3e te worden.
Natuurlijk, maar als je daarachter niks hebt op een onbewezen talentje uit de jeugd na is dat toch moeilijk. Daar ben ik wel benieuwd naar trouwens: Rashaan Fernandes. Is dat meer een spits of een rechtsbuiten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Al wil je vooruit moet je ook zo snel mogelijk Bilal lozen. Wat een miskraam is dat zeg man man man .
Ik heb meer vertrouwen in een powerhouse team met Toornstra ipv Bilal. Ik denk dat elke tegenstander het lastig krijgt tegen een team met Vermeer, Kongolo, Botteghin, Karsdorp, El Ahmadi, Vilhena, Toornstrado, Elia en Kuyt/Jörgensen. Toch allemaal wel fysieke spelers die hun meters wel maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich nog wel kan schikken in een rol als reserve, Toornstra heeft daar geen zin meer in. Die moet je ook gewoon een avontuurtje gunnen als ze bereid zijn het contract dat hij heeft af te kopen. Jammer maar helaasch.
Ik heb nog ergens de hoop dat Vejinovic zich nog herpakt. Met twee knokkers als Vilhena en El Ahmadi naast hem moet kunnen. Met als kanttekening dat één van de twee (El Ahmadi dus denk ik) minder naar voren gaat, want anders verzuipt hij weer.
Klinkt als een afhaal menu met een blikje drinken. Kan nooit veel zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als je daarachter niks hebt op een onbewezen talentje uit de jeugd na is dat toch moeilijk. Daar ben ik wel benieuwd naar trouwens: Rashaan Fernandes. Is dat meer een spits of een rechtsbuiten?
Alleen 'wij' spelen daar totaal niet op met Gio. Gio wil controleren. Als je met zo een team wil spelen moet je wel erg opportunistisch spelen. Een beetje als dat seizoen met Pelle, waar we zo snel mogelijk de bal op de helft van de tegenstander probeerde te krijgen. Dat het qua fysiek en loopvermogen wel goed zit in de selectie ben ik zeker met je eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in een powerhouse team met Toornstra ipv Bilal. Ik denk dat elke tegenstander het lastig krijgt tegen een team met Vermeer, Kongolo, Botteghin, Karsdorp, El Ahmadi, Vilhena, Toornstrado, Elia en Kuyt/Jörgensen. Toch allemaal wel fysieke spelers die hun meters wel maken.
De bal zo snel mogelijk naar voren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen 'wij' spelen daar totaal niet op met Gio. Gio wil controleren. Als je met zo een team wil spelen moet je wel erg opportunistisch spelen. Een beetje als dat seizoen met Pelle, waar we zo snel mogelijk de bal op de helft van de tegenstander probeerde te krijgen. Dat het qua fysiek en loopvermogen wel goed zit in de selectie ben ik zeker met je eens.
Dat is ook de reden dat hij Van Geel voor wat oudere spelers heeft gekozen denk ik, de échte talenten zijn voor ons niet te halen (Maher, Sinkgraven en ook die vallen nu door de mand) dus kun je misschien beter wat middelmaat halen die er iig fysiek wél staat (Botteghin bijvoorbeeld).
Geelgod, man met een visie.![]()
Wie zie jij op 10 beter spelen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:39 schreef Lastpost het volgende:
Ben inderdaad vooral benieuwd waar Kuyt geposteerd gaat worden. Achter de spits deed ie het redelijk (naar zijn mogelijkheden) en als rechtsbuiten was ie eigenlijk enkel nuttig voor de opkomende Karsdorp die eigenlijk als rechtsbuiten mee deed in veel wedstrijden.
Voorlopig wat mij betreft nog geen dilemma, Bilal presteert onvoldoende om een basisplaats te geven en ik vind dat we betere spelers hebben op 10 dan Kuyt. Alleen staat of valt dit systeem met Karsdorp.
Mocht er een nieuwe rechtsbuiten gehaald worden zou ik Kuyt tóch maar achter de spits zetten ook al hebben we daar voetballers die er beter uit de verf zouden moeten kunnen komen. In de spits vond ik hem allerminst overtuigen en ik zie toch het liefst twee échte buitenspelers in een 433. Eigenlijk apart, statistisch misschien wel onze beste speler afgelopen jaar, maar ik ben vooral op zoek naar een positie waarbij ie het minst een probleem vormt.
Ik heb hoop op De_Staaf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zie jij op 10 beter spelen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |